[ΧΑΡΙΖΩ] Επεξεργαστές

Υπολογιστές - Laptop - Hardware - Γνήσιο Software
Κανόνες Δ. Συζήτησης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ τους κανόνες για να αποφύγετε τη διαγραφή του λογαριασμού σας
Βοηθός για νέα μέλη Εδω
Απάντηση
cghera
VIP Member
VIP Member
Δημοσιεύσεις: 1091
Εγγραφή: 11 Μάιος 2009, 13:13
Νομός κατοικίας: Ν. Αττικής-Πειραιώς
Δήμος - Κοινότητα: Κηφισιάς Αττικής
Φύλο: Άντρας
Παπούτσι: 46
Μπλούζα: L
Τραπ. λογ/σμός: Eurobank
Επικοινωνία:

[ΧΑΡΙΖΩ] Επεξεργαστές

Δημοσίευση από cghera » 24 Μάιος 2026, 19:04

Χαρίζονται οι παρακάτω επεξεργαστές. Είναι λειτουργικοί από όσο γνωρίζω αλλά δεν έχω μητρικές να τους δοκιμάσω.
Σε περίπτωση που κάποιος παραλάβει και δεν λειτουργεί θα αφαιρέσουμε το ευχαριστώ.
Intel i7-3770https://www.intel.com/content/www/us/en ... ions.html δόθηκε
Intel Dual Core E2180 https://www.techpowerup.com/cpu-specs/p ... e2180.c847
Intel Xeon x5460 https://hmc-tech.com/cpus/intel-xeon-x5460

Boxnow ή συνάντηση Κηφισιά.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος cghera την 02 Ιουν 2026, 14:51, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ
Δίνεται προτεραιότητα σε μέλη που έχουν καλή αναλογία χαρίζω/παίρνω.
Αναμονή 24 ώρες πριν την επιλογή.

kolok
VIP Member
VIP Member
Δημοσιεύσεις: 2219
Εγγραφή: 03 Οκτ 2014, 11:16
Νομός κατοικίας: Ν. Θεσσαλονίκης
Δήμος - Κοινότητα: Ευόσμου Θεσσαλονίκης
Φύλο: Άντρας
Επικοινωνία:

[ΧΑΡΙΖΩ] Re: Επεξεργαστές

Δημοσίευση από kolok » 24 Μάιος 2026, 19:08

Καλησπερα σας δηλωνω ενδιαφερον για το i7.

Άβαταρ μέλους
panteleon1
VIP Member
VIP Member
Δημοσιεύσεις: 7304
Εγγραφή: 01 Αύγ 2010, 14:48
Νομός κατοικίας: Ν. Αττικής-Πειραιώς
Δήμος - Κοινότητα: Νέου Ηρακλείου Αττικής
Φύλο: Άντρας
Παπούτσι: 44
Μπλούζα: XXXL
Επικοινωνία:

[ΧΑΡΙΖΩ] Re: Επεξεργαστές

Δημοσίευση από panteleon1 » 24 Μάιος 2026, 19:37

με ενδιαφέρει ο 3770
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ

Για τα ταχυδρομικά έξοδα έχω λογαριασμό Πειραιώς, Εθνικής
------------------------------------------
24 ώρες καθυστέρηση απάντησης

Άβαταρ μέλους
tigergreg
VIP Member
VIP Member
Δημοσιεύσεις: 1262
Εγγραφή: 24 Σεπ 2024, 10:00
Νομός κατοικίας: Ν. Αττικής-Πειραιώς
Δήμος - Κοινότητα: Αθήνας
Φύλο: Άντρας
Επικοινωνία:

[ΧΑΡΙΖΩ] Re: Επεξεργαστές

Δημοσίευση από tigergreg » 24 Μάιος 2026, 20:12

Kι εμενα ο Intel i7-3770 με ενδιαφερει καθοτι εχω μια gigabyte z77 ορφανη.
Ευχαριστω.

