εκπτωτική κάρτα εμπορικου συλλόγου θεσσαλονικης

Εδώ μπορείτε να γράφετε προσφορές για προϊόντα και υπηρεσίες από επιχειρήσεις που γνωρίζετε ή από τις ατομικές επιχειρήσεις που τυχόν έχετε (ΜΟΝΟ προσφορές και ΟΧΙ διαφημίσεις)
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΠΩΛΗΣΗ ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΕΙΔΩΝ
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Εδώ μπορείτε να γράφετε οικονομικές προσφορές για προϊόντα από επιχειρήσεις που γνωρίζετε ή από τις ατομικές επιχειρήσεις που τυχόν έχετε

-Να γράφετε σε ποιο κατάστημα ή αλυσίδα υπάρχει
-Διάρκεια (απο ../.../201. εως ../../201.
-Τιμή προσφοράς και τιμή πριν την προσφορά

Να γράφετε όταν είναι μια πολύ καλή προσφορά και όχι μια μικρή μείωση τιμής ΚΑΙ ΣΑΦΗ ΤΙΤΛΟ !
Δεν επιτρέπονται ψεύτικες, εικονικές, χωρίς έκπτωση προσφορές καθώς και από δίκτυα πυραμίδας και δίκτυα affiliate. Αντίθετα θα διαγράφεται χωρίς ενημέρωση.

Αυτονόητο είναι ότι πρέπει να εκδίδονται όλες οι νόμιμες αποδείξεις. Δεν δεχόμαστε αγγελίες από την παραοικονομία
Τέλος ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΠΩΛΗΣΗ ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΕΙΔΩΝ
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
katr
VIP Member
VIP Member
Δημοσιεύσεις: 856
Εγγραφή: 19 Σεπ 2009, 17:35
Νομός κατοικίας: Ν. Θεσσαλονίκης
Τοποθεσία: Συκιές-Δυτική Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

εκπτωτική κάρτα εμπορικου συλλόγου θεσσαλονικης

Δημοσίευση από katr » 13 Δεκ 2010, 19:15

του Αλέξανδρου Μητάκη
mitakis@voria.gr


Σε μια προσπάθεια να καταπολεμήσει την ακρίβεια και τη σημαντική ύφεση που καταγράφεται στην αγορά της Θεσσαλονίκης, ο Εμπορικός Σύλλογος της πόλης, λανσάρει από σήμερα μία νέα ηλεκτρονική εκπτωτική κάρτα, την οποία θα έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν όλοι οι καταναλωτές στις καθημερινές τους αγορές.

Η «Thess Bonus Card» αποτελεί μια εκπτωτική κάρτα, η οποία θα έχει καθαρά ηλεκτρονική μορφή και θα ενημερώνει τους καταναλωτές για εκπτώσεις σε συγκεκριμένα καταστήματα της πόλης, ενώ θα δίνει bonus για τις αγορές, το οποίο θα μπορεί να εξαργυρώνεται ανά πάσα στιγμή. Την εν λόγω κάρτα μπορεί να «κατεβάσει» ο καθένας στο κινητό του τηλέφωνο στέλνοντας ένα γραπτό μήνυμα και θα έχει τη δυνατότητα να ενημερώνεται ανά πάσα στιγμή, χρησιμοποιώντας μια μηχανή αναζήτησης, για το ποια καταστήματα παρέχουν εκπτώσεις, καθώς και για ποια συγκεκριμένη ομάδα προϊόντων προσφέρεται σε χαμηλότερη τιμή.

Παρουσιάζοντας την πρωτοβουλία των εμπόρων, ο πρόεδρος του ΕΣΘ, Κωστής Χατζαρίδης, υπογράμμισε πως στόχος του εγχειρήματος είναι να μπορέσουν οι επιχειρηματίες να προσελκύσουν σταθερούς πελάτες, ενώ απηύθυνε πρόσκληση στους καταστηματάρχες να δηλώσουν τη συμμετοχή τους στην πρωτοβουλία και να παρέχουν το μάξιμουμ της έκπτωσης στα προϊόντα τους. «Δεν έχουμε πολυτέλεια να χάσουμε περαιτέρω τζίρο. Έχουμε βάλει στοίχημα να προσελκύσουμε πελάτες με τη μεγαλύτερη δυνατή έκπτωση. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος», ανέφερε χαρακτηριστικά, υποστηρίζοντας ότι βασικός στόχος του εγχειρήματος είναι ο «αποπληθωρισμός» της Θεσσαλονίκης. «Θέλουμε να έχουμε 25% χαμηλότερες τιμές σε σχέση με τις άλλες πόλεις της χώρας», υπογράμμισε.

