Μετάβαση του xariseto.gr σε νέα πλατφορμα

Το xariseto.gr εξελίσσεται συνεχώς και χρειάζεται... τη βοήθειά σας! Αν βρήκατε κάποιο πρόβλημα ή λάθος αναφέρετέ το εδώ, ανοίγοντας νέο θέμα! Θα προσπαθήσουμε να το λύσουμε άμεσα.
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Συντονιστες υπάρχουν πολλοι... admin όμως ένας ! Κατά την πλοήγησή σας στο xariseto.gr ενδέχεται να εντοπίσετε κάποιο πρόβλημα, ασήμαντο, μικρό, ενοχλητικό ή σοβαρό. Κάποια γραφικά ίσως να μην εμφανίζονται όπως έπρεπε. Κάποιες σελίδες ίσως να μη λειτουργούν φυσιολογικά. Μπορεί να βρήκατε ένα ορθογραφικό ή γραμματικό λάθος ή ακόμη και κάποια φράση γραμμένη στα αγγλικά. Δεν έχει σημασία πόσο σοβαρό ή όχι είναι το πρόβλημα που εντοπίσατε. Αυτό που θέλουμε είνα να μας το αναφέρετε, ώστε να διορθωθεί.

Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι βρήκατε κάποιο πρόβλημα στο site. Σε αυτήν την περίπτωση το μόνο που θα χρειαστεί να κάνετε είναι να δημιουργήσετε σε αυτό το forum (Bug Reports) ένα νέο θέμα. Δώστε έναν όσο το δυνατόν περισσότερο περιγραφικό τίτλο και στη συνέχεια στο κυρίως μήνυμά σας αναφέρετε όλες τις απαραίτητες λεπτομέρειες. Για παράδειγμα, ποια είναι η διεύθυνση της σελίδας στην οποία εντοπίσατε το πρόβλημα, πως πιστεύετε ότι θα μπορούσαμε να αναπαράγουμε και εμείς το ίδιο πρόβλημα, αλλά και screenshot του προβλήματος εφόσον έχετε αυτήν τη δυνατότητα.

Στο ίδιο θέμα θα συμμετέχουν και οι υπόλοιποι χρήστες εκφράζοντας τυχόν σχόλιά τους για το πρόβλημα. Αργά ή γρήγορα θα ελέγξω και εγώ το συγκεκριμένο θέμα και θα του δώσω έναν χαρακτηρισμό:

* [not a bug] - Το πρόβλημα που αναφέρατε... δεν είναι bug του forum. Ίσως να ευθύνεται κάποιο πρόγραμμα που χρησιμοποιείτε στον Η/Υ σας ή απλά δεν είναι καν πρόβλημα, αλλά δυνατότητα (it's not a bug, it's a feature!).
* [awaiting] - Απαιτούνται περισσότερες πληροφορίες για τον εντοπισμό του προβλήματος και την επίλυσή του. Ίσως να μην είναι καν πρόβλημα και απλά να χρειάζονται ορισμένες διευκρινήσεις.
* [confirmed] - Το πρόβλημα είναι υπαρκτό! Αυτό δεν σημαίνει ότι λύθηκε ωστόσο...
* [in process] - Το πρόβλημα είναι γνωστό και έχουν ξεκινήσει προσπάθειες για την άμεση επίλυσή του.
* [resolved] - Το πρόβλημα υπήρχε, αλλά πλέον... δεν υπάρχει, καθώς αντιμετωπίστηκε με επιτυχία. Σας ευχαριστούμε!

Όταν ένα πρόβλημα χαρακτηρίζεται ως [resolved] τότε θα κλειδώνει και κάποια στιγμή ίσως και να διαγραφεί.

Σας ευχαριστώ για τη βοήθειά σας και... καλό bug hunting!
Άβαταρ μέλους
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
VIP Member
VIP Member
Δημοσιεύσεις: 11348
Εγγραφή: 22 Σεπ 2010, 11:24
Νομός κατοικίας: Ν. Θεσσαλονίκης
Δήμος - Κοινότητα: Αμπελοκήπων Θεσσαλονίκης
Φύλο: Ζευγάρι
Παπούτσι: 43
Μπλούζα: XL
Τραπ. λογ/σμός: Πειραιώς
Επικοινωνία:

Re: Μετάβαση του xariseto.gr σε νέα πλατφορμα

Δημοσίευση από ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ » 17 Φεβ 2016, 01:49

