Επίσης αν κάποια μανούλα χρειάζεται ρουχα Νο 6 για κοριτσάκι εχω συγκεντρώσει χειμερινά και καλοκαιρινά. Δεν υπαρχει χρόνος να τα φωτογραφισω ένα-ενα.Οπότε τα στέλνω και διαλέγετε οτι σας βολεύει.


Δημοσίευση από tankeax » 30 Μάιος 2026, 19:36

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com