Πρόβλημα με την επεξεργασία νέου μηνύματος

Το xariseto.gr εξελίσσεται συνεχώς και χρειάζεται... τη βοήθειά σας! Αν βρήκατε κάποιο πρόβλημα ή λάθος αναφέρετέ το εδώ, ανοίγοντας νέο θέμα! Θα προσπαθήσουμε να το λύσουμε άμεσα.
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Συντονιστες υπάρχουν πολλοι... admin όμως ένας ! Κατά την πλοήγησή σας στο xariseto.gr ενδέχεται να εντοπίσετε κάποιο πρόβλημα, ασήμαντο, μικρό, ενοχλητικό ή σοβαρό. Κάποια γραφικά ίσως να μην εμφανίζονται όπως έπρεπε. Κάποιες σελίδες ίσως να μη λειτουργούν φυσιολογικά. Μπορεί να βρήκατε ένα ορθογραφικό ή γραμματικό λάθος ή ακόμη και κάποια φράση γραμμένη στα αγγλικά. Δεν έχει σημασία πόσο σοβαρό ή όχι είναι το πρόβλημα που εντοπίσατε. Αυτό που θέλουμε είνα να μας το αναφέρετε, ώστε να διορθωθεί.

Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι βρήκατε κάποιο πρόβλημα στο site. Σε αυτήν την περίπτωση το μόνο που θα χρειαστεί να κάνετε είναι να δημιουργήσετε σε αυτό το forum (Bug Reports) ένα νέο θέμα. Δώστε έναν όσο το δυνατόν περισσότερο περιγραφικό τίτλο και στη συνέχεια στο κυρίως μήνυμά σας αναφέρετε όλες τις απαραίτητες λεπτομέρειες. Για παράδειγμα, ποια είναι η διεύθυνση της σελίδας στην οποία εντοπίσατε το πρόβλημα, πως πιστεύετε ότι θα μπορούσαμε να αναπαράγουμε και εμείς το ίδιο πρόβλημα, αλλά και screenshot του προβλήματος εφόσον έχετε αυτήν τη δυνατότητα.

Στο ίδιο θέμα θα συμμετέχουν και οι υπόλοιποι χρήστες εκφράζοντας τυχόν σχόλιά τους για το πρόβλημα. Αργά ή γρήγορα θα ελέγξω και εγώ το συγκεκριμένο θέμα και θα του δώσω έναν χαρακτηρισμό:

* [not a bug] - Το πρόβλημα που αναφέρατε... δεν είναι bug του forum. Ίσως να ευθύνεται κάποιο πρόγραμμα που χρησιμοποιείτε στον Η/Υ σας ή απλά δεν είναι καν πρόβλημα, αλλά δυνατότητα (it's not a bug, it's a feature!).
* [awaiting] - Απαιτούνται περισσότερες πληροφορίες για τον εντοπισμό του προβλήματος και την επίλυσή του. Ίσως να μην είναι καν πρόβλημα και απλά να χρειάζονται ορισμένες διευκρινήσεις.
* [confirmed] - Το πρόβλημα είναι υπαρκτό! Αυτό δεν σημαίνει ότι λύθηκε ωστόσο...
* [in process] - Το πρόβλημα είναι γνωστό και έχουν ξεκινήσει προσπάθειες για την άμεση επίλυσή του.
* [resolved] - Το πρόβλημα υπήρχε, αλλά πλέον... δεν υπάρχει, καθώς αντιμετωπίστηκε με επιτυχία. Σας ευχαριστούμε!

Όταν ένα πρόβλημα χαρακτηρίζεται ως [resolved] τότε θα κλειδώνει και κάποια στιγμή ίσως και να διαγραφεί.

