[ΕΚΛΕΙΣΕ] Φόρεμα κοντο
Κανόνες Δ. Συζήτησης
ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΙΣΤΕ ΣΤΟ ΑΡΧΕΙΟ !
ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΛΕΙΣΕΙ !
1) ΔΕΝ ΖΗΤΑΜΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ! Αν είναι πραγματική ανάγκη στείλτε πρώτα email στο info [at] xariseto.gr ή στο 2312203040
2) Οταν πάρουμε ή δώσουμε κάτι ποστάρουμε και ευχαριστούμε-αξιολογούμε το μέλος
3) ΚΛΕΙΔΩΝΟΥΜΕ την αγγελία που ΞΕΚΙΝΗΣΑΜΕ (αφου πρώτα απαντήσει-ευχαριστήσει το μέλος που πήρε το αντικείμενο)!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ τους ΒΑΣΙΚΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΧΡΗΣΗΣ!
ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΙΣΤΕ ΣΤΟ ΑΡΧΕΙΟ !
ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΛΕΙΣΕΙ !
1) ΔΕΝ ΖΗΤΑΜΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ! Αν είναι πραγματική ανάγκη στείλτε πρώτα email στο info [at] xariseto.gr ή στο 2312203040
2) Οταν πάρουμε ή δώσουμε κάτι ποστάρουμε και ευχαριστούμε-αξιολογούμε το μέλος
3) ΚΛΕΙΔΩΝΟΥΜΕ την αγγελία που ΞΕΚΙΝΗΣΑΜΕ (αφου πρώτα απαντήσει-ευχαριστήσει το μέλος που πήρε το αντικείμενο)!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ τους ΒΑΣΙΚΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΧΡΗΣΗΣ!
- fanio
- Οικονομική στήριξη

- Δημοσιεύσεις: 1567
- Εγγραφή: 27 Απρ 2010, 00:17
- Νομός κατοικίας: Ν. Χαλκιδικής
- Δήμος - Κοινότητα: Πολυγύρου Χαλκιδικής
- Φύλο: Γυναίκα
- Παπούτσι: 39
- Επικοινωνία:
[ΕΚΛΕΙΣΕ] Φόρεμα κοντο
Φόρεμα σε πάρα πολύ καλή κατάσταση.
Γράφει small αλλά είναι άνετα medium (και large ανάλογα τον σωματότυπο).
Μασχάλη με μασχάλη 58
Μήκος 86.
https://photos.app.goo.gl/2rXv66RoHhX4LsmQ8
https://photos.app.goo.gl/5NH9RUCmCuAJwvSU8
Φ.
Γράφει small αλλά είναι άνετα medium (και large ανάλογα τον σωματότυπο).
Μασχάλη με μασχάλη 58
Μήκος 86.
https://photos.app.goo.gl/2rXv66RoHhX4LsmQ8
https://photos.app.goo.gl/5NH9RUCmCuAJwvSU8
Φ.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος fanio την 12 Ιουν 2026, 10:45, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Θα σας παρακαλουσα ...
α. μαζι με την απαντηση σας σε καποια αγγελια να μου στελνατε και πμ για να μην ξεχαστω και παρεξηγηθω.
β. αφου παραλαβετε κατι απο μενα , εκτος απο το "ευχαριστω" να κανατε και καποιο σχολιο για το αντικειμενο
γ. Στέλνω με box now και με ταχυδρομειο
δ. Εχω λογαριασμο στην ΕΘΝΙΚΗ στην και στην Eurobank
ε. Μοιραζομαι τον λογαριασμο με την κορη μου και υπογραφουμε με διαφορετικο αρχικο γραμμα.
Ευχαριστω πολυ.
α. μαζι με την απαντηση σας σε καποια αγγελια να μου στελνατε και πμ για να μην ξεχαστω και παρεξηγηθω.
β. αφου παραλαβετε κατι απο μενα , εκτος απο το "ευχαριστω" να κανατε και καποιο σχολιο για το αντικειμενο
γ. Στέλνω με box now και με ταχυδρομειο
δ. Εχω λογαριασμο στην ΕΘΝΙΚΗ στην και στην Eurobank
ε. Μοιραζομαι τον λογαριασμο με την κορη μου και υπογραφουμε με διαφορετικο αρχικο γραμμα.
Ευχαριστω πολυ.
- melomakarono
- VIP Member

- Δημοσιεύσεις: 5478
- Εγγραφή: 06 Νοέμ 2014, 17:02
- Νομός κατοικίας: Ν. Αιτωλοακαρνανίας
- Δήμος - Κοινότητα: Ναυπάκτου Αιτωλοακαρνανίας
- Φύλο: Γυναίκα
- Παπούτσι: 39
- Μπλούζα: L
- Τραπ. λογ/σμός: Πειραιώς
- Επικοινωνία:
-
regent
- VIP Member

