Βρηκα ενα με την βαση του σε αποθηκη φιλου που εφυγε νωρις.
Δεν εχω τροφοδοτικο και δεν γνωριζω λειτουργικοτητα.
Παραλαβη στην εδρα μου εφετειο αθηνας η ΒΟΧ ΜΕΣΑΙΟ ΚΟΥΤΙ.






Nασαι καλα...ηταν φιλου που εφυγε νωρις και του ειχα δωσει τοτε και 2 νεοτερα μοντελα το 720 και 728 πουmaddog έγραψε: ↑09 Ιουν 2026, 17:08Ευχαριστώ πάρα πολύ. Παρέλαβα. Ήταν ένα κομμάτι που έλειπε από τη συλλογή μου και μάλιστα είναι απόλυτα λειτουργικό εκτός φυσικά του pack της μπαταρίας. Το οποίο είναι πολύ εύκολο για μένα να επισκευασθεί και να λειτουργεί όπως πρέπει!
Υ.Γ. Θα το ανεβάσω στη συλλογή μου μόλις φτιάξω την μπαταρία για να το δουν όσοι έχουν το μικρόβιο του συλλέκτη παλιάς τεχνολογίας.