[ΖΗΤΑΩ] Άρωμα αυθεντικό οσο κι αν έχει μεσα

Κανόνες Δ. Συζήτησης
ΠΡΟΣΟΧΗ ΔΙΑΒΑΣΤΕ τους κανόνες για να αποφύγετε τη διαγραφή του λογαριασμού σας
Βοηθός για νέα μέλη Εδω .
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
ελενα79
Οικονομική στήριξη
Οικονομική στήριξη
Δημοσιεύσεις: 3042
Εγγραφή: 10 Φεβ 2014, 15:46
Νομός κατοικίας: Ν. Έβρου
Δήμος - Κοινότητα: Ορεστιάδας Έβρου
Φύλο: Γυναίκα
Τραπ. λογ/σμός: Πειραιώς
Επικοινωνία:

[ΖΗΤΑΩ] Άρωμα αυθεντικό οσο κι αν έχει μεσα

Δημοσίευση από ελενα79 » 08 Μάιος 2026, 09:25

Είτε γυναικείο είτε αντρικό,αρκεί να είναι αυθεντικό.
εχω λογαριασμο στη Πειραιώς ΣΤΕΛΝΩ KAI ΜΕ BOXNOW
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ
ΑΠΟΦΕΥΓΩ ΝΑ ΧΑΡΙΖΩ ΣΕ ΝΕΑ ΜΕΛΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΧΑΡΙΣΕΙ ΤΠΤ!!!!!

MARIE
Οικονομική στήριξη
Οικονομική στήριξη
Δημοσιεύσεις: 9788
Εγγραφή: 18 Μάιος 2010, 10:39
Νομός κατοικίας: Ν. Δράμας
Δήμος - Κοινότητα: Δοξάτου Δράμας
Φύλο: Γυναίκα
Τραπ. λογ/σμός: Πειραιώς
Επικοινωνία:

[ΖΗΤΑΩ] Re: Άρωμα αυθεντικό οσο κι αν έχει μεσα

Δημοσίευση από MARIE » 08 Μάιος 2026, 11:43

Έχω αυτό, αν το θέλεις

Εικόνα
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ

Έχω γάτες και σκύλο.

Είμαι μακριά από box now και ΕΛΤΑ,
υπομονή, σας παρακαλώ, για τις αποστολές.

Άβαταρ μέλους
ελενα79
Οικονομική στήριξη
Οικονομική στήριξη
Δημοσιεύσεις: 3042
Εγγραφή: 10 Φεβ 2014, 15:46
Νομός κατοικίας: Ν. Έβρου
Δήμος - Κοινότητα: Ορεστιάδας Έβρου
Φύλο: Γυναίκα
Τραπ. λογ/σμός: Πειραιώς
Επικοινωνία:

[ΖΗΤΑΩ] Re: Άρωμα αυθεντικό οσο κι αν έχει μεσα

Δημοσίευση από ελενα79 » 08 Μάιος 2026, 14:53

MARIE έγραψε:
08 Μάιος 2026, 11:43
Έχω αυτό, αν το θέλεις

Εικόνα
Ναι βέβαια θα το ήθελα.να στείλω κωδικό για μικρό μποξ.χωραει;
εχω λογαριασμο στη Πειραιώς ΣΤΕΛΝΩ KAI ΜΕ BOXNOW
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ
ΑΠΟΦΕΥΓΩ ΝΑ ΧΑΡΙΖΩ ΣΕ ΝΕΑ ΜΕΛΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΧΑΡΙΣΕΙ ΤΠΤ!!!!!

