Μου χαρίστηκε από μέλος. Λειτουργεί κανονικά, αλλά νομίζω λείπει το ένα κομμάτι του σωλήνα. Επίσης δεν τραβάει πολύ δυνατά αλλά ίσως φταίει η υφασμάτινη σακκούλα που έχει αρκετή χρήση.
Δεν αποστέλλεται. Παραλαβή με συνάντηση στην περιοχή μου μόνο.





Καλησπέρα. Ναι υπάρχει. Επιστρέφω στην Αθήνα αύριο Πέμπτη βράδυ. Στείλτε μου πμ.evangelianikolakakou έγραψε: ↑27 Μάιος 2026, 15:06Καλησπέρα σας
Υπάρχει ακόμα η σκούπα ? Αν ναι πως μπορω να επικοινωνήσω μαζί σας?

Καλημέρα. Μπορείτε να παραλάβετε την σκούπα από την περιοχή μου (Παπάγου). Τηλεφωνήστε μου στο κινητό που σας στέλνω με προσωπικό μήνυμα. Αυριο Σάββατο 29 Μαϊου θα λείπω, από την Κυριακή και μετά θα είμαι διαθέσιμος.evangelianikolakakou έγραψε: ↑27 Μάιος 2026, 15:06Καλησπέρα σας
Υπάρχει ακόμα η σκούπα ? Αν ναι πως μπορω να επικοινωνήσω μαζί σας?