- Δημοσιεύσεις: 4210
- Εγγραφή: 24 Οκτ 2008, 16:54
- Νομός κατοικίας: Ν. Αττικής-Πειραιώς
[ΕΚΛΕΙΣΕ] Re: Φόρεμα κοντο
Ποιο είναι το αντικείμενο που πήρατε από το site και το χαρήκατε/χρησιμοποιήσατε πιο πολύ;
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ
Οι χρήστες που λαμβάνουν από εμένα αντικείμενα αποδέχονται αυτόματα τον μοναδικό όρο, τα αντικείμενα αυτά να επαναχαρίζονται όταν δεν χρησιμοποιούνται πια ή/και να ανακυκλώνονται όταν φτάσουν στο τέλος της ζωής τους.
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ
Οι χρήστες που λαμβάνουν από εμένα αντικείμενα αποδέχονται αυτόματα τον μοναδικό όρο, τα αντικείμενα αυτά να επαναχαρίζονται όταν δεν χρησιμοποιούνται πια ή/και να ανακυκλώνονται όταν φτάσουν στο τέλος της ζωής τους.
- fanio
- Οικονομική στήριξη

- Δημοσιεύσεις: 1567
- Εγγραφή: 27 Απρ 2010, 00:17
- Νομός κατοικίας: Ν. Χαλκιδικής
- Δήμος - Κοινότητα: Πολυγύρου Χαλκιδικής
- Φύλο: Γυναίκα
- Παπούτσι: 39
- Επικοινωνία:
[ΕΚΛΕΙΣΕ] Re: Φόρεμα κοντο
Ευχαριστώ το μέλος regent για την διευκόλυνση!!! Εχω πολύ καιρό να κάνω αγγελία και λίγο τα έχω ξεχάσει, μετά θυμήθηκα το eikona info... Είναι επίσης η πρώτη φορά που κάνω αγγελία από το κινητό... Θα το βρω, που θα μου πάει... Melomakarono, ελπίζω να μπορέσεις να τις δεις... Θα ξαναμπώ αύριο στην πλατφορμα από τον υπολογιστή να διορθώσω ότι μπορώ... Καλή συνέχεια σε ολους
Θα σας παρακαλουσα ...
α. μαζι με την απαντηση σας σε καποια αγγελια να μου στελνατε και πμ για να μην ξεχαστω και παρεξηγηθω.
β. αφου παραλαβετε κατι απο μενα , εκτος απο το "ευχαριστω" να κανατε και καποιο σχολιο για το αντικειμενο
γ. Στέλνω με box now και με ταχυδρομειο
δ. Εχω λογαριασμο στην ΕΘΝΙΚΗ στην και στην Eurobank
ε. Μοιραζομαι τον λογαριασμο με την κορη μου και υπογραφουμε με διαφορετικο αρχικο γραμμα.
Ευχαριστω πολυ.
α. μαζι με την απαντηση σας σε καποια αγγελια να μου στελνατε και πμ για να μην ξεχαστω και παρεξηγηθω.
β. αφου παραλαβετε κατι απο μενα , εκτος απο το "ευχαριστω" να κανατε και καποιο σχολιο για το αντικειμενο
γ. Στέλνω με box now και με ταχυδρομειο
δ. Εχω λογαριασμο στην ΕΘΝΙΚΗ στην και στην Eurobank
ε. Μοιραζομαι τον λογαριασμο με την κορη μου και υπογραφουμε με διαφορετικο αρχικο γραμμα.
Ευχαριστω πολυ.
- melomakarono
- VIP Member

- Δημοσιεύσεις: 5478
- Εγγραφή: 06 Νοέμ 2014, 17:02
- Νομός κατοικίας: Ν. Αιτωλοακαρνανίας
- Δήμος - Κοινότητα: Ναυπάκτου Αιτωλοακαρνανίας
- Φύλο: Γυναίκα
- Παπούτσι: 39
- Μπλούζα: L
- Τραπ. λογ/σμός: Πειραιώς
- Επικοινωνία:
[ΕΚΛΕΙΣΕ] Re: Φόρεμα κοντο
Καλησπέρα!!fanio έγραψε: ↑01 Ιουν 2026, 11:35Ευχαριστώ το μέλος regent για την διευκόλυνση!!! Εχω πολύ καιρό να κάνω αγγελία και λίγο τα έχω ξεχάσει, μετά θυμήθηκα το eikona info... Είναι επίσης η πρώτη φορά που κάνω αγγελία από το κινητό... Θα το βρω, που θα μου πάει... Melomakarono, ελπίζω να μπορέσεις να τις δεις... Θα ξαναμπώ αύριο στην πλατφορμα από τον υπολογιστή να διορθώσω ότι μπορώ... Καλή συνέχεια σε ολους
Όντως τις είδα τις φωτογραφίες, και με ενδιαφέρει το φόρεμα αν μπορείτε να το στείλετε με box now!
Έχω έτοιμο κωδικό για μικρή θυρίδα, σας τον γράφω σε περίπτωση που θέλετε να μου το χαρίσετε, γιατί δεν ξέρω πόσο ακόμα διάρκεια έχει ο συγκεκριμένος κωδικός πριν λήξει, για να μην χρονοτριβούμε..
Ευχαριστώ πολύ!!!
Κωδικός: 1683291760
- fanio
- Οικονομική στήριξη