Άβαταρ μέλους
scorpiogr
VIP Member
VIP Member
Δημοσιεύσεις: 4100
Εγγραφή: 15 Ιουν 2013, 00:56
Νομός κατοικίας: Ν. Αττικής-Πειραιώς
Δήμος - Κοινότητα: Αθήνας
Φύλο: Ζευγάρι
Παπούτσι: 42
Μπλούζα: XL
Τραπ. λογ/σμός: Eurobank
Τοποθεσία: Αθήνα, Κέντρο
Επικοινωνία:

[ΧΑΡΙΖΩ] Re: Επεξεργαστές

Δημοσίευση από scorpiogr » 24 Μάιος 2026, 20:45

cghera έγραψε:
24 Μάιος 2026, 19:04
Χαρίζονται οι παρακάτω επεξεργαστές. Είναι λειτουργικοί από όσο γνωρίζω αλλά δεν έχω μητρικές να τους δοκιμάσω.
Σε περίπτωση που κάποιος παραλάβει και δεν λειτουργεί θα αφαιρέσουμε το ευχαριστώ.
Intel i7-3770https://www.intel.com/content/www/us/en ... ions.html
Intel Dual Core E2180 https://www.techpowerup.com/cpu-specs/p ... e2180.c847
Intel Xeon x5460 https://hmc-tech.com/cpus/intel-xeon-x5460

Boxnow ή συνάντηση Κηφισιά.
Μπάς.... λέω μπας... και υπάρχει κανένας απο αυτούς που ζητάω κάβα σε αυτούς που έβαλες????

1) X5690
2) X5680
3) X5675
:thank:
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ
ΕΔΩ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΕΣ ΜΟΥ με παλιούς Η/Υ & Δίσκους Βινυλίου


Ίσως κάποιοι έχετε ένα παλιό υπολογιστή σε πατάρι η αποθήκη. Παλιά δυστυχώς πετάξαμε υπολογιστές & hardware θεωρώντας τα άχρηστα. Αυτοί οι υπολογιστές δεν πρόκειται να ξαναπαραχθούν. Βοηθήστε να διασωθούν και να μην πάνε στην ανακύκλωση.
Όσοι έχετε παλαιούς υπολογιστές, παιχνιδομηχανές, περιοδικά, περιφερειακά ή ότι έχει σχέση με συστήματα περασμένων ετών...θα ήθελα να τα διασώσω και να παρουσιαστούν σε εκθέσεις.Έτσι βοηθάτε να σωθεί ένα μηχάνημα και να γίνει έκθεμα για τις νέες γενιές.


Το λογαριασμό τον χρησιμοποιώ μαζί με τη γυναίκα μου
Το μέλος Lila_#7 είναι κόρη μου

cghera
VIP Member
VIP Member
Δημοσιεύσεις: 1091
Εγγραφή: 11 Μάιος 2009, 13:13
Νομός κατοικίας: Ν. Αττικής-Πειραιώς
Δήμος - Κοινότητα: Κηφισιάς Αττικής
Φύλο: Άντρας
Παπούτσι: 46
Μπλούζα: L
Τραπ. λογ/σμός: Eurobank
Επικοινωνία:

[ΧΑΡΙΖΩ] Re: Επεξεργαστές

Δημοσίευση από cghera » 24 Μάιος 2026, 20:49

scorpiogr έγραψε:
24 Μάιος 2026, 20:45
Μπάς.... λέω μπας... και υπάρχει κανένας απο αυτούς που ζητάω κάβα σε αυτούς που έβαλες????

1) X5690
2) X5680
3) X5675
:thank:
δυστυχώς δεν έχω άλλους αυτής της σειράς.
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ
Δίνεται προτεραιότητα σε μέλη που έχουν καλή αναλογία χαρίζω/παίρνω.
Αναμονή 24 ώρες πριν την επιλογή.