Η επίσημη λειτουργία του προγράμματος ξεκινάει από σήμερα. Στις προωθητικές ενέργειες του προηγούμενου διαστήματος συμμετείχαν 550 επιχειρήσεις από τη Θεσσαλονίκη, ενώ όπως δήλωσε ο πρόεδρος του ΕΣΘ απαιτείται η συμμετοχή τουλάχιστον 100 καταστημάτων, προκειμένου να αρχίσει να «τρέχει» το πρόγραμμα. Όπως γνωστοποίησε ο κ. Χατζαρίδης ήδη έχει ξεκινήσει η συνεργασία με την αλυσίδα σουπερμάρκετ «Μασούτης», ενώ επόμενος στόχος είναι η προσέλκυση στο πρόγραμμα βενζινάδικων, καταστημάτων εστίασης και επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών. «Για το στήσιμο του συστήματος χρειαστήκαμε 40 ημέρες, ενώ το κόστος του ανέρχεται σε δεκάδες χιλιάδες ευρώ», ανέφερε, επισημαίνοντας ότι η χρηματοδότηση της πρωτοβουλίας έγινε αποκλειστικά από σπόνσορες και από τις ελληνικές εταιρίες κινητής τηλεφωνίας.

Ο ΕΣΘ έχει ήδη προχωρήσει σε συμφωνία και συνεργασία με κοινωνικούς και άλλους φορείς για τη διάδοση της «Thess Bonus Card» στο καταναλωτικό κοινό. Όπως ανακοίνωσε ο κ. Χατζαρίδης, μέχρι στιγμής έχουν δηλώσει ενδιαφέρον για την προώθηση στα μέλη τους οι εξής οργανώσεις:
- Ένωση Δημοσίων Υπαλλήλων Θεσσαλονίκης
- ΑΠΘ και ΠΑΜΑΚ
- Φορείς ΑΜΕΑ
- Σύλλογος εργαζομένων ΙΚΑ Κεντρικής Μακεδονίας
- Σύλλογος Τριτέκτων «Τρίαινα»
- Σύλλογος Πολυτέκτων «Άγιοι Πάντες»

Πόσο κοστίζει η υπηρεσία

Το κόστος για τους καταναλωτές ανέρχεται στα 1,20 ευρώ, χωρίς ΦΠΑ, που αποτελεί το ποσό για το πρώτο γραπτό μήνυμα ενεργοποίησης της υπηρεσίας. Ωστόσο αυτή δεν είναι η μοναδική χρέωση: Κάθε φορά που ο καταναλωτής θα θελήσει να ενημερωθεί για το ποια καταστήματα παρέχουν έκπτωση ή για το ποια ομάδα προϊόντων προσφέρεται σε χαμηλότερη τιμή σε μια συγκεκριμένη περιοχή της Θεσσαλονίκης, χρειάζεται να αποστέλλει νέο μήνυμα, για το οποία θα χρεώνεται με επιπλέον 1,20 ευρώ. Ερωτηθείς επ΄ αυτού, ο κ. Χατζαρίδης επισήμανε πως πρόκειται για το χαμηλότερο δυνατό κόστος. «Από το παραπάνω ποσό, το 0,56 ευρώ πηγαίνει στο κράτος και το κόστος του συστήματος ανέρχεται μόλις σε 0,12 ευρώ, ενώ τα υπόλοιπα πηγαίνουν στις εταιρίες κινητής τηλεφωνίας», ανέφερε. Να σημειωθεί πως η ενημέρωση των καταναλωτών μπορεί να γίνεται δωρεάν μέσω του διαδικτύου.

Όσον αφορά το κόστος για τις επιχειρήσεις που θα θελήσουν να συμμετάσχουν στη «Thess Bonus Card», αυτό ανέρχεται στο ποσό των 60 ευρώ, το οποίο πληρώνεται μία φορά εφάπαξ για την εισαγωγή στο σύστημα. Από εκεί και πέρα ο καταστηματάρχης θα έχει τη δυνατότητα να αλλάζει τις προσφορές του και να προσαρμόζει τις εκπτώσεις που παρέχει όποτε επιθυμεί και θα ενημερώνει τον ΕΣΘ, ο οποίος με τη σειρά του θα ενημερώνει τους καταναλωτές. Να σημειωθεί πως ο κάθε επιχειρηματίας που μπαίνει στο πρόγραμμα μπορεί να διακόψει τη συνεργασία του όποτε το επιθυμήσει, μετά την πάροδο δύο μηνών.

