[ΖΗΤΑΩ] Sony Ericsson Xperia X10 mini η παρόμοιο

Συσκευές τηλεφώνων και αξεσουάρ
Κανόνες Δ. Συζήτησης

ΠΡΟΣΟΧΗ ΔΙΑΒΑΣΤΕ τους κανόνες για να αποφύγετε τη διαγραφή του λογαριασμού σας

Βοηθός για νέα μέλη Εδω .

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
maxmad
Platinum Member
Platinum Member
14 16
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: 28 Ιαν 2010, 12:51
Νομός κατοικίας: Ν. Θεσσαλονίκης
Δήμος - Κοινότητα: Νεαπόλεως Θεσσαλονίκης
Φύλο: Άντρας
Επικοινωνία:

[ΖΗΤΑΩ] Sony Ericsson Xperia X10 mini η παρόμοιο

Δημοσίευση από maxmad » 28 Απρ 2026, 21:00

Καλησπερα,

Ζηταω αν εχει καποιος το smartphone Sony Ericsson Xperia X10 mini η καποιο παρομοιο τετοιου μεγεθους.
Θα ηθελα να ειναι τουλαχιστον εξωτερικα σε χρησιμοποιουμενη κατασταση, χωρις δλδ σπασιματα και φθορες γιατι θα δωθει σε ηλικιωμενο ατομο για κυριο τηλεφωνο.
Βαζω ενδεικτικη φωτο:

Εικόνα

mondomio
VIP Member
VIP Member
Δημοσιεύσεις: 839
Εγγραφή: 22 Σεπ 2010, 14:39
Νομός κατοικίας: Ν. Αττικής-Πειραιώς
Δήμος - Κοινότητα: Ραφήνας Αττικής
Φύλο: Άντρας
Τραπ. λογ/σμός: Alpha Bank
Επικοινωνία:

[ΖΗΤΑΩ] Re: Sony Ericsson Xperia X10 mini η παρόμοιο

Δημοσίευση από mondomio » 30 Απρ 2026, 09:58

Καλημέρα, ψάχνεις οπωσδήποτε κάτι έτσι μικρό σε android η και κάτι άλλο θα σου έκανε;
Λόγω εργασίας δεν έχω και πολύ χρόνο για συναντήσεις κλπ, οπότε προτιμώ παραλαβή από το χώρο μου.
Boxnow δεκτό υπό προϋποθέσεις.
Για να παραλάβω δεν ταλαιπωρώ κανέναν ,πάω εγώ όπου απαιτείται.
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ

Η συλλογή μου με κινητά τηλέφωνα

mondomio
VIP Member
VIP Member
Δημοσιεύσεις: 839
Εγγραφή: 22 Σεπ 2010, 14:39
Νομός κατοικίας: Ν. Αττικής-Πειραιώς
Δήμος - Κοινότητα: Ραφήνας Αττικής
Φύλο: Άντρας
Τραπ. λογ/σμός: Alpha Bank
Επικοινωνία:

[ΖΗΤΑΩ] Re: Sony Ericsson Xperia X10 mini η παρόμοιο

Δημοσίευση από mondomio » 30 Απρ 2026, 10:08

Κάτι σε samsung με το δικό της λειτουργικό για παράδειγμα, θα σου έκανε;
Αν ειναι για να ψάξω, νομίζω κάπου εχω ένα.
Λόγω εργασίας δεν έχω και πολύ χρόνο για συναντήσεις κλπ, οπότε προτιμώ παραλαβή από το χώρο μου.
Boxnow δεκτό υπό προϋποθέσεις.
Για να παραλάβω δεν ταλαιπωρώ κανέναν ,πάω εγώ όπου απαιτείται.
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ

Η συλλογή μου με κινητά τηλέφωνα

Άβαταρ μέλους
maxmad
Platinum Member
Platinum Member
14 16
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: 28 Ιαν 2010, 12:51
Νομός κατοικίας: Ν. