[ΧΑΡΙΖΩ] Λειτουργικά tablets
Κανόνες Δ. Συζήτησης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ τους κανόνες για να αποφύγετε τη διαγραφή του λογαριασμού σας
Βοηθός για νέα μέλη Εδω
Βοηθός για νέα μέλη Εδω
-
regent
- VIP Member

- Δημοσιεύσεις: 4210
- Εγγραφή: 24 Οκτ 2008, 16:54
- Νομός κατοικίας: Ν. Αττικής-Πειραιώς
[ΧΑΡΙΖΩ] Λειτουργικά tablets
Χαίρετε.
Χαρίζονται τα παρακάτω λειτουργικά tablets. Παρακαλώ διαβάστε τις λεπτομέρειες για να μην υπάρξουν παρανοήσεις.
1. Samsung Tab E (SM-T560)
Έχει ραγισμένη οθόνη σε όλο το μήκος της που δεν επηρεάζει την χρήση του. Έχει περαστεί LineageOS 14.1 (Android 7.1.2). Το χρησιμοποιούσα για προβολή σε TV μέσω Castify. Η μπαταρία του δεν είναι νεκρή αλλά δεν έχω υπολογίσει πόσο κρατάει.
2. Samsung Galaxy Note 10.1 (N8000)
Έχει περαστεί Android 9 (LineAgeOS) και μπορεί να πάρει μέχρι και 14 (link). Κάποιο θέμα παρατηρώ με την φόρτιση. Ενώ παίρνει φορτίο δεν απεικονίζεται στην οθόνη. Ίσως η μπαταρία να μην έχει πολλά ψωμιά ακόμα ή να φταίει το καλώδιο. Θα δοθεί με το αυθεντικό καλώδιο φόρτισης/μεταφοράς δεδομένων.
3. MLS Prime 3G (iQ G189)
Σε σχεδόν άριστη κατάσταση. Μαζί με θήκη πληκτρολόγιο-touchpad. Τρέχει Android 5.0.1. Βασίζεται σε πλατφόρμα της Intel και δεν έχω καταφέρει να βρω εναλλακτική rom.
Εφόσον ζητηθούν θα μπουν και φωτό.
Φιλικά,
Χαρίζονται τα παρακάτω λειτουργικά tablets. Παρακαλώ διαβάστε τις λεπτομέρειες για να μην υπάρξουν παρανοήσεις.
1. Samsung Tab E (SM-T560)
Έχει ραγισμένη οθόνη σε όλο το μήκος της που δεν επηρεάζει την χρήση του. Έχει περαστεί LineageOS 14.1 (Android 7.1.2). Το χρησιμοποιούσα για προβολή σε TV μέσω Castify. Η μπαταρία του δεν είναι νεκρή αλλά δεν έχω υπολογίσει πόσο κρατάει.
2. Samsung Galaxy Note 10.1 (N8000)
Έχει περαστεί Android 9 (LineAgeOS) και μπορεί να πάρει μέχρι και 14 (link). Κάποιο θέμα παρατηρώ με την φόρτιση. Ενώ παίρνει φορτίο δεν απεικονίζεται στην οθόνη. Ίσως η μπαταρία να μην έχει πολλά ψωμιά ακόμα ή να φταίει το καλώδιο. Θα δοθεί με το αυθεντικό καλώδιο φόρτισης/μεταφοράς δεδομένων.
3. MLS Prime 3G (iQ G189)
Σε σχεδόν άριστη κατάσταση. Μαζί με θήκη πληκτρολόγιο-touchpad. Τρέχει Android 5.0.1. Βασίζεται σε πλατφόρμα της Intel και δεν έχω καταφέρει να βρω εναλλακτική rom.
Εφόσον ζητηθούν θα μπουν και φωτό.
Φιλικά,
Ποιο είναι το αντικείμενο που πήρατε από το site και το χαρήκατε/χρησιμοποιήσατε πιο πολύ;
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ
Οι χρήστες που λαμβάνουν από εμένα αντικείμενα αποδέχονται αυτόματα τον μοναδικό όρο, τα αντικείμενα αυτά να επαναχαρίζονται όταν δεν χρησιμοποιούνται πια ή/και να ανακυκλώνονται όταν φτάσουν στο τέλος της ζωής τους.
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ
Οι χρήστες που λαμβάνουν από εμένα αντικείμενα αποδέχονται αυτόματα τον μοναδικό όρο, τα αντικείμενα αυτά να επαναχαρίζονται όταν δεν χρησιμοποιούνται πια ή/και να ανακυκλώνονται όταν φτάσουν στο τέλος της ζωής τους.
-
Μαρσέλ
- Silver Member