Σας ευχαριστώ για τη βοήθειά σας και... καλό bug hunting!
Άβαταρ μέλους
makis
Διαχειριστής Site
Διαχειριστής Site
Δημοσιεύσεις: 6724
Εγγραφή: 29 Φεβ 2008, 18:19
Νομός κατοικίας: Ν. Θεσσαλονίκης
Δήμος - Κοινότητα: Θεσσαλονίκης
Φύλο: Άντρας
Παπούτσι: 46
Μπλούζα: L
Τραπ. λογ/σμός: Eurobank
Τοποθεσία: ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΝΤΙΓΟΝΙΔΩΝ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Επικοινωνία:

Re: Πρόβλημα με την επεξεργασία νέου μηνύματος

Δημοσίευση από makis » 31 Ιαν 2010, 00:19

θα σας ενημερωσω συντομα , επειδη δεν εχω ιντερνετ μπαινω αν 2-3 μερες ΜΟΝΟ για τα βασικα και να απαντησω τα πμ !

αλλα πολλα "προβληματα" γινονται επειδη λογο hosting επειδη εχουμε μεγαλο προβλημα ωσπου να παμε σε νεο !

Οπως ειπε και η Gogo , απο την εταιρια hosting Μας ζητησαν μεχρι και τα μελη να μην αποθηκευουν φωτογραφιες πανω στο σερβερ !! :wall:
και δεν ειναι προβλημα οι αγγελιες στο αρχειο (το απλο κειμενο δεν "πιανει" χωρο ) αλλα ΠΡΕΠΕΙ να μενουν οι αγγελιες για στατιστικους λογους !
ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ XARISETO.GR

===========================
THRIFT STORE (ΧΑΡΙΣΟΜΑΓΑΖΟ) Ανοιχτο 15:00 εψς 23:00 ΕΚΤΟΣ Κυριακης

CU: 6945.175598 , Τηλ: 231.2.203040

Χρωστάω γραμ/μα : dianeira
ΒΟΗΘΟΣ ΜΕΛΩΝ


Άβαταρ μέλους
makis
Διαχειριστής Site
Διαχειριστής Site
Δημοσιεύσεις: 6724
Εγγραφή: 29 Φεβ 2008, 18:19
Νομός κατοικίας: Ν. Θεσσαλονίκης
Δήμος - Κοινότητα: Θεσσαλονίκης
Φύλο: Άντρας
Παπούτσι: 46
Μπλούζα: L
Τραπ. λογ/σμός: Eurobank
Τοποθεσία: ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΝΤΙΓΟΝΙΔΩΝ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Επικοινωνία:

Re: Πρόβλημα με την επεξεργασία νέου μηνύματος

Δημοσίευση από makis » 31 Ιαν 2010, 00:26

πελοπας έγραψε:Έχει μπει και καθυστέρηση στην αναζήτηση από την μια σελίδα στην άλλη (π.χ. από την 1η στην 2η σελίδα).
Στην αρχή είπα μήπως έτυχε, αλλά αφού επαναλήφθηκε το γεγονός άρα δεν είναι τυχαίο.
ναι γιατι αυτο "κουραζει" πολυ το σερβερ και επειδη οπως ειπα προχθες μας "εριξε" το σιτε γιατι ειναι χτυπησει κοκκινο στα μηχανηματα της εταιριας και αναγκαστηκα για να μας το ξανασηκωσει να κανω πολλες αλλαγες.

αυριο στην πιτα θα κανω ενημερωση και οταν εχω ιντερνετ θα γραψω αναλυτικα τις προσωρινες αλλαγες
ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ XARISETO.GR

===========================
THRIFT STORE (ΧΑΡΙΣΟΜΑΓΑΖΟ) Ανοιχτο 15:00 εψς 23:00 ΕΚΤΟΣ Κυριακης

CU: 6945.175598 , Τηλ: 231.2.203040

Χρωστάω γραμ/μα : dianeira
ΒΟΗΘΟΣ ΜΕΛΩΝ

Απάντηση

Επιστροφή στο “Αναφορά σφαλμάτων”