Άβαταρ μέλους
vadaris
Μεγάλη υπέρβαση ορίου ζήτησης
Δημοσιεύσεις: 7318
Εγγραφή: 21 Μαρ 2010, 13:49
Νομός κατοικίας: Ν. Ηρακλείου
Δήμος - Κοινότητα: Ηρακλείου Κρήτης
Φύλο: Άντρας
Παπούτσι: 41
Μπλούζα: L
Τραπ. λογ/σμός: Πειραιώς
Επικοινωνία:

[ΧΑΡΙΖΩ] Re: Επεξεργαστές

Δημοσίευση από vadaris » 24 Μάιος 2026, 21:26

Καλησπέρα. Δηλώνω και γω ενδιαφερον για τον Intel i7-3770 . Εχω μια μητρικη 1155 να φτιαξω ενα starter pc του ανιψιου
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ
ΕΔΩ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΕΣ ΜΟΥ ΜΕ ΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΛΕΚΑΡΤΕΣ

Δεν χαρίζω με σειρά προτεραιότητας. Κρατάω πάντα αναμονή 2-3 μέρες
Έχω Paypal και Πειραιώς

Μπορώ να σας βοηθήσω και σε αγορές από το ebay
Φιλικά Γιάννης


"Ποτέ μην τα βάζεις με έναν ηλίθιο.Θα σε ρίξει στο επίπεδό του και θα σε νικήσει λόγω εμπειρίας"
:gr:

Χρωστάω 1,50€ σε Mishkalito και 0,50€ σε xeniachr

panagos13
Silver Member
Silver Member
1 5
Δημοσιεύσεις: 77
Εγγραφή: 15 Μάιος 2015, 23:43
Νομός κατοικίας: Ν. Αττικής-Πειραιώς
Δήμος - Κοινότητα: Αθήνας
Φύλο: Άντρας
Επικοινωνία:

[ΧΑΡΙΖΩ] Re: Επεξεργαστές

Δημοσίευση από panagos13 » 24 Μάιος 2026, 23:56

καλησπέρα σας, ενδιαφέρομαι και εγώ για τον i7-3770 για να αναβαθμίσω τον υπολογιστή μου που έχει i3 τώρα

cghera
VIP Member
VIP Member
Δημοσιεύσεις: 1091
Εγγραφή: 11 Μάιος 2009, 13:13
Νομός κατοικίας: Ν. Αττικής-Πειραιώς
Δήμος - Κοινότητα: Κηφισιάς Αττικής
Φύλο: Άντρας
Παπούτσι: 46
Μπλούζα: L
Τραπ. λογ/σμός: Eurobank
Επικοινωνία:

[ΧΑΡΙΖΩ] Re: Επεξεργαστές

Δημοσίευση από cghera » 29 Μάιος 2026, 11:37

tigergreg έγραψε:
24 Μάιος 2026, 20:12
Kι εμενα ο Intel i7-3770 με ενδιαφερει καθοτι εχω μια gigabyte z77 ορφανη.
Ευχαριστω.
δικός σας ο i7 στείλτε μου π.μ.
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ
Δίνεται προτεραιότητα σε μέλη που έχουν καλή αναλογία χαρίζω/παίρνω.
Αναμονή 24 ώρες πριν την επιλογή.

Άβαταρ μέλους
tigergreg
VIP Member
VIP Member
Δημοσιεύσεις: 1262
Εγγραφή: 24 Σεπ 2024, 10:00
Νομός κατοικίας: Ν. Αττικής-Πειραιώς
Δήμος - Κοινότητα: Αθήνας
Φύλο: Άντρας
Επικοινωνία:

[ΧΑΡΙΖΩ] Re: Επεξεργαστές

Δημοσίευση από tigergreg » 29 Μάιος 2026, 11:56

cghera έγραψε:
29 Μάιος 2026, 11:37
δικός σας ο i7 στείλτε μου π.μ.
Ευχαριστω πολυ...εστειλα πμ.

Απάντηση

Επιστροφή στο “(Αττική) Ηλεκτρονικοί υπολογιστές - περιφερειακά - προγράμματα”