[ΧΑΡΙΖΩ] ΓΥΝΑΙΚΕΙΕΣ ΤΣΑΝΤΕΣ

Ρούχα & παπούτσια, αθλητικά, τσάντες, ζώνες, κοσμήματα, καλλυντικά, αξεσουάρ κλπ
Κανόνες Δ. Συζήτησης
ΠΡΟΣΟΧΗ ΔΙΑΒΑΣΤΕ τους κανόνες
για να αποφύγετε τη διαγραφή του λογαριασμού σας

Βοηθός για νέα μέλη Εδω .
Απάντηση
fana7238
VIP Member
VIP Member
Δημοσιεύσεις: 1295
Εγγραφή: 20 Αύγ 2013, 18:29
Νομός κατοικίας: Ν. Θεσσαλονίκης
Δήμος - Κοινότητα: Θεσσαλονίκης
Φύλο: Γυναίκα
Επικοινωνία:

[ΧΑΡΙΖΩ] ΓΥΝΑΙΚΕΙΕΣ ΤΣΑΝΤΕΣ

Δημοσίευση από fana7238 » 26 Μάιος 2026, 19:21

Είναι αχρησιμοποίητες, απλά από την αποθήκευση υπάρχουν κάποια μικρά θεματάκια που τα αναφέρω

1.Αχρησιμοποίητη, χειροποίητη, από την αποθήκευση έφυγαν τα μπιλάκια από το κλείσιμο, δεν επηρεάζει σε κάτι, μπορείτε να το διορθώσετε εύκολα.
Εικόνα

2.Αχρησιμοποίητη, σε μπεζ χρώμα.
Εικόνα

3.Αχρησιμοποίητη, πουγκί σατέν με κέντημα και κλείσιμο με στρας
Εικόνα

4.Αχρησιμοποίητη, το μικρό φερμουάρ της μπροστινής θήκης έχει θέμα.
Εικόνα

5. Αχρησιμοποίητη, το φερμουάρ κλείνει λίγο δύσκολα. δόθηκε
Εικόνα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος fana7238 την 04 Ιουν 2026, 20:48, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ
Μου χρωστάνε :VIKTORIA 0,50

Άβαταρ μέλους
ελενακι
Υπέρβαση ορίου ζήτησης
Δημοσιεύσεις: 10724
Εγγραφή: 26 Φεβ 2010, 16:47
Νομός κατοικίας: Ν. Θεσσαλονίκης
Δήμος - Κοινότητα: Καλαμαριάς Θεσσαλονίκης
Φύλο: Γυναίκα
Παπούτσι: 41
Μπλούζα: XL
Επικοινωνία:

[ΧΑΡΙΖΩ] Re: ΓΥΝΑΙΚΕΙΕΣ ΤΣΑΝΤΕΣ

Δημοσίευση από ελενακι » 26 Μάιος 2026, 23:50

Καλησπέρα

Τι χρωμα είναι η τελευταία??
Κόκκινη???
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ

Συγγνώμη αλλά λόγω πένθους όλες οι συναλλαγές μετα Πάσχα...

Εδώ η συλλογή μου με γραμματοσημα, νομισματα, τηλεκαρτες

-τα σκουπιδια επιστρεφονται.....
-δεν κρατω παντα σειρα προτεραιοτητας..
-δεν χαριζω σε ατομα που δε στελνουν αλλα μονο δεχονται..
Ευχαριστω!!!!

fana7238
VIP Member
VIP Member
Δημοσιεύσεις: 1295
Εγγραφή: 20 Αύγ 2013, 18:29
Νομός κατοικίας: Ν. Θεσσαλονίκης
Δήμος - Κοινότητα: Θεσσαλονίκης
Φύλο: Γυναίκα
Επικοινωνία:

