[ΧΑΡΙΖΩ] Γυναικεία ρούχα XS-S και για εφηβη

Ρούχα & παπούτσια, αθλητικά, τσάντες, ζώνες, κοσμήματα, καλλυντικά, αξεσουάρ κλπ
Κανόνες Δ. Συζήτησης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ τους κανόνες για να αποφύγετε τη διαγραφή του λογαριασμού σας
Βοηθός για νέα μέλη Εδω
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
SAB
VIP Member
VIP Member
Δημοσιεύσεις: 10438
Εγγραφή: 17 Σεπ 2016, 12:56
Νομός κατοικίας: Ν. Αττικής-Πειραιώς
Δήμος - Κοινότητα: Περιστερίου Αττικής
Φύλο: Γυναίκα
Τραπ. λογ/σμός: Χέρι με Χέρι
Επικοινωνία:

[ΧΑΡΙΖΩ] Γυναικεία ρούχα XS-S και για εφηβη

Δημοσίευση από SAB » 28 Μάιος 2026, 15:21

Χαρίζω τα παρακάτω:
1. PULL&BEAR S
Εικόνα
2. ZARA 17-18
Εικόνα
3. FUNKYBUDDHA S
Εικόνα
4. Η φωτο είναι από την πίσω πλευρά, στην μπροστινή δεν εχει κάποιο ανοιγμα
Εικόνα
5. fabric
Εικόνα
6.
Εικόνα
7. ZARA XS
Εικόνα
8. H&M 34
Εικόνα
9. Stradivarius S-M
Εικόνα
10. KAPORAL S
Εικόνα
11. MANGO 36
Εικόνα
12. fullah sugah
Εικόνα
13. ZARA S
Εικόνα
14. ONLY
Εικόνα
15. PARANOIA S
Εικόνα
16. pim kie
Εικόνα
17. CARAMeLLA
Εικόνα
Ειμαστε μεγαλη οικογενεια, 8 παιδια :D
Προτιμω συναντησεις στον Αγιο Αντωνιο. Μπορω και σε αλλους σταθμους του μετρο της επιλογης σας.


ΧΑΡΙΖΩ ΣΕ ΜΕΛΗ ΜΕ ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΖΗΤΗΣΗ ΜΟΝΟ ΠΑΙΔΙΚΑ
Στελνω με box now!

ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ

Άβαταρ μέλους
melomakarono
VIP Member
VIP Member
Δημοσιεύσεις: 5478
Εγγραφή: 06 Νοέμ 2014, 17:02
Νομός κατοικίας: Ν. Αιτωλοακαρνανίας
Δήμος - Κοινότητα: Ναυπάκτου Αιτωλοακαρνανίας
Φύλο: Γυναίκα
Παπούτσι: 39
Μπλούζα: L
Τραπ. λογ/σμός: Πειραιώς
Επικοινωνία:

[ΧΑΡΙΖΩ] Re: Γυναικεία ρούχα XS-S και για εφηβη

Δημοσίευση από melomakarono » 28 Μάιος 2026, 19:58

Καλησπέρα! Θα ήθελα τα 2,3! ♥️
Ευχαριστώ!!

Άβαταρ μέλους
Wisdom
Diamond Member
Diamond Member
47 38
Δημοσιεύσεις: 515
Εγγραφή: 12 Οκτ 2010, 23:56
Νομός κατοικίας: Ν. Αττικής-Πειραιώς
Δήμος - Κοινότητα: Κερατσινίου Πειραιά
Φύλο: Γυναίκα
Παπούτσι: 37
Επικοινωνία:

[ΧΑΡΙΖΩ] Re: Γυναικεία ρούχα XS-S και για εφηβη

Δημοσίευση από Wisdom » 31 Μάιος 2026, 01:11

Καλησπέρα! Θα ήθελα τα 1, 9, 14,15. (Το 15 μοιάζει λίγο με σακάκι... Είναι σακάκι ή μπλούζα;) Ευχαριστώ
Λιγο Υπομονή και δε θα σας ξεχάσω!
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ

Άβαταρ μέλους
SAB
VIP Member
VIP Member
Δημοσιεύσεις: 10438
Εγγραφή: 17 Σεπ 2016, 12:56
Νομός κατοικίας: Ν. Αττικής-Πειραιώς
Δήμος - Κοινότητα: Περιστερίου Αττικής
Φύλο: Γυναίκα
Τραπ. λογ/σμός: Χέρι με Χέρι
Επικοινωνία:

[ΧΑΡΙΖΩ] Re: Γυναικεία ρούχα XS-S και για εφηβη

Δημοσίευση από SAB » 31 Μάιος 2026, 14:50

Καλησπερα σας!!
melomakarono: δικα σας!
Wisdom: δικα σας, το 15 ειναι σακάκι-πανωφόρι
Ειμαστε μεγαλη οικογενεια, 8 παιδια :D
Προτιμω συναντησεις στον Αγιο Αντωνιο. Μπορω και σε αλλους σταθμους του μετρο της επιλογης σας.


ΧΑΡΙΖΩ ΣΕ ΜΕΛΗ ΜΕ ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΖΗΤΗΣΗ ΜΟΝΟ ΠΑΙΔΙΚΑ
Στελνω με box now!

ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ

Άβαταρ μέλους
melomakarono
VIP Member
VIP Member
Δημοσιεύσεις: 5478
Εγγραφή: 06 Νοέμ 2014, 17:02
Νομός κατοικίας: Ν. Αιτωλοακαρνανίας
Δήμος - Κοινότητα: Ναυπάκτου Αιτωλοακαρνανίας
Φύλο: Γυναίκα
Παπούτσι: 39
Μπλούζα: L
Τραπ. λογ/σμός: Πειραιώς
Επικοινωνία:

[ΧΑΡΙΖΩ] Re: Γυναικεία ρούχα XS-S και για εφηβη

Δημοσίευση από melomakarono » 31 Μάιος 2026, 15:19

SAB έγραψε:
31 Μάιος 2026, 14:50
Καλησπερα σας!!
melomakarono: δικα σας!
Wisdom: δικα σας, το 15 ειναι σακάκι-πανωφόρι
Ευχαριστώ πολύ!!!
Έστειλα μικρή θυρίδα, στην άλλη αγγελία!
Όσο πιο σύντομα μπορέσετε να το βάλετε, τόσο το καλύτερο, γιατί φοβάμαι μήπως λήξει ο κωδικός!! ♥️

Άβαταρ μέλους
melomakarono
VIP Member
VIP Member
Δημοσιεύσεις: 5478
Εγγραφή: 06 Νοέμ 2014, 17:02
Νομός κατοικίας: Ν. Αιτωλοακαρνανίας
Δήμος - Κοινότητα: Ναυπάκτου Αιτωλοακαρνανίας
Φύλο: Γυναίκα
Παπούτσι: 39
Μπλούζα: L
Τραπ. λογ/σμός: Πειραιώς
Επικοινωνία:

[ΧΑΡΙΖΩ] Re: Γυναικεία ρούχα XS-S και για εφηβη

Δημοσίευση από melomakarono » 02 Ιουν 2026, 18:18

Παρέλαβα και είναι όλα τέλεια όπως πάντα!!!!
Ευχαριστούμε πολύ!! ♥️♥️

Άβαταρ μέλους
Wisdom
Diamond Member
Diamond Member
47 38
Δημοσιεύσεις: 515
Εγγραφή: 12 Οκτ 2010, 23:56
Νομός κατοικίας: Ν. Αττικής-Πειραιώς
Δήμος - Κοινότητα: Κερατσινίου Πειραιά
Φύλο: Γυναίκα
Παπούτσι: 37
Επικοινωνία:

[ΧΑΡΙΖΩ] Re: Γυναικεία ρούχα XS-S και για εφηβη

Δημοσίευση από Wisdom » 13 Ιουν 2026, 09:26

Παρελαβα και ειναι ολα μια χαρα ευχαριστω πολυ
Λιγο Υπομονή και δε θα σας ξεχάσω!
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ

Απάντηση

Επιστροφή στο “(Αττική) Γυναικεία ρούχα, υποδήματα και λοιπά είδη”