[ΧΑΡΙΖΩ] Επεξεργαστές
Κανόνες Δ. Συζήτησης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ τους κανόνες για να αποφύγετε τη διαγραφή του λογαριασμού σας
Βοηθός για νέα μέλη Εδω
Βοηθός για νέα μέλη Εδω
-
cghera
- VIP Member

- Δημοσιεύσεις: 1091
- Εγγραφή: 11 Μάιος 2009, 13:13
- Νομός κατοικίας: Ν. Αττικής-Πειραιώς
- Δήμος - Κοινότητα: Κηφισιάς Αττικής
- Φύλο: Άντρας
- Παπούτσι: 46
- Μπλούζα: L
- Τραπ. λογ/σμός: Eurobank
- Επικοινωνία:
[ΧΑΡΙΖΩ] Επεξεργαστές
Χαρίζονται οι παρακάτω επεξεργαστές. Είναι λειτουργικοί από όσο γνωρίζω αλλά δεν έχω μητρικές να τους δοκιμάσω.
Σε περίπτωση που κάποιος παραλάβει και δεν λειτουργεί θα αφαιρέσουμε το ευχαριστώ.
Intel i7-3770https://www.intel.com/content/www/us/en ... ions.html δόθηκε
Intel Dual Core E2180 https://www.techpowerup.com/cpu-specs/p ... e2180.c847
Intel Xeon x5460 https://hmc-tech.com/cpus/intel-xeon-x5460
Boxnow ή συνάντηση Κηφισιά.
Σε περίπτωση που κάποιος παραλάβει και δεν λειτουργεί θα αφαιρέσουμε το ευχαριστώ.
Intel i7-3770https://www.intel.com/content/www/us/en ... ions.html δόθηκε
Intel Dual Core E2180 https://www.techpowerup.com/cpu-specs/p ... e2180.c847
Intel Xeon x5460 https://hmc-tech.com/cpus/intel-xeon-x5460
Boxnow ή συνάντηση Κηφισιά.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος cghera την 02 Ιουν 2026, 14:51, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ
Δίνεται προτεραιότητα σε μέλη που έχουν καλή αναλογία χαρίζω/παίρνω.
Αναμονή 24 ώρες πριν την επιλογή.
Δίνεται προτεραιότητα σε μέλη που έχουν καλή αναλογία χαρίζω/παίρνω.
Αναμονή 24 ώρες πριν την επιλογή.
- panteleon1
- VIP Member

- Δημοσιεύσεις: 7304
- Εγγραφή: 01 Αύγ 2010, 14:48
- Νομός κατοικίας: Ν. Αττικής-Πειραιώς
- Δήμος - Κοινότητα: Νέου Ηρακλείου Αττικής
- Φύλο: Άντρας
- Παπούτσι: 44
- Μπλούζα: XXXL
- Επικοινωνία:
[ΧΑΡΙΖΩ] Re: Επεξεργαστές
με ενδιαφέρει ο 3770
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ
Για τα ταχυδρομικά έξοδα έχω λογαριασμό Πειραιώς, Εθνικής
------------------------------------------
24 ώρες καθυστέρηση απάντησης
Για τα ταχυδρομικά έξοδα έχω λογαριασμό Πειραιώς, Εθνικής
------------------------------------------
24 ώρες καθυστέρηση απάντησης
- tigergreg
- VIP Member

- Δημοσιεύσεις: 1262
- Εγγραφή: 24 Σεπ 2024, 10:00
- Νομός κατοικίας: Ν. Αττικής-Πειραιώς
- Δήμος - Κοινότητα: Αθήνας
- Φύλο: Άντρας
- Επικοινωνία:
[ΧΑΡΙΖΩ] Re: Επεξεργαστές
Kι εμενα ο Intel i7-3770 με ενδιαφερει καθοτι εχω μια gigabyte z77 ορφανη.
Ευχαριστω.
Ευχαριστω.
- scorpiogr
- VIP Member