Έξω από κάθε συνεργαζόμενο κατάστημα θα υπάρχει ένα αυτοκόλλητο, το οποίο θα φέρει τον κωδικό της εν λόγω επιχείρησης και ο καταναλωτής θα μπορεί να τον πληκτρολογήσει επιτόπου για να ενημερωθεί για τις προσφορές που «τρέχουν» τη συγκεκριμένη περίοδο στο κατάστημα. Με το αζημίωτο βέβαια...

Σχετικά με το bonus συναλλαγών, ο καταναλωτής θα μπορεί να επωφελείται σε κάθε του αγορά, ενώ θα μπορεί να εξαργυρώνει τους πόντους που κερδίζει ανά πάσα στιγμή, με την προϋπόθεση αυτό να γίνεται στο κατάστημα από το οποίο αγόρασε προϊόντα. Αυτό γίνεται, σύμφωνα με τον κ. Χατζαρίδη, για να δώσει τη δυνατότητα στους καταστηματάρχες να «κερδίσουν» ένα σταθερό καταναλωτικό κοινό.

Στην εκδήλωση παρουσίασης της «Thess Bonus Card» συμμετείχε ο γενικός γραμματέας Μακεδονίας- Θράκης, Γιώργος Χατζηκωνσταντίνου, ο οποίος, αφού απηύθυνε τον χαιρετισμό του αναπληρωτή υπουργού Περιφερειακής Ανάπτυξης, Σ.Ξυνίδη, συνεχάρη την πρωτοβουλία του ΕΣΘ, χαρακτηρίζοντας την μια σημαντική κίνηση, που μπορεί να δώσει ελπίδα για αύξηση της καταναλωτικής κίνησης και διατήρηση του πελατολογίου.


13/12/2010 15:46 | © VORIA.GR
Προτιμώ οι αποστολές να γίνονται ταχυδρομικά (με έξοδα του παραλήπτη παρακαλώ) ή παράδοση από τον χώρο εργασίας μου, στην Σταυρούπολη, διότι δυσκολεύομαι με τις συναντήσεις λόγω οικογενειακών υποχρεώσεων.
Συγχωρέστε με αυτό το διάστημα, διότι δεν μπορώ εύκολα να ανταποκριθώ.

randy
Οικονομική στήριξη
Οικονομική στήριξη
Δημοσιεύσεις: 1467
Εγγραφή: 03 Σεπ 2009, 15:35
Νομός κατοικίας: Εκτός Ελλάδας
Δήμος - Κοινότητα: ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Φύλο: Γυναίκα
Παπούτσι: 39
Μπλούζα: S
Επικοινωνία:

Re: εκπτωτική κάρτα εμπορικου συλλόγου θεσσαλονικης

Δημοσίευση από randy » 14 Δεκ 2010, 05:04

Συγνώμη που γίνομαι κακίστρω βραδιάτικά, αλλά δεν κρατιέμαι με αυτά που διαβάζω! :twisted:

-Ακόμη και ένα παιδάκι δημοτικού μπορεί να καταλάβει πως για να ξοδέψει κάποιος, οφείλει να έχει χρήματα. Με οικονομικούς όρους: για την αύξηση της ζήτησης οφείλει να υπάρξει κεφάλαιο κατανεμημένο σε όλη την κοινωνία. Με σχεδόν 20% ανεργία, περικοπές σε συντάξεις και δώρα, αναμενόμενες περικοπές στον βασικό μισθό, συνεχόμενες ανατιμήσεις σε βασικά αγαθά, καθημερινές απολύσεις, κοκ... οι καλοί μας επιχειρηματίες οφείλουν να αποτυπώσουν στο μυαλουδάκι τους πως η κίνηση δεν πρόκειται να ανεβεί με «μαγικές καρτούλες»!

-Οι κάρτες είναι ένας έξυπνος έμμεσος τρόπος φακελώματος! Ο ενδότερος σκοπός τους είναι οι πολίτες να αφομοιώσουν έναν κόσμο όπου τα πάντα καταγράφονται και ελέγχονται, από τα προσωπικά δεδομένα έως τις επιλογές μας. Προετοιμαστείτε για τη νέα κάρτα του πολίτη! Προσωπικά δεν έχω καμία κάρτα από s/m, διότι δεν επιθυμώ ο κάθε κύριος Μασούτης να ξέρει ποια είμαι ή τι ψωνίζω.