MARIE
Οικονομική στήριξη
Οικονομική στήριξη
Δημοσιεύσεις: 9788
Εγγραφή: 18 Μάιος 2010, 10:39
Νομός κατοικίας: Ν. Δράμας
Δήμος - Κοινότητα: Δοξάτου Δράμας
Φύλο: Γυναίκα
Τραπ. λογ/σμός: Πειραιώς
Επικοινωνία:

[ΖΗΤΑΩ] Re: Άρωμα αυθεντικό οσο κι αν έχει μεσα

Δημοσίευση από MARIE » 08 Μάιος 2026, 22:23

ελενα79 έγραψε:
08 Μάιος 2026, 14:53
Ναι βέβαια θα το ήθελα.να στείλω κωδικό για μικρό μποξ.χωραει;
Ναι σε μικρό.
Μόνο που δεν ξέρω πότε θα μπορέσω
να πάω για να το στείλει.
Είμαι μακριά από τις θυρίδες.
Πόσο χρονικό περιθώριο έχουμε;
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ

Έχω γάτες και σκύλο.

Είμαι μακριά από box now και ΕΛΤΑ,
υπομονή, σας παρακαλώ, για τις αποστολές.

Άβαταρ μέλους
ελενα79
Οικονομική στήριξη
Οικονομική στήριξη
Δημοσιεύσεις: 3042
Εγγραφή: 10 Φεβ 2014, 15:46
Νομός κατοικίας: Ν. Έβρου
Δήμος - Κοινότητα: Ορεστιάδας Έβρου
Φύλο: Γυναίκα
Τραπ. λογ/σμός: Πειραιώς
Επικοινωνία:

[ΖΗΤΑΩ] Re: Άρωμα αυθεντικό οσο κι αν έχει μεσα

Δημοσίευση από ελενα79 » 09 Μάιος 2026, 08:10

MARIE έγραψε:
08 Μάιος 2026, 22:23
Ναι σε μικρό.
Μόνο που δεν ξέρω πότε θα μπορέσω
να πάω για να το στείλει.
Είμαι μακριά από τις θυρίδες.
Πόσο χρονικό περιθώριο έχουμε;
Οπότε μπορέσεις,δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με την ησυχία σου.εχω την εντύπωση ότι για ένα μήνα είναι ενεργός ο κωδικός
εχω λογαριασμο στη Πειραιώς ΣΤΕΛΝΩ KAI ΜΕ BOXNOW
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ
ΑΠΟΦΕΥΓΩ ΝΑ ΧΑΡΙΖΩ ΣΕ ΝΕΑ ΜΕΛΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΧΑΡΙΣΕΙ ΤΠΤ!!!!!

MARIE
Οικονομική στήριξη
Οικονομική στήριξη
Δημοσιεύσεις: 9788
Εγγραφή: 18 Μάιος 2010, 10:39
Νομός κατοικίας: Ν. Δράμας
Δήμος - Κοινότητα: Δοξάτου Δράμας
Φύλο: Γυναίκα
Τραπ. λογ/σμός: Πειραιώς
Επικοινωνία:

[ΖΗΤΑΩ] Re: Άρωμα αυθεντικό οσο κι αν έχει μεσα

Δημοσίευση από MARIE » 09 Μάιος 2026, 15:10

ελενα79 έγραψε:
09 Μάιος 2026, 08:10
Οπότε μπορέσεις,δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με την ησυχία σου.εχω την εντύπωση ότι για ένα μήνα είναι ενεργός ο κωδικός
Εντάξει......μου στέλνεις τον κωδικό και σ' ενημερώνω.
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ

Έχω γάτες και σκύλο.

Είμαι μακριά από box now και ΕΛΤΑ,
υπομονή, σας παρακαλώ, για τις αποστολές.

Άβαταρ μέλους
Demetrios
VIP Member
VIP Member
Δημοσιεύσεις: 1610
Εγγραφή: 18 Αύγ 2011, 22:29
Νομός κατοικίας: Ν. Αττικής-Πειραιώς
Δήμος - Κοινότητα: Αθήνας
Φύλο: Άντρας
Τραπ. λογ/σμός: Εθνική
Επικοινωνία:

[ΖΗΤΑΩ] Re: Άρωμα αυθεντικό οσο κι αν έχει μεσα

Δημοσίευση από Demetrios » 10 Μάιος 2026, 21:29

Καλησπέρα σας, υπάρχει διαθέσιμο το "Ma Merveilleuse - Eau de Parfum" στα 100 ml. Αχρησιμοποίητο αλλά χωρίς το κουτί του.
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ

Προσφέρω:
Με ενδιαφέρουν:
Σημειώσεις:
  • Διατηρώ αναμονή 24+ ωρών πριν απαντήσω σε αγγελία μου
  • Παραλαβή από Γκύζη ή με BoxNow (τα ΕΛΤΑ της περιοχής μου έκλεισαν)

Άβαταρ μέλους
ελενα79
Οικονομική στήριξη
Οικονομική στήριξη
Δημοσιεύσεις: 3042
Εγγραφή: 10 Φεβ 2014, 15:46
Νομός κατοικίας: Ν. Έβρου
Δήμος - Κοινότητα: Ορεστιάδας Έβρου
Φύλο: Γυναίκα
Τραπ. λογ/σμός: Πειραιώς
Επικοινωνία:

[ΖΗΤΑΩ] Re: Άρωμα αυθεντικό οσο κι αν έχει μεσα

Δημοσίευση από ελενα79 » 11 Μάιος 2026, 07:20

Demetrios έγραψε:
10 Μάιος 2026, 21:29
Καλησπέρα σας, υπάρχει διαθέσιμο το "Ma Merveilleuse - Eau de Parfum" στα 100 ml. Αχρησιμοποίητο αλλά χωρίς το κουτί του.
Καλημέρα.ευχαριστω πολύ για το ενδιαφέρον,αλλά δεν θα το χρειαστώ,να είστε καλά.
εχω λογαριασμο στη Πειραιώς ΣΤΕΛΝΩ KAI ΜΕ BOXNOW
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ
ΑΠΟΦΕΥΓΩ ΝΑ ΧΑΡΙΖΩ ΣΕ ΝΕΑ ΜΕΛΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΧΑΡΙΣΕΙ ΤΠΤ!!!!!

MARIE
Οικονομική στήριξη
Οικονομική στήριξη
Δημοσιεύσεις: 9788
Εγγραφή: 18 Μάιος 2010, 10:39
Νομός κατοικίας: Ν. Δράμας
Δήμος - Κοινότητα: Δοξάτου Δράμας
Φύλο: Γυναίκα
Τραπ. λογ/σμός: Πειραιώς
Επικοινωνία:

[ΖΗΤΑΩ] Re: Άρωμα αυθεντικό οσο κι αν έχει μεσα

Δημοσίευση από MARIE » 18 Μάιος 2026, 21:03

ελενα79 έγραψε:
09 Μάιος 2026, 08:10
Οπότε μπορέσεις,δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με την ησυχία σου.εχω την εντύπωση ότι για ένα μήνα είναι ενεργός ο κωδικός
Σου το έστειλα σήμερα.
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ

Έχω γάτες και σκύλο.

Είμαι μακριά από box now και ΕΛΤΑ,
υπομονή, σας παρακαλώ, για τις αποστολές.

Άβαταρ μέλους
ελενα79
Οικονομική στήριξη
Οικονομική στήριξη
Δημοσιεύσεις: 3042
Εγγραφή: 10 Φεβ 2014, 15:46
Νομός κατοικίας: Ν. Έβρου
Δήμος - Κοινότητα: Ορεστιάδας Έβρου
Φύλο: Γυναίκα
Τραπ. λογ/σμός: Πειραιώς
Επικοινωνία:

[ΖΗΤΑΩ] Re: Άρωμα αυθεντικό οσο κι αν έχει μεσα

Δημοσίευση από ελενα79 » 18 Μάιος 2026, 22:01

Τέλεια σε ευχαριστώ πολύ
εχω λογαριασμο στη Πειραιώς ΣΤΕΛΝΩ KAI ΜΕ BOXNOW
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ
ΑΠΟΦΕΥΓΩ ΝΑ ΧΑΡΙΖΩ ΣΕ ΝΕΑ ΜΕΛΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΧΑΡΙΣΕΙ ΤΠΤ!!!!!

Απάντηση

Επιστροφή στο “ΕΒΡΟΥ”