- Δημοσιεύσεις: 1567
- Εγγραφή: 27 Απρ 2010, 00:17
- Νομός κατοικίας: Ν. Χαλκιδικής
- Δήμος - Κοινότητα: Πολυγύρου Χαλκιδικής
- Φύλο: Γυναίκα
- Παπούτσι: 39
- Επικοινωνία:
[ΕΚΛΕΙΣΕ] Re: Φόρεμα κοντο
Καλησπερα!
Χιλια συγνωμη αλλα τωρα ειδα το μηνυμα σας. Αν μου στειλνατε και ενα προσωπικο μηνυμα θα το ειχα δει πιο γρηγορα ..
Εννοειτε οτι θελω να σας το χαρισω και με βολευει πολυ το box now.
Πως θα γινει τωρα;
Στειλτε μου πμ για να συνεννοηθουμε
Χιλια συγνωμη αλλα τωρα ειδα το μηνυμα σας. Αν μου στειλνατε και ενα προσωπικο μηνυμα θα το ειχα δει πιο γρηγορα ..
Εννοειτε οτι θελω να σας το χαρισω και με βολευει πολυ το box now.
Πως θα γινει τωρα;
Στειλτε μου πμ για να συνεννοηθουμε
Θα σας παρακαλουσα ...
α. μαζι με την απαντηση σας σε καποια αγγελια να μου στελνατε και πμ για να μην ξεχαστω και παρεξηγηθω.
β. αφου παραλαβετε κατι απο μενα , εκτος απο το "ευχαριστω" να κανατε και καποιο σχολιο για το αντικειμενο
γ. Στέλνω με box now και με ταχυδρομειο
δ. Εχω λογαριασμο στην ΕΘΝΙΚΗ στην και στην Eurobank
ε. Μοιραζομαι τον λογαριασμο με την κορη μου και υπογραφουμε με διαφορετικο αρχικο γραμμα.
Ευχαριστω πολυ.
α. μαζι με την απαντηση σας σε καποια αγγελια να μου στελνατε και πμ για να μην ξεχαστω και παρεξηγηθω.
β. αφου παραλαβετε κατι απο μενα , εκτος απο το "ευχαριστω" να κανατε και καποιο σχολιο για το αντικειμενο
γ. Στέλνω με box now και με ταχυδρομειο
δ. Εχω λογαριασμο στην ΕΘΝΙΚΗ στην και στην Eurobank
ε. Μοιραζομαι τον λογαριασμο με την κορη μου και υπογραφουμε με διαφορετικο αρχικο γραμμα.
Ευχαριστω πολυ.
- melomakarono
- VIP Member

- Δημοσιεύσεις: 5478
- Εγγραφή: 06 Νοέμ 2014, 17:02
- Νομός κατοικίας: Ν. Αιτωλοακαρνανίας
- Δήμος - Κοινότητα: Ναυπάκτου Αιτωλοακαρνανίας
- Φύλο: Γυναίκα
- Παπούτσι: 39
- Μπλούζα: L
- Τραπ. λογ/σμός: Πειραιώς
- Επικοινωνία:
- fanio
- Οικονομική στήριξη

- Δημοσιεύσεις: 1567
- Εγγραφή: 27 Απρ 2010, 00:17
- Νομός κατοικίας: Ν. Χαλκιδικής
- Δήμος - Κοινότητα: Πολυγύρου Χαλκιδικής
- Φύλο: Γυναίκα
- Παπούτσι: 39
- Επικοινωνία:
[ΕΚΛΕΙΣΕ] Re: Φόρεμα κοντο
Καλημέρα! Κι εγώ χαίρομαι που παρά την καθυστέρηση πήγαν όλα καλά και που σας αρέσει! Καλοφορετο!
Θα σας παρακαλουσα ...
α. μαζι με την απαντηση σας σε καποια αγγελια να μου στελνατε και πμ για να μην ξεχαστω και παρεξηγηθω.
β. αφου παραλαβετε κατι απο μενα , εκτος απο το "ευχαριστω" να κανατε και καποιο σχολιο για το αντικειμενο
γ. Στέλνω με box now και με ταχυδρομειο
δ. Εχω λογαριασμο στην ΕΘΝΙΚΗ στην και στην Eurobank
ε. Μοιραζομαι τον λογαριασμο με την κορη μου και υπογραφουμε με διαφορετικο αρχικο γραμμα.
Ευχαριστω πολυ.
α. μαζι με την απαντηση σας σε καποια αγγελια να μου στελνατε και πμ για να μην ξεχαστω και παρεξηγηθω.
β. αφου παραλαβετε κατι απο μενα , εκτος απο το "ευχαριστω" να κανατε και καποιο σχολιο για το αντικειμενο
γ. Στέλνω με box now και με ταχυδρομειο
δ. Εχω λογαριασμο στην ΕΘΝΙΚΗ στην και στην Eurobank
ε. Μοιραζομαι τον λογαριασμο με την κορη μου και υπογραφουμε με διαφορετικο αρχικο γραμμα.
Ευχαριστω πολυ.