- Δημοσιεύσεις: 4100
- Εγγραφή: 15 Ιουν 2013, 00:56
- Νομός κατοικίας: Ν. Αττικής-Πειραιώς
- Δήμος - Κοινότητα: Αθήνας
- Φύλο: Ζευγάρι
- Παπούτσι: 42
- Μπλούζα: XL
- Τραπ. λογ/σμός: Eurobank
- Τοποθεσία: Αθήνα, Κέντρο
- Επικοινωνία:
[ΧΑΡΙΖΩ] Re: Επεξεργαστές
Μπάς.... λέω μπας... και υπάρχει κανένας απο αυτούς που ζητάω κάβα σε αυτούς που έβαλες????cghera έγραψε: ↑24 Μάιος 2026, 19:04Χαρίζονται οι παρακάτω επεξεργαστές. Είναι λειτουργικοί από όσο γνωρίζω αλλά δεν έχω μητρικές να τους δοκιμάσω.
Σε περίπτωση που κάποιος παραλάβει και δεν λειτουργεί θα αφαιρέσουμε το ευχαριστώ.
Intel i7-3770https://www.intel.com/content/www/us/en ... ions.html
Intel Dual Core E2180 https://www.techpowerup.com/cpu-specs/p ... e2180.c847
Intel Xeon x5460 https://hmc-tech.com/cpus/intel-xeon-x5460
Boxnow ή συνάντηση Κηφισιά.
1) X5690
2) X5680
3) X5675
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ
ΕΔΩ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΕΣ ΜΟΥ με παλιούς Η/Υ & Δίσκους Βινυλίου
Ίσως κάποιοι έχετε ένα παλιό υπολογιστή σε πατάρι η αποθήκη. Παλιά δυστυχώς πετάξαμε υπολογιστές & hardware θεωρώντας τα άχρηστα. Αυτοί οι υπολογιστές δεν πρόκειται να ξαναπαραχθούν. Βοηθήστε να διασωθούν και να μην πάνε στην ανακύκλωση.
Όσοι έχετε παλαιούς υπολογιστές, παιχνιδομηχανές, περιοδικά, περιφερειακά ή ότι έχει σχέση με συστήματα περασμένων ετών...θα ήθελα να τα διασώσω και να παρουσιαστούν σε εκθέσεις.Έτσι βοηθάτε να σωθεί ένα μηχάνημα και να γίνει έκθεμα για τις νέες γενιές.
Το λογαριασμό τον χρησιμοποιώ μαζί με τη γυναίκα μου
Το μέλος Lila_#7 είναι κόρη μου
ΕΔΩ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΕΣ ΜΟΥ με παλιούς Η/Υ & Δίσκους Βινυλίου
Ίσως κάποιοι έχετε ένα παλιό υπολογιστή σε πατάρι η αποθήκη. Παλιά δυστυχώς πετάξαμε υπολογιστές & hardware θεωρώντας τα άχρηστα. Αυτοί οι υπολογιστές δεν πρόκειται να ξαναπαραχθούν. Βοηθήστε να διασωθούν και να μην πάνε στην ανακύκλωση.
Όσοι έχετε παλαιούς υπολογιστές, παιχνιδομηχανές, περιοδικά, περιφερειακά ή ότι έχει σχέση με συστήματα περασμένων ετών...θα ήθελα να τα διασώσω και να παρουσιαστούν σε εκθέσεις.Έτσι βοηθάτε να σωθεί ένα μηχάνημα και να γίνει έκθεμα για τις νέες γενιές.
Το λογαριασμό τον χρησιμοποιώ μαζί με τη γυναίκα μου
Το μέλος Lila_#7 είναι κόρη μου
-
cghera
- VIP Member

