Φιλτράρονται τα πμ;

Το xariseto.gr εξελίσσεται συνεχώς και χρειάζεται... τη βοήθειά σας! Αν βρήκατε κάποιο πρόβλημα ή λάθος αναφέρετέ το εδώ, ανοίγοντας νέο θέμα! Θα προσπαθήσουμε να το λύσουμε άμεσα.
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Συντονιστες υπάρχουν πολλοι... admin όμως ένας ! Κατά την πλοήγησή σας στο xariseto.gr ενδέχεται να εντοπίσετε κάποιο πρόβλημα, ασήμαντο, μικρό, ενοχλητικό ή σοβαρό. Κάποια γραφικά ίσως να μην εμφανίζονται όπως έπρεπε. Κάποιες σελίδες ίσως να μη λειτουργούν φυσιολογικά. Μπορεί να βρήκατε ένα ορθογραφικό ή γραμματικό λάθος ή ακόμη και κάποια φράση γραμμένη στα αγγλικά. Δεν έχει σημασία πόσο σοβαρό ή όχι είναι το πρόβλημα που εντοπίσατε. Αυτό που θέλουμε είνα να μας το αναφέρετε, ώστε να διορθωθεί.

Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι βρήκατε κάποιο πρόβλημα στο site. Σε αυτήν την περίπτωση το μόνο που θα χρειαστεί να κάνετε είναι να δημιουργήσετε σε αυτό το forum (Bug Reports) ένα νέο θέμα. Δώστε έναν όσο το δυνατόν περισσότερο περιγραφικό τίτλο και στη συνέχεια στο κυρίως μήνυμά σας αναφέρετε όλες τις απαραίτητες λεπτομέρειες. Για παράδειγμα, ποια είναι η διεύθυνση της σελίδας στην οποία εντοπίσατε το πρόβλημα, πως πιστεύετε ότι θα μπορούσαμε να αναπαράγουμε και εμείς το ίδιο πρόβλημα, αλλά και screenshot του προβλήματος εφόσον έχετε αυτήν τη δυνατότητα.

Στο ίδιο θέμα θα συμμετέχουν και οι υπόλοιποι χρήστες εκφράζοντας τυχόν σχόλιά τους για το πρόβλημα. Αργά ή γρήγορα θα ελέγξω και εγώ το συγκεκριμένο θέμα και θα του δώσω έναν χαρακτηρισμό:

* [not a bug] - Το πρόβλημα που αναφέρατε... δεν είναι bug του forum. Ίσως να ευθύνεται κάποιο πρόγραμμα που χρησιμοποιείτε στον Η/Υ σας ή απλά δεν είναι καν πρόβλημα, αλλά δυνατότητα (it's not a bug, it's a feature!).
* [awaiting] - Απαιτούνται περισσότερες πληροφορίες για τον εντοπισμό του προβλήματος και την επίλυσή του. Ίσως να μην είναι καν πρόβλημα και απλά να χρειάζονται ορισμένες διευκρινήσεις.
* [confirmed] - Το πρόβλημα είναι υπαρκτό! Αυτό δεν σημαίνει ότι λύθηκε ωστόσο...
* [in process] - Το πρόβλημα είναι γνωστό και έχουν ξεκινήσει προσπάθειες για την άμεση επίλυσή του.
* [resolved] - Το πρόβλημα υπήρχε, αλλά πλέον... δεν υπάρχει, καθώς αντιμετωπίστηκε με επιτυχία. Σας ευχαριστούμε!

Όταν ένα πρόβλημα χαρακτηρίζεται ως [resolved] τότε θα κλειδώνει και κάποια στιγμή ίσως και να διαγραφεί.

Σας ευχαριστώ για τη βοήθειά σας και... καλό bug hunting!
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
kelili
Πιστοποιημένο Μέλος
Πιστοποιημένο Μέλος
59 27
Δημοσιεύσεις: 956
Εγγραφή: 26 Σεπ 2008, 20:31
Νομός κατοικίας: Ν. Αττικής-Πειραιώς
Δήμος - Κοινότητα: Αθήνας
Φύλο: Γυναίκα
Τραπ. λογ/σμός: Πειραιώς
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-Αμπελόκηποι
Επικοινωνία:

Φιλτράρονται τα πμ;

Δημοσίευση από kelili » 27 Απρ 2010, 01:25

Συνέβη κάτι περίεργο:
ήθελα να στείλω ένα πμ σε ένα μέλος και είχα γράψει κάτι σχετικά με άλλο σάιτ, διεθνές, που χρησιμοποιείται για να χαρίζονται πράγματα.
Όταν το μήνυμα μου πήγε στα εξερχόμενα είδα ότι το όνομα του άλλου σάιτ είχε αντικατασταθεί με το χαρισετο.γρ.
Παρακολουθείτε τα πμ μας με κάποιο φίλτρο;
Είναι σφάλμα ή απαγορεύεται να συζητάμε για άλλα χαριστικά σάιτ ακόμα και στα πμ;


Άβαταρ μέλους
makis
Διαχειριστής Site
Διαχειριστής Site
Δημοσιεύσεις: 6861
Εγγραφή: 29 Φεβ 2008, 18:19
Νομός κατοικίας: Ν. Θεσσαλονίκης
Δήμος - Κοινότητα: Θεσσαλονίκης
Φύλο: Άντρας
Παπούτσι: 46
Μπλούζα: L
Τραπ. λογ/σμός: Eurobank-TTbank
Τοποθεσία: ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΝΤΙΓΟΝΙΔΩΝ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Επικοινωνία:

Re: Φιλτράρονται τα πμ;

Δημοσίευση από makis » 27 Απρ 2010, 01:57

Καλησπερα , οχι υπάρχουν κάποιες λέξεις που ειναι κλειδωμενες και για δημοσια και για πμ !
Δεν μπορει να ειναι ξεκλειδωτες μόνο στα πμ !

Αυτες οι λεξεις προστεθηκαν μετα απο καποιες ενέργειες μελων που στελναν πολλααααααααααα πμ !
Ειναι αρκετες λεξεις !

Στειλε μου την λεξη με πμ να το δω !
ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ XARISETO.GR

===========================
THRIFT STORE (ΧΑΡΙΣΟΜΑΓΑΖΟ) Ανοιχτο 15:00 εψς 23:00 ΕΚΤΟΣ Κυριακης

CU: 6945.175598 , Τηλ: 231.2.203040

Χρωστάω γραμ/μα : dianeira
ΒΟΗΘΟΣ ΜΕΛΩΝ

Απάντηση

Επιστροφή στο “Αναφορά σφαλμάτων”