- Δημοσιεύσεις: 66
- Εγγραφή: 14 Αύγ 2025, 22:23
- Νομός κατοικίας: Ν. Κορινθίας
- Δήμος - Κοινότητα: Νεμέας Κορινθίας
- Φύλο: Άντρας
- Επικοινωνία:
[ΧΑΡΙΖΩ] Re: Λειτουργικά tablets
καλησπέρα
με ενδιαφέρει πολύ το 2ο!
άρα αν κατάλαβα καλά φορτίζει αλλά δεν έχει την ανάλογη ένδειξη ;
με ενδιαφέρει πολύ το 2ο!
άρα αν κατάλαβα καλά φορτίζει αλλά δεν έχει την ανάλογη ένδειξη ;
-
LPs
- Οικονομική στήριξη

- Δημοσιεύσεις: 1039
- Εγγραφή: 14 Νοέμ 2009, 04:30
- Νομός κατοικίας: Ν. Θεσσαλονίκης
- Δήμος - Κοινότητα: Καλαμαριάς Θεσσαλονίκης
- Φύλο: Γυναίκα
- Τραπ. λογ/σμός: Εθνική
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
[ΧΑΡΙΖΩ] Re: Λειτουργικά tablets
Καλησπέρα, με ενδιαφέρει το 3 ΑΝ δουλεύει χωρίς πρόβλημα το Playstore
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος LPs την 27 Μάιος 2026, 20:01, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ
Προς αλλεργικούς: υπάρχουν ζωάκια στο σπίτι.
*ΧΡΩΣΤΑΩ ΣΕ cghera, xariseto+
Προς αλλεργικούς: υπάρχουν ζωάκια στο σπίτι.
*ΧΡΩΣΤΑΩ ΣΕ cghera, xariseto+
- MGEORGE
- VIP Member

- Δημοσιεύσεις: 1063
- Εγγραφή: 10 Ιαν 2012, 11:14
- Νομός κατοικίας: Ν. Καρδίτσας
- Δήμος - Κοινότητα: Καρδίτσας
- Φύλο: Άντρας
- Επικοινωνία:
- Leventias
- Οικονομική στήριξη

- Δημοσιεύσεις: 3702
- Εγγραφή: 06 Μάιος 2009, 23:45
- Νομός κατοικίας: Ν. Αττικής-Πειραιώς
- Δήμος - Κοινότητα: Νέας Σμύρνης Αττικής
- Φύλο: Άντρας
- Παπούτσι: 45
- Μπλούζα: XXL
- Τραπ. λογ/σμός: Eurobank
- Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη
- Επικοινωνία:
[ΧΑΡΙΖΩ] Re: Λειτουργικά tablets
Καλησπέρα σας.
Ας μπω κι εγώ στη σειρά για το: 2. Samsung Galaxy Note 10.1 (N8000) και σε περίπτωση που επιλεγώ, θα επαναχαρίσω ένα παρόμοιο τάμπλετ που πήρα πριν λίγο καιρό από εδώ.
Ας μπω κι εγώ στη σειρά για το: 2. Samsung Galaxy Note 10.1 (N8000) και σε περίπτωση που επιλεγώ, θα επαναχαρίσω ένα παρόμοιο τάμπλετ που πήρα πριν λίγο καιρό από εδώ.
Αυτά που ζητάω να μου χαρίσουν δεν προορίζονται μόνο για εμένα, αλλά για τρία παιδιά και τέσσερα εγγόνια.
Αιτήματα μελών που δεν έχουν χαρίσει κάτι ή μελών που έχουν αρνητικά στατιστικά,
τα παραβλέπω.«ἕπεσθαι δὲ δοκεῖ τῇ ἀχαριστίᾳ ἡ ἀναισχυντία». Ξεν. Κ.Παιδ. 1.2.7
Λείπω συχνά εκτός έδρας. Ζητώ κατανόηση, αν καθυστερώ να απαντήσω.
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ
Αιτήματα μελών που δεν έχουν χαρίσει κάτι ή μελών που έχουν αρνητικά στατιστικά,
τα παραβλέπω.«ἕπεσθαι δὲ δοκεῖ τῇ ἀχαριστίᾳ ἡ ἀναισχυντία». Ξεν. Κ.Παιδ. 1.2.7
Λείπω συχνά εκτός έδρας. Ζητώ κατανόηση, αν καθυστερώ να απαντήσω.
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ
-
regent
- VIP Member

- Δημοσιεύσεις: 4210
- Εγγραφή: 24 Οκτ 2008, 16:54
- Νομός κατοικίας: Ν. Αττικής-Πειραιώς
[ΧΑΡΙΖΩ] Re: Λειτουργικά tablets
Ποιο είναι το αντικείμενο που πήρατε από το site και το χαρήκατε/χρησιμοποιήσατε πιο πολύ;
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ
Οι χρήστες που λαμβάνουν από εμένα αντικείμενα αποδέχονται αυτόματα τον μοναδικό όρο, τα αντικείμενα αυτά να επαναχαρίζονται όταν δεν χρησιμοποιούνται πια ή/και να ανακυκλώνονται όταν φτάσουν στο τέλος της ζωής τους.
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ
Οι χρήστες που λαμβάνουν από εμένα αντικείμενα αποδέχονται αυτόματα τον μοναδικό όρο, τα αντικείμενα αυτά να επαναχαρίζονται όταν δεν χρησιμοποιούνται πια ή/και να ανακυκλώνονται όταν φτάσουν στο τέλος της ζωής τους.
- trelis
- Οικονομική στήριξη