[ΧΑΡΙΖΩ] Re: ΓΥΝΑΙΚΕΙΕΣ ΤΣΑΝΤΕΣ

Δημοσίευση από fana7238 » 27 Μάιος 2026, 00:07

ελενακι έγραψε:
26 Μάιος 2026, 23:50
Καλησπέρα

Τι χρωμα είναι η τελευταία??
Κόκκινη???
Δεν την λες κόκκινη, για απόχρωση σάπιο μήλο περισσότερο είναι, μεταλλικό χρώμα.
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ
Μου χρωστάνε :VIKTORIA 0,50

Άβαταρ μέλους
Τάνια
Οικονομική στήριξη
Οικονομική στήριξη
Δημοσιεύσεις: 11310
Εγγραφή: 21 Οκτ 2011, 17:53
Νομός κατοικίας: Ν. Αττικής-Πειραιώς
Δήμος - Κοινότητα: Αθήνας
Φύλο: Γυναίκα
Παπούτσι: 39
Επικοινωνία:

[ΧΑΡΙΖΩ] Re: ΓΥΝΑΙΚΕΙΕΣ ΤΣΑΝΤΕΣ

Δημοσίευση από Τάνια » 27 Μάιος 2026, 06:32

Καλημέρα.
Η δεύτερη μπεζ είναι υφασμάτινη ? Τι διαστάσεις έχει?
Ευχαριστώ.
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ

Δεν χαριζω σε μελη που μονο ζητανε και δεν χαριζουν

Άβαταρ μέλους
kch
Silver Member
Silver Member
6 14
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 30 Σεπ 2024, 12:53
Νομός κατοικίας: Ν. Αττικής-Πειραιώς
Δήμος - Κοινότητα: Αθήνας
Φύλο: Οικογένεια
Επικοινωνία:

[ΧΑΡΙΖΩ] Re: ΓΥΝΑΙΚΕΙΕΣ ΤΣΑΝΤΕΣ

Δημοσίευση από kch » 27 Μάιος 2026, 08:44

Καλημέρα, θα μπορούσατε να μου πείτε τις διαστάσεις για την τελευταία τσάντα (σάπιο μήλο);
Ευχαριστώ
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ

Είμαστε οικογένεια με 3 παιδιά και μία γατούλα
Αποστολές με BoxNow

fana7238
VIP Member
VIP Member
Δημοσιεύσεις: 1295
Εγγραφή: 20 Αύγ 2013, 18:29
Νομός κατοικίας: Ν. Θεσσαλονίκης
Δήμος - Κοινότητα: Θεσσαλονίκης
Φύλο: Γυναίκα
Επικοινωνία:

[ΧΑΡΙΖΩ] Re: ΓΥΝΑΙΚΕΙΕΣ ΤΣΑΝΤΕΣ

Δημοσίευση από fana7238 » 27 Μάιος 2026, 09:48

kch έγραψε:
27 Μάιος 2026, 08:44
Καλημέρα, θα μπορούσατε να μου πείτε τις διαστάσεις για την τελευταία τσάντα (σάπιο μήλο);
Ευχαριστώ
Καλημέρα, μήκος 32εκ., ύψος 21εκ., και το άνοιγμα της βάσης είναι 10εκ.
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ
Μου χρωστάνε :VIKTORIA 0,50

fana7238
VIP Member
VIP Member
Δημοσιεύσεις: 1295
Εγγραφή: 20 Αύγ 2013, 18:29
Νομός κατοικίας: Ν. Θεσσαλονίκης
Δήμος - Κοινότητα: Θεσσαλονίκης
Φύλο: Γυναίκα
Επικοινωνία:

[ΧΑΡΙΖΩ] Re: ΓΥΝΑΙΚΕΙΕΣ ΤΣΑΝΤΕΣ

Δημοσίευση από fana7238 » 27 Μάιος 2026, 09:58

Τάνια έγραψε:
27 Μάιος 2026, 06:32
Καλημέρα.
Η δεύτερη μπεζ είναι υφασμάτινη ? Τι διαστάσεις έχει?
Ευχαριστώ.
Καλημέρα Τάνια, είναι υφασμάτινη σαν καμπαρντίνα, με επένδυση εσωτερικά δερματίνη, από όσο είδα στο εξωτερικό τσεπάκι. Το τσαντάκι μέσα είναι καλυμμένο με φόδρα μπεζ.
Διαστάσεις: Μήκος 21εκ., ύψος 18εκ., άνοιγμα βάσης 8,5εκ.
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ
Μου χρωστάνε :VIKTORIA 0,50

