Παραλαβη στην εδρα μου εφετειο αθηνας η ΒΟΧ ΜΕΣΑΙΟ ΚΟΥΤΙ.






Kαλημερα..ειναι σε καλη κατασταση αλλα με μπιχλα λογω υπερβολικου καπνισματος και σκονης.vya έγραψε: ↑03 Ιουν 2026, 09:53Καλημέρα. Είναι μετρητής ισχύος και στάσιμων κυμάτων για CB (και μόνο). Παλαιάς τεχνολογίας και κατασκευής. Ως ραδιοερασιτέχνης που είμαι με ενδιαφέρει, αν δεν τη ζητήσει κάποιο άλλο μέλος που να "καίγεται" να τη χρησιμοποιήσει άμεσα. Μόνο που επειδή η φωτό είναι από το διαδίκτυο, θα ήθελα να ξέρω αν είναι σε καλή κατάσταση, εξωτερικά τουλάχιστον (εσωτερικά επισκευάζεται ο,τι και να έχει, είναι απλή).

Δεν το είχα δει! Ευχαριστώ και θα εκδηλώσω και εκεί ενδιαφέρον με την ίδια λογική, να το πάρω αν δεν υπάρξει άλλο μέλος που να "καίγεται" για αυτό.

Δικο σας....περιμενω ενημερωση παραλαβης.vya έγραψε: ↑03 Ιουν 2026, 09:53Καλημέρα. Είναι μετρητής ισχύος και στάσιμων κυμάτων για CB (και μόνο). Παλαιάς τεχνολογίας και κατασκευής. Ως ραδιοερασιτέχνης που είμαι με ενδιαφέρει, αν δεν τη ζητήσει κάποιο άλλο μέλος που να "καίγεται" να τη χρησιμοποιήσει άμεσα. Μόνο που επειδή η φωτό είναι από το διαδίκτυο, θα ήθελα να ξέρω αν είναι σε καλή κατάσταση, εξωτερικά τουλάχιστον (εσωτερικά επισκευάζεται ο,τι και να έχει, είναι απλή).