- Δημοσιεύσεις: 11661
- Εγγραφή: 08 Νοέμ 2012, 03:21
- Νομός κατοικίας: Ν. Εύβοιας
- Δήμος - Κοινότητα: Μεσσαπίων Εύβοιας
- Φύλο: Άντρας
- Παπούτσι: 42
- Μπλούζα: L
- Τραπ. λογ/σμός: Πειραιώς
- Επικοινωνία:
[ΧΑΡΙΖΩ] Re: Λειτουργικά tablets
καλημέρα.
δηλώνω ενδιαφέρον για το 1.
αποστολή με box now.
ευχαριστώ
δηλώνω ενδιαφέρον για το 1.
αποστολή με box now.
ευχαριστώ
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ
ορθη χρηση, προϋποθετει εγκαιρη γνωση
Για άμεσα μηνύματα έχω viber το 69406*******
ζεις για να τρως ή τρως για να ζεις ;
ορθη χρηση, προϋποθετει εγκαιρη γνωση
Για άμεσα μηνύματα έχω viber το 69406*******
ζεις για να τρως ή τρως για να ζεις ;
-
LPs
- Οικονομική στήριξη

- Δημοσιεύσεις: 1039
- Εγγραφή: 14 Νοέμ 2009, 04:30
- Νομός κατοικίας: Ν. Θεσσαλονίκης
- Δήμος - Κοινότητα: Καλαμαριάς Θεσσαλονίκης
- Φύλο: Γυναίκα
- Τραπ. λογ/σμός: Εθνική
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
[ΧΑΡΙΖΩ] Re: Λειτουργικά tablets
Μην σας ταλαιπωρώ τότε σε αυτή την περίπτωση, θα αποσύρω, ευχαριστώ για την καλή διάθεση.regent έγραψε: ↑27 Μάιος 2026, 23:07Θα το κοιτάξω αλλά δεν νομίζω. Έχει σταματήσει η υποστήριξη στο Android 5.
Φιλικά,
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ
Προς αλλεργικούς: υπάρχουν ζωάκια στο σπίτι.
*ΧΡΩΣΤΑΩ ΣΕ cghera, xariseto+
Προς αλλεργικούς: υπάρχουν ζωάκια στο σπίτι.
*ΧΡΩΣΤΑΩ ΣΕ cghera, xariseto+
- triantaf
- Οικονομική στήριξη

- Δημοσιεύσεις: 2362
- Εγγραφή: 17 Απρ 2009, 17:56
- Νομός κατοικίας: Ν. Θεσσαλονίκης
- Δήμος - Κοινότητα: Θεσσαλονίκης
- Φύλο: Άντρας
- Παπούτσι: 43
- Τοποθεσία: περιοχη ΜΑΡΤΙΟΥ - Β.ΟΛΓΑΣ
- Επικοινωνία:
[ΧΑΡΙΖΩ] Re: Λειτουργικά tablets
καλησπερα θα ζητησω το νουμερο 2 για δοκιμες και αν δεν ζητηθει τελικα και το 3 ευχαριστω
1 Παραλαβη απο Μαρτίου - Ολγας ( Eurobank )
2 Παρακαλω να ποσταρουμε για παραλαβη αν μπορουμε αμεσα η τουλάχιστον σύντομα
3 BOX NOW / ELTA
4 ΧΡΗΣΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΧΑΡΙΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΓΝΟΟΥΝΤΑΙ ΦΥΣΙΚΑ
5 ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ
6 Ευχαριστω
2 Παρακαλω να ποσταρουμε για παραλαβη αν μπορουμε αμεσα η τουλάχιστον σύντομα
3 BOX NOW / ELTA
4 ΧΡΗΣΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΧΑΡΙΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΓΝΟΟΥΝΤΑΙ ΦΥΣΙΚΑ
5 ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ
6 Ευχαριστω
-
stevakoz
- Gold Member

- Δημοσιεύσεις: 106
- Εγγραφή: 24 Νοέμ 2012, 16:56
- Νομός κατοικίας: Ν. Αττικής-Πειραιώς
- Δήμος - Κοινότητα: Αχαρνών Αττικής
- Φύλο: Άντρας
- Επικοινωνία:
[ΧΑΡΙΖΩ] Re: Λειτουργικά tablets
Καλησπέρα δηλώνω ενδιαφέρον για το 2 να μπω και γω στην σειρά,ευχαριστώ πολύ!