- Δημοσιεύσεις: 1091
- Εγγραφή: 11 Μάιος 2009, 13:13
- Νομός κατοικίας: Ν. Αττικής-Πειραιώς
- Δήμος - Κοινότητα: Κηφισιάς Αττικής
- Φύλο: Άντρας
- Παπούτσι: 46
- Μπλούζα: L
- Τραπ. λογ/σμός: Eurobank
- Επικοινωνία:
[ΧΑΡΙΖΩ] Re: Επεξεργαστές
δυστυχώς δεν έχω άλλους αυτής της σειράς.
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ
Δίνεται προτεραιότητα σε μέλη που έχουν καλή αναλογία χαρίζω/παίρνω.
Αναμονή 24 ώρες πριν την επιλογή.
Δίνεται προτεραιότητα σε μέλη που έχουν καλή αναλογία χαρίζω/παίρνω.
Αναμονή 24 ώρες πριν την επιλογή.
- vadaris
- Μεγάλη υπέρβαση ορίου ζήτησης
- Δημοσιεύσεις: 7318
- Εγγραφή: 21 Μαρ 2010, 13:49
- Νομός κατοικίας: Ν. Ηρακλείου
- Δήμος - Κοινότητα: Ηρακλείου Κρήτης
- Φύλο: Άντρας
- Παπούτσι: 41
- Μπλούζα: L
- Τραπ. λογ/σμός: Πειραιώς
- Επικοινωνία:
[ΧΑΡΙΖΩ] Re: Επεξεργαστές
Καλησπέρα. Δηλώνω και γω ενδιαφερον για τον Intel i7-3770 . Εχω μια μητρικη 1155 να φτιαξω ενα starter pc του ανιψιου
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ
ΕΔΩ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΕΣ ΜΟΥ ΜΕ ΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΛΕΚΑΡΤΕΣ
Δεν χαρίζω με σειρά προτεραιότητας. Κρατάω πάντα αναμονή 2-3 μέρες
Έχω Paypal και Πειραιώς
Μπορώ να σας βοηθήσω και σε αγορές από το ebay
Φιλικά Γιάννης
"Ποτέ μην τα βάζεις με έναν ηλίθιο.Θα σε ρίξει στο επίπεδό του και θα σε νικήσει λόγω εμπειρίας"

Χρωστάω 1,50€ σε
Mishkalito και 0,50€ σε
xeniachr
ΕΔΩ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΕΣ ΜΟΥ ΜΕ ΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΛΕΚΑΡΤΕΣ
Δεν χαρίζω με σειρά προτεραιότητας. Κρατάω πάντα αναμονή 2-3 μέρες
Έχω Paypal και Πειραιώς
Μπορώ να σας βοηθήσω και σε αγορές από το ebay
Φιλικά Γιάννης
"Ποτέ μην τα βάζεις με έναν ηλίθιο.Θα σε ρίξει στο επίπεδό του και θα σε νικήσει λόγω εμπειρίας"
Χρωστάω 1,50€ σε
-
panagos13
- Silver Member

- Δημοσιεύσεις: 77
- Εγγραφή: 15 Μάιος 2015, 23:43
- Νομός κατοικίας: Ν. Αττικής-Πειραιώς
- Δήμος - Κοινότητα: Αθήνας
- Φύλο: Άντρας
- Επικοινωνία:
[ΧΑΡΙΖΩ] Re: Επεξεργαστές
καλησπέρα σας, ενδιαφέρομαι και εγώ για τον i7-3770 για να αναβαθμίσω τον υπολογιστή μου που έχει i3 τώρα
-
cghera
- VIP Member

- Δημοσιεύσεις: 1091
- Εγγραφή: 11 Μάιος 2009, 13:13
- Νομός κατοικίας: Ν. Αττικής-Πειραιώς
- Δήμος - Κοινότητα: Κηφισιάς Αττικής
- Φύλο: Άντρας
- Παπούτσι: 46
- Μπλούζα: L
- Τραπ. λογ/σμός: Eurobank
- Επικοινωνία:
[ΧΑΡΙΖΩ] Re: Επεξεργαστές
δικός σας ο i7 στείλτε μου π.μ.
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ
Δίνεται προτεραιότητα σε μέλη που έχουν καλή αναλογία χαρίζω/παίρνω.
Αναμονή 24 ώρες πριν την επιλογή.
Δίνεται προτεραιότητα σε μέλη που έχουν καλή αναλογία χαρίζω/παίρνω.
Αναμονή 24 ώρες πριν την επιλογή.