Φαίνεται πολύ ωραίο. Έχει και line in οπότε είναι κατάλληλο για προσθήκη δυνατότητας Bluetooth. Περίεργο να μην λειτουργεί τίποτα. Αν δεν κάνει επαφή ο κεντρικός διακόπτης, ειναι περίεργο να μην λειτουργεί σε καμία θέση (radio/tape/linein). Πιθανότερο να έχει πρόβλημα ο μετασχηματιστής. Κάποιες από αυτές τις συσκευές έχουν ένα κρυφό μικρό διακόπτη ενσωματωμένο στην υποδοχή του καλωδίου ρεύματος ή του μετασχηματιστή. Όταν βάζεις το καλώδιο, ο διακόπτης πατιέται και η συσκευή δουλεύει με ρεύμα, όταν βγάζεις το καλώδιο ο διακόπτης απελευθερώνεται και η συσκευή παίζει με μπαταρίες. Αν αυτό κολλήσει, μπορεί να βάζεις το καλώδιο στην πρίζα ή να συνδέεις τον μετασχηματιστή και η συσκευή να ψάχνει ακόμα ρεύμα από τις μπαταρίες και να μην λειτουργεί.
Γενικά ανάβει κάποιο λαμπάκι;