Θα ήθελα να κάνω μια παρατήρηση (καλοπροαίρετα πάντα για να βοηθήσουμε όλοι)
Τα "ευχαριστώ" δεν είναι κατά τη γνώμη μου ευανάγνωστα.
Εννοώ εκεί που γράφει "οι παραπάνω χρήστες ευχαρίστησαν το μέλος...."
Ίσως αν το πλαίσιο ήταν πιο σκούρο... Νομίζω παλιά έτσι ήταν :mm:
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ
ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ XARISETO.GR
Αναστάσιος-Ξανθίππη
Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΜΟΥ ΜΕ ΚΟΜΙΞ ΚΑΙ ΦΙΓΟΥΡΕΣ *DISNEY*
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΓΙΑ ΑΜΕΣΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗ, ΕΑΝ ΣΕ 5 ΗΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΔΙΝΩ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟ ΜΕΛΟΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ.

Άβαταρ μέλους
athina d
Οικονομική στήριξη
Οικονομική στήριξη
Δημοσιεύσεις: 15165
Εγγραφή: 09 Μάιος 2012, 18:31
Νομός κατοικίας: Ν. Αττικής-Πειραιώς
Δήμος - Κοινότητα: Αγίου Δημητρίου Αττικής
Φύλο: Γυναίκα
Παπούτσι: 39
Τραπ. λογ/σμός: Εθνική
Επικοινωνία:

Re: Μετάβαση του xariseto.gr σε νέα πλατφορμα

Δημοσίευση από athina d » 17 Φεβ 2016, 08:23

Πώς απαντάμε σε μελος σε μια αγγελια με πμ?
(Από κινητό! )



εχω web banking στην ALPHA BANK και στην ΕΘΝΙΚΗ
Στέλνω με ταχυδρομειο ως δεματα!!!!!
Αποστολές γίνονται καθε 15 μερες!!! ΟΧΙ ΟΜΑΔΙΚΕΣ δεν προλαβαινω

Άβαταρ μέλους
trelis
Οικονομική στήριξη
Οικονομική στήριξη
Δημοσιεύσεις: 11019
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2012, 03:21
Νομός κατοικίας: Ν. Εύβοιας
Δήμος - Κοινότητα: Μεσσαπίων Εύβοιας
Φύλο: Άντρας
Παπούτσι: 42
Μπλούζα: L
Τραπ. λογ/σμός: Πειραιώς
Επικοινωνία:

Re: Μετάβαση του xariseto.gr σε νέα πλατφορμα

Δημοσίευση από trelis » 17 Φεβ 2016, 12:29

athina d έγραψε:Πώς απαντάμε σε μελος σε μια αγγελια με πμ?
(Από κινητό! )



υπάρχουν δύο επιλογές
επιλογές
1.πατάμε το κουμπί απάντησης και μόλις ολοκληρωθεί το κείμενο που θέλουμε να γράψουμε κάνουμε επιλογή όλων και αποκοπή
2.πατάμε στο όνομα μέλους,βγάζει τα στοιχεία του και εκεί μόνο έχει συντόμευση για πμ
3,εφόσον έχουμε κάνει το 1 κάνουμε επικόλληση ,αλλιως γράφουμε το μήνυμα που θέλουμε
4.πρέπει να γράψουμε και τίτλο μηνύματος

εφόσον ξεκινήσουμε από το 2 απλά πρέπει να γράψουμε το μήνυμα :-D






:hapi: :thank: :hapi:
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ

ορθη χρηση, προϋποθετει εγκαιρη γνωση

Για άμεσα μηνύματα έχω viber το 69406*******

ζεις για να τρως ή τρως για να ζεις ;

Άβαταρ μέλους
athina d
Οικονομική στήριξη
Οικονομική στήριξη
Δημοσιεύσεις: 15165
Εγγραφή: 09 Μάιος 2012, 18:31
Νομός κατοικίας: Ν. Αττικής-Πειραιώς
Δήμος - Κοινότητα: Αγίου Δημητρίου Αττικής
Φύλο: Γυναίκα
Παπούτσι: 39
Τραπ. λογ/σμός: Εθνική
Επικοινωνία:

Re: Μετάβαση του xariseto.gr σε νέα πλατφορμα

Δημοσίευση από athina d » 17 Φεβ 2016, 16:20

το φανταστηκα οτι καπως ετσι θα γινοταν ......αλλα λεω μηπως και υπαρχει κατι και δεν το βλεπω γιατι ολη αυτη η διαδικασια δεν ειναι καθολου ευχρηστη απο κινητο!. και καθολου ευχρηστο για τις μεταξυ μας συζητησεις για να κανονισουμε........ γιατι απαντηση στην απαντηση οπως καναμε βλεπαμε και την πιο πανω συνομιλια μας......τωρα με αυτο τον τροπο ολο καινουρια πμ θα κανουμε και αντε γραψε παλι απο την αρχη! :yikes:
μηπως θα επρεπε να υπαρχει η δυνατοτητα για απαντηση με πμ πιο αμεσα???? (οποιος παλια!)



εχω web banking στην ALPHA BANK και στην ΕΘΝΙΚΗ
Στέλνω με ταχυδρομειο ως δεματα!!!!!
Αποστολές γίνονται καθε 15 μερες!!! ΟΧΙ ΟΜΑΔΙΚΕΣ δεν προλαβαινω

Άβαταρ μέλους
trelis
Οικονομική στήριξη
Οικονομική στήριξη
Δημοσιεύσεις: 11019
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2012, 03:21
Νομός κατοικίας: Ν. Εύβοιας
Δήμος - Κοινότητα: Μεσσαπίων Εύβοιας
Φύλο: Άντρας
Παπούτσι: 42
Μπλούζα: L
Τραπ. λογ/σμός: Πειραιώς
Επικοινωνία:

Re: Μετάβαση του xariseto.gr σε νέα πλατφορμα

Δημοσίευση από trelis » 17 Φεβ 2016, 17:16

Είμαστε σε αναμονή,να μαζέψουμε υπογραφές ...... :yikes: :-D







:hapi: :thank: :hapi:
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ

ορθη χρηση, προϋποθετει εγκαιρη γνωση

Για άμεσα μηνύματα έχω viber το 69406*******

ζεις για να τρως ή τρως για να ζεις ;

Άβαταρ μέλους
polvar
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 39579
Εγγραφή: 22 Δεκ 2009, 12:30
Νομός κατοικίας: Ν. Θεσσαλονίκης
Δήμος - Κοινότητα: Θεσσαλονίκης
Φύλο: Άντρας
Τοποθεσία: Τούμπα
Επικοινωνία:

Re: Μετάβαση του xariseto.gr σε νέα πλατφορμα

Δημοσίευση από polvar » 17 Φεβ 2016, 22:31

athina d έγραψε:Πώς απαντάμε σε μελος σε μια αγγελια με πμ?
(Από κινητό! )
Σήμερα που μπόρεσα να το ελέγξω εγώ από ένα παλιό κινητό android 2.3 η διαδικασία είναι τόσο απλή όσο και από σταθερό υπολογιστή:
Πατάω στην δημοσιευση που με ενδιαφέρει και στο προφίλ του μέλους το σύνδεσμο "Επικοινωνία" και βγαίνει το πινακάκι τρόπων επικοινωνίας
Εικόνα
όπου επιλέγω το πρώτο εικονίδιο
Αμέσως ανοίγει το μενού αποστολής μηνύματος οπου η δημοσίευση του μέλους εχει ήδη μπει σε παράθεση
Πού είναι η δυσκολία; Εσείς βλέπετε κάτι διαφορετικό;

Άβαταρ μέλους
athina d
Οικονομική στήριξη
Οικονομική στήριξη
Δημοσιεύσεις: 15165
Εγγραφή: 09 Μάιος 2012, 18:31
Νομός κατοικίας: Ν. Αττικής-Πειραιώς
Δήμος - Κοινότητα: Αγίου Δημητρίου Αττικής
Φύλο: Γυναίκα
Παπούτσι: 39
Τραπ. λογ/σμός: Εθνική
Επικοινωνία:

Re: Μετάβαση του xariseto.gr σε νέα πλατφορμα

Δημοσίευση από athina d » 17 Φεβ 2016, 23:49

polvar έγραψε:
athina d έγραψε:Πώς απαντάμε σε μελος σε μια αγγελια με πμ?
(Από κινητό! )
Σήμερα που μπόρεσα να το ελέγξω εγώ από ένα παλιό κινητό android 2.3 η διαδικασία είναι τόσο απλή όσο και από σταθερό υπολογιστή:
Πατάω στην δημοσιευση που με ενδιαφέρει και στο προφίλ του μέλους το σύνδεσμο "Επικοινωνία" και βγαίνει το πινακάκι τρόπων επικοινωνίας
Εικόνα
όπου επιλέγω το πρώτο εικονίδιο
Αμέσως ανοίγει το μενού αποστολής μηνύματος οπου η δημοσίευση του μέλους εχει ήδη μπει σε παράθεση
Πού είναι η δυσκολία; Εσείς βλέπετε κάτι διαφορετικό;
Στην κουβέντα που κάνουμε τώρα πχ. Αντι να σας απαντήσω με παράθεση αν ήθελα να σας απαντήσω με πμ....πως θα το έκανα?
Εγώ βλέπω αυτό. .....
Εικόνα



εχω web banking στην ALPHA BANK και στην ΕΘΝΙΚΗ
Στέλνω με ταχυδρομειο ως δεματα!!!!!
Αποστολές γίνονται καθε 15 μερες!!! ΟΧΙ ΟΜΑΔΙΚΕΣ δεν προλαβαινω

Άβαταρ μέλους
polvar
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 39579
Εγγραφή: 22 Δεκ 2009, 12:30
Νομός κατοικίας: Ν. Θεσσαλονίκης
Δήμος - Κοινότητα: Θεσσαλονίκης
Φύλο: Άντρας
Τοποθεσία: Τούμπα
Επικοινωνία:

Re: Μετάβαση του xariseto.gr σε νέα πλατφορμα

Δημοσίευση από polvar » 18 Φεβ 2016, 00:09

ααα εσείς βλέπετε διαφορετικά το site
Εγώ χρησιμοποιώ τον ελαφρύ περιηγητή UC Browser mini - smooth όπου όμως στην δημοσιευση του κάθε μέλους η καρτέλα του εμφανίζεται πλήρης με όλα τα στοιχεία (και τα στατιστικά και τους τρόπους επικοινωνίας)
Ορίστε και screenshots
Εικόνα Εικόνα
Μήπως να δοκιμάσετε με αυτόν ή άλλον περιηγητη;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος polvar την 18 Φεβ 2016, 01:12, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.

Άβαταρ μέλους
makis
Διαχειριστής Site
Διαχειριστής Site
Δημοσιεύσεις: 6723
Εγγραφή: 29 Φεβ 2008, 18:19
Νομός κατοικίας: Ν. Θεσσαλονίκης
Δήμος - Κοινότητα: Θεσσαλονίκης
Φύλο: Άντρας
Παπούτσι: 46
Μπλούζα: L
Τραπ. λογ/σμός: Eurobank
Τοποθεσία: ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΝΤΙΓΟΝΙΔΩΝ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Επικοινωνία:

Re: Μετάβαση του xariseto.gr σε νέα πλατφορμα

Δημοσίευση από makis » 18 Φεβ 2016, 00:12

Δεν μπορει απο κινητο να γινει αποστολη πμ αμεσα απο αγγελια , μονο μεσω προφιλ μελους .
Θα το δουμε παντως
ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ XARISETO.GR

===========================
THRIFT STORE (ΧΑΡΙΣΟΜΑΓΑΖΟ) Ανοιχτο 15:00 εψς 23:00 ΕΚΤΟΣ Κυριακης

CU: 6945.175598 , Τηλ: 231.2.203040

Χρωστάω γραμ/μα : dianeira
ΒΟΗΘΟΣ ΜΕΛΩΝ

Άβαταρ μέλους
polvar
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 39579
Εγγραφή: 22 Δεκ 2009, 12:30
Νομός κατοικίας: Ν. Θεσσαλονίκης
Δήμος - Κοινότητα: Θεσσαλονίκης
Φύλο: Άντρας
Τοποθεσία: Τούμπα
Επικοινωνία:

Re: Μετάβαση του xariseto.gr σε νέα πλατφορμα

Δημοσίευση από polvar » 18 Φεβ 2016, 00:22

makis & athina d μόλις σας έστειλα πμ από το παραπάνω κινητο (με android 2.3 μεσω UC browser mini)
Μπορειτε να το δείτε στα εισερχομενα σας και να το επιβεβαιώσετε οτι το λάβατε δημόσια

Απάντηση

Επιστροφή στο “Αναφορά σφαλμάτων”