Άβαταρ μέλους
ελενακι
Υπέρβαση ορίου ζήτησης
Δημοσιεύσεις: 10724
Εγγραφή: 26 Φεβ 2010, 16:47
Νομός κατοικίας: Ν. Θεσσαλονίκης
Δήμος - Κοινότητα: Καλαμαριάς Θεσσαλονίκης
Φύλο: Γυναίκα
Παπούτσι: 41
Μπλούζα: XL
Επικοινωνία:

[ΧΑΡΙΖΩ] Re: ΓΥΝΑΙΚΕΙΕΣ ΤΣΑΝΤΕΣ

Δημοσίευση από ελενακι » 27 Μάιος 2026, 10:17

Οκ με ενδιαφέρει η τελευταία..ευχαριστώ
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ

Συγγνώμη αλλά λόγω πένθους όλες οι συναλλαγές μετα Πάσχα...

Εδώ η συλλογή μου με γραμματοσημα, νομισματα, τηλεκαρτες

-τα σκουπιδια επιστρεφονται.....
-δεν κρατω παντα σειρα προτεραιοτητας..
-δεν χαριζω σε ατομα που δε στελνουν αλλα μονο δεχονται..
Ευχαριστω!!!!

Άβαταρ μέλους
Τάνια
Οικονομική στήριξη
Οικονομική στήριξη
Δημοσιεύσεις: 11310
Εγγραφή: 21 Οκτ 2011, 17:53
Νομός κατοικίας: Ν. Αττικής-Πειραιώς
Δήμος - Κοινότητα: Αθήνας
Φύλο: Γυναίκα
Παπούτσι: 39
Επικοινωνία:

[ΧΑΡΙΖΩ] Re: ΓΥΝΑΙΚΕΙΕΣ ΤΣΑΝΤΕΣ

Δημοσίευση από Τάνια » 27 Μάιος 2026, 11:41

fana7238 έγραψε:
27 Μάιος 2026, 09:58
Καλημέρα Τάνια, είναι υφασμάτινη σαν καμπαρντίνα, με επένδυση εσωτερικά δερματίνη, από όσο είδα στο εξωτερικό τσεπάκι. Το τσαντάκι μέσα είναι καλυμμένο με φόδρα μπεζ.
Διαστάσεις: Μήκος 21εκ., ύψος 18εκ., άνοιγμα βάσης 8,5εκ.
Ευχαριστώ για όλες τις πληροφορίες, δυστυχώς δεν θα με βολέψει. Ψάχνω υφασμάτινη τύπου καραβόπανο και λίγο μεγαλύτερη .
Καλή συνέχεια! 🌸
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ

Δεν χαριζω σε μελη που μονο ζητανε και δεν χαριζουν

Άβαταρ μέλους
kch
Silver Member
Silver Member
6 14
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 30 Σεπ 2024, 12:53
Νομός κατοικίας: Ν. Αττικής-Πειραιώς
Δήμος - Κοινότητα: Αθήνας
Φύλο: Οικογένεια
Επικοινωνία:

[ΧΑΡΙΖΩ] Re: ΓΥΝΑΙΚΕΙΕΣ ΤΣΑΝΤΕΣ

Δημοσίευση από kch » 27 Μάιος 2026, 13:31

fana7238 έγραψε:
27 Μάιος 2026, 09:48
Καλημέρα, μήκος 32εκ., ύψος 21εκ., και το άνοιγμα της βάσης είναι 10εκ.
Σας ευχαριστώ, με ενδιαφέρει!
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ

Είμαστε οικογένεια με 3 παιδιά και μία γατούλα
Αποστολές με BoxNow

Απάντηση

Επιστροφή στο “(Θεσσαλονίκη) Γυναικεία ρούχα, υποδήματα και λοιπά είδη”