[ΧΑΡΙΖΩ] μνημες ddr2

Υπολογιστές - Laptop - Hardware - Γνήσιο Software
Κανόνες Δ. Συζήτησης
ΠΡΟΣΟΧΗ ΔΙΑΒΑΣΤΕ τους κανόνες
για να αποφύγετε τη διαγραφή του λογαριασμού σας

Βοηθός για νέα μέλη Εδω .
Απάντηση
meletiadis
VIP Member
VIP Member
Δημοσιεύσεις: 2509
Εγγραφή: 15 Δεκ 2008, 13:34
Νομός κατοικίας: Ν. Θεσσαλονίκης
Δήμος - Κοινότητα: Θέρμης Θεσσαλονίκης
Φύλο: Άντρας
Παπούτσι: 45
Μπλούζα: XL
Τραπ. λογ/σμός: Paypal
Επικοινωνία:

[ΧΑΡΙΖΩ] μνημες ddr2

Δημοσίευση από meletiadis » 30 Μάιος 2026, 17:21

ειχα παρει μνημες αοο αγγελία για το σχολείο μου (4ο ΔΣ Θέρμης) αλλα οι υπολογιστες φέτος αντικατασταθηκαν οποτε τις ξανα χαριζω αν υπάρχει ενδιαφέρον.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος meletiadis την 31 Μάιος 2026, 00:39, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Άβαταρ μέλους
polvar
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 43018
Εγγραφή: 22 Δεκ 2009, 12:30
Νομός κατοικίας: Ν. Θεσσαλονίκης
Δήμος - Κοινότητα: Θεσσαλονίκης
Φύλο: Άντρας
Τοποθεσία: Τούμπα
Επικοινωνία:

[ΧΑΡΙΖΩ] Re: μνημες ddr2

Δημοσίευση από polvar » 30 Μάιος 2026, 20:12

Ζητάτε ή χαρίζετε;
Και αν χαρίζετε γίνετε πιο συγκεκριμένος

meletiadis
VIP Member
VIP Member
Δημοσιεύσεις: 2509
Εγγραφή: 15 Δεκ 2008, 13:34
Νομός κατοικίας: Ν. Θεσσαλονίκης
Δήμος - Κοινότητα: Θέρμης Θεσσαλονίκης
Φύλο: Άντρας
Παπούτσι: 45
Μπλούζα: XL
Τραπ. λογ/σμός: Paypal
Επικοινωνία:

[ΧΑΡΙΖΩ] Re: μνημες ddr2

Δημοσίευση από meletiadis » 31 Μάιος 2026, 00:39

ευχαριστώ κύριε πολβαρ πανταχου παρόν και τα παντα διορθον

θα βγαλω φωτογραφια, δεμ βρηκα την αναρτηση που ειχε μεσα και φωτογραφίες

Άβαταρ μέλους
polvar
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 43018
Εγγραφή: 22 Δεκ 2009, 12:30
Νομός κατοικίας: Ν. Θεσσαλονίκης
Δήμος - Κοινότητα: Θεσσαλονίκης
Φύλο: Άντρας
Τοποθεσία: Τούμπα
Επικοινωνία:

[ΧΑΡΙΖΩ] Re: μνημες ddr2

Δημοσίευση από polvar » 06 Ιουν 2026, 21:58

Πρόκειται για τις μνήμες της αγγελίας viewtopic.php?f=213&t=210674 ;

Komodinos
new member
new member
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 26 Μαρ 2026, 08:37
Νομός κατοικίας: Ν. Θεσσαλονίκης
Δήμος - Κοινότητα: Θερμαϊκού Θεσσαλονίκης
Φύλο: Άντρας
Επικοινωνία:

[ΧΑΡΙΖΩ] Re: μνημες ddr2

Δημοσίευση από Komodinos » 06 Ιουν 2026, 23:38

Καλησπέρα! Με ενδιαφέρουν 2gb και 1gb DDR2 μνήμες. Δείτε και μια δικιά μου αγγελία που έχω κάνει ανάρτηση για ανταλλαγή αν σας ενδιαφέρει. Μένω αναταολική Θεσ/νίκη για χέρι με χέρι αλλίως από box now. Ευχαριστώ!

meletiadis
VIP Member
VIP Member
Δημοσιεύσεις: 2509
Εγγραφή: 15 Δεκ 2008, 13:34
Νομός κατοικίας: Ν. Θεσσαλονίκης
Δήμος - Κοινότητα: Θέρμης Θεσσαλονίκης
Φύλο: Άντρας
Παπούτσι: 45
Μπλούζα: XL
Τραπ. λογ/σμός: Paypal
Επικοινωνία:

[ΧΑΡΙΖΩ] Re: μνημες ddr2

Δημοσίευση από meletiadis » 10 Ιουν 2026, 11:33

Komodinos έγραψε:
06 Ιουν 2026, 23:38
Καλησπέρα! Με ενδιαφέρουν 2gb και 1gb DDR2 μνήμες. Δείτε και μια δικιά μου αγγελία που έχω κάνει ανάρτηση για ανταλλαγή αν σας ενδιαφέρει. Μένω αναταολική Θεσ/νίκη για χέρι με χέρι αλλίως από box now. Ευχαριστώ!
2 gb νομίζω δεν έχει γιατί από την αγγελία δόθηκαν σε άλλο μέλλος.
1 έχει. βρίσκομαι θέρμη και το box now είναι μια χαρά αν δεν μπορείς να έρθεις από εδώ.

Απάντηση

Επιστροφή στο “(Θεσσαλονίκη) Ηλεκτρονικοί υπολογιστές - περιφερειακά - προγράμματα”