-Αν οι επιχειρηματίες ήθελαν τόσο πολύ να ξοδέψουν «δεκάδες χιλιάδες ευρώ» υπάρχουν πιο αποτελεσματικοί τρόποι που μπορούν να αυξήσουν την αγοραστική κίνηση. Το απόλυτο σχόλιο του Χατζαρίδη, ότι «δεν υπάρχει άλλος τρόπος», θεωρώ πως υποβιβάζει τη νοημοσύνη μας! Δίνει την εντύπωση πως υποκρίνεται μια άγνοια των οικονομικών για να εξυπηρετήσει παράλληλα συμφέροντα.

-Και γιατί πρέπει ο καταναλωτής να στέλνει μηνύματα με χρεώσεις ροζ τηλεφώνου για να μάθει μια προσφορά? Και από πότε ένα αυτοκόλλητο με τον κωδικό του καταστήματος είναι περισσότερο ελκυστικό από μια την κλασική αναγραφή των προσφορών/εκπτώσεων? Είναι ένας παντελώς ελιτίστικος τρόπος, που αντιμετωπίζει το δικαίωμα στη γνώση του συγκεκριμένου αντικειμένου ως προνόμιο μιας μερίδας του πληθυσμού. Αποκλείονται όσοι δεν έχουν να ξοδεύουν για να μάθουν μια προσφορά…? Επίσης καθόλου τυχαίο ότι κύριοι χρηματοδότες είναι οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας!

-Τέλος να τονίσω πως ο Χατζαρίδης χρησιμοποιεί παντελώς αυθαίρετα τον όρο «αντιπληθωρισμός», κάτι που δεν έχει καμία σχέση με το συγκεκριμένο φιάσκο. Η έννοια σχετίζεται κυρίως με τη νομισματική οικονομία, αλλά ακόμη και να υποθέσουμε πως το είπε μεταφορικά δεν υφίσταται διότι: «Στην οικονομική θεωρία ο αντιπληθωρισμός είναι μια γενική μείωση του επιπέδου τιμών, ή των τιμών ενός ολόκληρου είδους προτερήματος ή προϊόντων. Ο αντιπληθωρισμός δεν πρέπει να συγχέεται με τις προσωρινά μειωμένες τιμές αντ' αυτού, είναι η συνεχής πτώση γενικών τιμών.» Για περεταίρω πληροφορίες: http://www.worldlingo.com/ma/enwiki/el/Deflation

Αυτά… Καλημέρες!

ΥΓ1: Σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί προσωπική επίθεση στο μέλος που έκανε την αναδημοσίευση
ΥΓ2: Προβλέπω μεγάλη αποτυχία της Thess Bonus Card :up:

Άβαταρ μέλους
katr
VIP Member
VIP Member
Δημοσιεύσεις: 856
Εγγραφή: 19 Σεπ 2009, 17:35
Νομός κατοικίας: Ν. Θεσσαλονίκης
Τοποθεσία: Συκιές-Δυτική Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: εκπτωτική κάρτα εμπορικου συλλόγου θεσσαλονικης

Δημοσίευση από katr » 14 Δεκ 2010, 21:55

Εγώ επειδή έτυχε να βρω άρθρο για την συγκεκριμένη κάρτα γι αυτό σκέφτηκα να πληροφορήσω και εσάς για τα τεκτενόμενα στην πόλη μας. Σε καμια περίπτωση δεν το εκλαμβάνω προσωπικά φίλη μου και ούτε έγραψα τα άνωθι διοτί είμαι πρεσβευτής αυτής της κάρτας.
Είναι γεγονός βέβαια ότι η αγορά στενάζει. Συναργάζομαι λόγω της δουλειάς μου με επιχειρηματίες από όλους τους κλάδους που κάνουν συνεχώς προσφορές και εγώ τις δημοσιεύω και βλέπω την διαρκή αγωνία τους.
Από την άλλη μεριά δεν γνωρίζω κατα πόσο έγινε η απαραίτητη έρευνα αγοράς για την ανταπόκριση του κόσμου στην εκπτωτική κάρτα... Τι να πω... Τόσα έξοδα και μετά;...
Προτιμώ οι αποστολές να γίνονται ταχυδρομικά (με έξοδα του παραλήπτη παρακαλώ) ή παράδοση από τον χώρο εργασίας μου, στην Σταυρούπολη, διότι δυσκολεύομαι με τις συναντήσεις λόγω οικογενειακών υποχρεώσεων.
Συγχωρέστε με αυτό το διάστημα, διότι δεν μπορώ εύκολα να ανταποκριθώ.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Προσφορές προϊόντων και υπηρεσιών από καταστήματα/επιχειρήσεις”