Μέτρια κατάσταση αλλά βιδώνει κανονικά.



Δημοσίευση από james.z.2007 » 29 Μάιος 2026, 11:27


Επιστροφή στο “(Θεσσαλονίκη) Ηλεκτρονικοί υπολογιστές - περιφερειακά - προγράμματα”
Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com