Μήνυμα σφάλματος '500 Internal Server Error'

Το xariseto.gr εξελίσσεται συνεχώς και χρειάζεται... τη βοήθειά σας! Αν βρήκατε κάποιο πρόβλημα ή λάθος αναφέρετέ το εδώ, ανοίγοντας νέο θέμα! Θα προσπαθήσουμε να το λύσουμε άμεσα.
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Συντονιστες υπάρχουν πολλοι... admin όμως ένας ! Κατά την πλοήγησή σας στο xariseto.gr ενδέχεται να εντοπίσετε κάποιο πρόβλημα, ασήμαντο, μικρό, ενοχλητικό ή σοβαρό. Κάποια γραφικά ίσως να μην εμφανίζονται όπως έπρεπε. Κάποιες σελίδες ίσως να μη λειτουργούν φυσιολογικά. Μπορεί να βρήκατε ένα ορθογραφικό ή γραμματικό λάθος ή ακόμη και κάποια φράση γραμμένη στα αγγλικά. Δεν έχει σημασία πόσο σοβαρό ή όχι είναι το πρόβλημα που εντοπίσατε. Αυτό που θέλουμε είνα να μας το αναφέρετε, ώστε να διορθωθεί.

Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι βρήκατε κάποιο πρόβλημα στο site. Σε αυτήν την περίπτωση το μόνο που θα χρειαστεί να κάνετε είναι να δημιουργήσετε σε αυτό το forum (Bug Reports) ένα νέο θέμα. Δώστε έναν όσο το δυνατόν περισσότερο περιγραφικό τίτλο και στη συνέχεια στο κυρίως μήνυμά σας αναφέρετε όλες τις απαραίτητες λεπτομέρειες. Για παράδειγμα, ποια είναι η διεύθυνση της σελίδας στην οποία εντοπίσατε το πρόβλημα, πως πιστεύετε ότι θα μπορούσαμε να αναπαράγουμε και εμείς το ίδιο πρόβλημα, αλλά και screenshot του προβλήματος εφόσον έχετε αυτήν τη δυνατότητα.

Στο ίδιο θέμα θα συμμετέχουν και οι υπόλοιποι χρήστες εκφράζοντας τυχόν σχόλιά τους για το πρόβλημα. Αργά ή γρήγορα θα ελέγξω και εγώ το συγκεκριμένο θέμα και θα του δώσω έναν χαρακτηρισμό:

* [not a bug] - Το πρόβλημα που αναφέρατε... δεν είναι bug του forum. Ίσως να ευθύνεται κάποιο πρόγραμμα που χρησιμοποιείτε στον Η/Υ σας ή απλά δεν είναι καν πρόβλημα, αλλά δυνατότητα (it's not a bug, it's a feature!).
* [awaiting] - Απαιτούνται περισσότερες πληροφορίες για τον εντοπισμό του προβλήματος και την επίλυσή του. Ίσως να μην είναι καν πρόβλημα και απλά να χρειάζονται ορισμένες διευκρινήσεις.
* [confirmed] - Το πρόβλημα είναι υπαρκτό! Αυτό δεν σημαίνει ότι λύθηκε ωστόσο...
* [in process] - Το πρόβλημα είναι γνωστό και έχουν ξεκινήσει προσπάθειες για την άμεση επίλυσή του.
* [resolved] - Το πρόβλημα υπήρχε, αλλά πλέον... δεν υπάρχει, καθώς αντιμετωπίστηκε με επιτυχία. Σας ευχαριστούμε!

Όταν ένα πρόβλημα χαρακτηρίζεται ως [resolved] τότε θα κλειδώνει και κάποια στιγμή ίσως και να διαγραφεί.

Σας ευχαριστώ για τη βοήθειά σας και... καλό bug hunting!
Άβαταρ μέλους
kelili
Πιστοποιημένο Μέλος
Πιστοποιημένο Μέλος
57 27
Δημοσιεύσεις: 943
Εγγραφή: 26 Σεπ 2008, 20:31
Νομός κατοικίας: Ν. Αττικής-Πειραιώς
Δήμος - Κοινότητα: Αθήνας
Φύλο: Γυναίκα
Τραπ. λογ/σμός: Πειραιώς
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-Αμπελόκηποι
Επικοινωνία:

Re: Μηνύματα σφάλματος

Δημοσίευση από kelili » 26 Δεκ 2010, 04:31

Χτες προσπαθούσα να φορτώσω 3 σελίδες επί 10 λεπτά χρονομετρημένα, από 05:36 εώς 05:46 [25 Δεκ 2010].
Την
http://www.xariseto.gr/viewtopic.php?f= ... 75#p204875
την
http://www.xariseto.gr/viewtopic.php?f= ... 74#p204874
και μια λίστα με νέες αγγελίες που δεν ξέρω την url να την γράψω τώρα γιατί το έκλεισα.
Έκανα εναλλάξ reload σε κάθε σελίδα και μόλις έβγαζε το Εrror 500 ξαναέκανα reload κ.ο.κ.

Δοκίμασα και με τον Chrome 2 φορές και πάλι το ίδιο.
Δεν άνοιξαν ποτέ και τελικά βαρέθηκα και πήγα για ύπνο...

Εσύ gogo δηλάδη πόσες ώρες περιμένεις για να φορτώσεις 1 σελίδα;


Άβαταρ μέλους
gogo
Πιστοποιημένο Μέλος
Πιστοποιημένο Μέλος
Δημοσιεύσεις: 5154
Εγγραφή: 29 Φεβ 2008, 20:41
Νομός κατοικίας: Ν. Πιερίας
Δήμος - Κοινότητα: Κατερίνης
Φύλο: Γυναίκα
Παπούτσι: 39
Επικοινωνία:

Re: Μηνύματα σφάλματος

Δημοσίευση από gogo » 26 Δεκ 2010, 11:23

μονο σε αυτο το δικο σου θεμα το εχουμε πει και το εχουμε συζητησει απο τον ιουνιο γιατι το κανει αυτο,
εγω δεν ειχα προβλημα παντως τα ξημερωματα εμπαινα κανονικα

s-stratos
VIP Member
VIP Member
23 34
Δημοσιεύσεις: 1809
Εγγραφή: 14 Απρ 2009, 08:43
Νομός κατοικίας: Ν. Ροδόπης
Δήμος - Κοινότητα: Κάτω Ολύμπου Λάρισας
Φύλο: Άντρας
Παπούτσι: 43
Μπλούζα: XXXL
Τοποθεσία: Κομοτηνή
Επικοινωνία:

Re: Μηνύματα σφάλματος

Δημοσίευση από s-stratos » 26 Δεκ 2010, 11:30

Και εγω εμπαινα κανονικά...
"...Vainly I had sought to borrow
From my books surcease of sorrow..."

Στις αγγελίες μου θα προτιμηθούν τα άτομα που μπορούν να παραλαμβάνουν με την υπηρεσία courier του xariseto (μονο με 3.5 ευρω τα 4 κιλά !!). Πληροφορίες ΕΔΩ

Οτιδήποτε δεν συμφωνεί με τους ΚΑΝΟΝΕΣ ή επηρεάζει την ψυχική μου υγεία θα τροποποιείται κατάλληλα... :D

Εχουν σταλεί γραμματόσημα στους χρήστες : ThanasisK
Περιμένω παραλλαβη μεσω κουριερ απο :

Άβαταρ μέλους
makis
Διαχειριστής Site
Διαχειριστής Site
Δημοσιεύσεις: 6861
Εγγραφή: 29 Φεβ 2008, 18:19
Νομός κατοικίας: Ν. Θεσσαλονίκης
Δήμος - Κοινότητα: Θεσσαλονίκης
Φύλο: Άντρας
Παπούτσι: 46
Μπλούζα: L
Τραπ. λογ/σμός: Eurobank-TTbank
Τοποθεσία: ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΝΤΙΓΟΝΙΔΩΝ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Επικοινωνία:

Re: Μηνύματα σφάλματος

Δημοσίευση από makis » 26 Δεκ 2010, 12:01

kelili έγραψε:Α! γι'αυτό αργεί; Πέστε το βρε παιδιά, πού να το ξέρω, δεν ξέρω από σάιτ!
Αρχικά ρώτησα μήπως φταίω εγώ, αλλά από ό,τι φαίνεται φταίει το back up... (?)
Πότε παίρνετε back up, να κανονίσω να μην μπαίνω και μου σπάνε τα νεύρα!
Εγώ σερφάρω μεταμεσονύχτια επίτηδες για περισσότερη ησυχία, αλλά τελικά δεν κάνω καλά, μάλλον...
gogo έγραψε:δεν ειναι συνεχωμενες 2 ωρες κι εγω καθομαι εκεινη την ωρα αλλα μπορω και κανω τη δουλεια μου δεν ειναι και τοσο τρομερο :D
Μπακαπ παιρνει ΑΚΡΙΒΩΣ 3:29 το βραδυ , και κρατάει 5-8 λεπτά.

Απο εκει και περα μέχρι τις 6:00 το πρωι μπορει ΚΑΠΟΙΕΣ φορες να αργει , λογο back up , αλλων site που ειναι στο ιδιο server.

Είναι κατι που δεν αλλαζει αμεσα , το εχουμε ξαναπει και σε αλλο θεμα.

Προσπαθώ μέσω καποιου "χορηγού" να με τους ρυθμούς που ανεβαίνουμε , σίγουρα θα χρειαστεί !
ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ XARISETO.GR

===========================
THRIFT STORE (ΧΑΡΙΣΟΜΑΓΑΖΟ) Ανοιχτο 15:00 εψς 23:00 ΕΚΤΟΣ Κυριακης

CU: 6945.175598 , Τηλ: 231.2.203040

Χρωστάω γραμ/μα : dianeira
ΒΟΗΘΟΣ ΜΕΛΩΝ

Άβαταρ μέλους
kelili
Πιστοποιημένο Μέλος
Πιστοποιημένο Μέλος
57 27
Δημοσιεύσεις: 943
Εγγραφή: 26 Σεπ 2008, 20:31
Νομός κατοικίας: Ν. Αττικής-Πειραιώς
Δήμος - Κοινότητα: Αθήνας
Φύλο: Γυναίκα
Τραπ. λογ/σμός: Πειραιώς
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-Αμπελόκηποι
Επικοινωνία:

Re: Μηνύματα σφάλματος

Δημοσίευση από kelili » 10 Ιαν 2011, 03:26

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!
Εντάξει, δεν ξέρω γιατί το κάνει, τι να πω. Πρέπει να δοκιμάσω από άλλο pc να δω αν το κάνει. (?)
Αυτό θα που κάνω στο μεταξύ είναι ότι μόλις αρχίζει τα "500" σερί απλά θα το κλείνω.
Μόλις τώρα, 03:23 μου έβγαλε το πρώτο...

Άβαταρ μέλους
gogo
Πιστοποιημένο Μέλος
Πιστοποιημένο Μέλος
Δημοσιεύσεις: 5154
Εγγραφή: 29 Φεβ 2008, 20:41
Νομός κατοικίας: Ν. Πιερίας
Δήμος - Κοινότητα: Κατερίνης
Φύλο: Γυναίκα
Παπούτσι: 39
Επικοινωνία:

Re: Μηνύματα σφάλματος

Δημοσίευση από gogo » 10 Ιαν 2011, 04:04

ειναι 4:04 και δεν το εκλεισες ομως :D

Άβαταρ μέλους
kelili
Πιστοποιημένο Μέλος
Πιστοποιημένο Μέλος
57 27
Δημοσιεύσεις: 943
Εγγραφή: 26 Σεπ 2008, 20:31
Νομός κατοικίας: Ν. Αττικής-Πειραιώς
Δήμος - Κοινότητα: Αθήνας
Φύλο: Γυναίκα
Τραπ. λογ/σμός: Πειραιώς
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-Αμπελόκηποι
Επικοινωνία:

Re: Μηνύματα σφάλματος

Δημοσίευση από kelili » 10 Ιαν 2011, 04:28

kelili έγραψε:.....
μόλις αρχίζει τα "500" σερί απλά θα το κλείνω.
Μόλις τώρα, 03:23 μου έβγαλε το πρώτο...
?
μα δεν μου έβγαλε 500 σερί...
Ένα μου έβγαλε. Και μετά αφού μου είπε ο μάκης ότι το μπακ απ είναι 03:28 και για ως 8 λεπτά, έκανα κάτι άλλο στο μεταξύ και μετά ξαναγύρισα να συνεχίσω εδώ. Εξάλλου είναι νωρίς ακόμα για ύπνο. Μου πετάει ερρορ κανένα πού και πού αλλά αυτό δεν είναι πρόβλημα...!

βτω γελάω πολύ με την αυτόματη διορθωση των γρεεγκλιση
ξεχν;αβ κ;αυε φορ;α να πα;τησβ κτρλ + γ και τα αποτ;ελεσμα ;έχει μεγ;αλή πλ;ακα!
μετά τα γρεεγλιση θα έχουμε τα αγγλικά με ελληνικά γράμματα :D
σο μθψη φθν! :D

Άβαταρ μέλους
polvar
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 31291
Εγγραφή: 22 Δεκ 2009, 12:30
Νομός κατοικίας: Ν. Θεσσαλονίκης
Δήμος - Κοινότητα: Θεσσαλονίκης
Φύλο: Άντρας
Τοποθεσία: Τούμπα
Επικοινωνία:

Re: Μηνύματα σφάλματος

Δημοσίευση από polvar » 15 Ιαν 2011, 10:49

Πάντως εμένα το τελευταίο δίμηνο και ιδιαίτερα τον τελευταίο μήνα μου βγάζει αυτό το '500 Internal Server Error' σε διάφορες ώρες της ημέρας (σπάνια μπαίνω μετά τις 00.00 και ποτέ μεταξύ 01.30-08.30).
Πολλές φορές μου εμφανίζεται αργοπορία στην απόκριση του site που μερικές φορές είναι τόσο μεγάλη που καταλήγει στο τέλος στο '500 Internal Server Error'.
Ιδιαίτερα συμβαίνει αυτό σε στιγμές που είναι 2 ή περισσότερα tabs xariseto.gr ανοιχτά, πχ το ένα να έχει την αρχική σελίδα και τα άλλα κάποια threads. Επίσης φαίνεται να συμβαίνει συχνότερα όταν έχω αφήσει το xariseto ανοιχτό στον browser αλλά χωρίς να περιηγούμαι σε αυτό.
Πάντως σε άλλες στιγμές "πάει σφαίρα" οπότε μάλλον είναι θέμα φόρτου του server

Edit: Σήμερα από την ώρα που μπήκα στο site και ώσπου να δω τις δημοσιεύσεις μου και γράψω αυτό το μήνυμα, μου βγήκε το μήνυμα λάθους πάνω από 10 φορές!!!

Πάντως ενδέχεται να παίζει κάποιο ρόλο η ενσωμάτωση του μετατροπέα Greeklish. Αν δε αυξηθεί ο χρόνος καθυστέρησης εμφάνισης των επεξηγηματικών μηνυμάτων σε 'μπαλόνι' καθώς και των υπομενού στο κεντρικό μενού θα ελαττωθεί κάπως το φορτίο του server .
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ

Στέλνω/λαμβάνω με δέμα ΕΛΤΑ αφού πρώτα σταλεί η αξία του σε τράπεζα Πειραιώς, Alpha, Eurobank ή PayPal

Άβαταρ μέλους
makis
Διαχειριστής Site
Διαχειριστής Site
Δημοσιεύσεις: 6861
Εγγραφή: 29 Φεβ 2008, 18:19
Νομός κατοικίας: Ν. Θεσσαλονίκης
Δήμος - Κοινότητα: Θεσσαλονίκης
Φύλο: Άντρας
Παπούτσι: 46
Μπλούζα: L
Τραπ. λογ/σμός: Eurobank-TTbank
Τοποθεσία: ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΝΤΙΓΟΝΙΔΩΝ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Επικοινωνία:

Re: Μηνύματα σφάλματος

Δημοσίευση από makis » 15 Ιαν 2011, 19:14

kelili ,
οσο αφορά τωρα που ειδα την υπογραφή σου , μπορείς να δημιουργήσεις 2 φακέλους (η 3 δεν θυμαμαι)
και να μεταφέρεις εκει κάποια ή και ολα ;)
ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ XARISETO.GR

===========================
THRIFT STORE (ΧΑΡΙΣΟΜΑΓΑΖΟ) Ανοιχτο 15:00 εψς 23:00 ΕΚΤΟΣ Κυριακης

CU: 6945.175598 , Τηλ: 231.2.203040

Χρωστάω γραμ/μα : dianeira
ΒΟΗΘΟΣ ΜΕΛΩΝ

Άβαταρ μέλους
kelili
Πιστοποιημένο Μέλος
Πιστοποιημένο Μέλος
57 27
Δημοσιεύσεις: 943
Εγγραφή: 26 Σεπ 2008, 20:31
Νομός κατοικίας: Ν. Αττικής-Πειραιώς
Δήμος - Κοινότητα: Αθήνας
Φύλο: Γυναίκα
Τραπ. λογ/σμός: Πειραιώς
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-Αμπελόκηποι
Επικοινωνία:

Re: Μηνύματα σφάλματος

Δημοσίευση από kelili » 16 Ιαν 2011, 21:55

^ ευχαριστώ μακις, το ξέρω. Έχω ήδη ένα ακόμα φολντερ με παλιά εισερχόμενα σχεδόν γεμάτο.
Το πρόβλημα είναι ότι είναι πολύ χρονοβόρα η διαδικασία του ξεκαθαρίσματος των πμ και δεν έχω καμία όρεξη να την (ξανά)κάνω.
Και θέλω να κρατάω κάποια πμ ως αρχείο συναλλαγών και βακκ-υπ κινητών μελών που συνήθως τα σβήνω από το κινητό μου μετά την κάθε συναλλαγή.
εδιτ, οκ, έφτιαξα νεο φολδερ και μετέφερα εκει τα εισερχόμενα μου!

Απάντηση

Επιστροφή στο “Αναφορά σφαλμάτων”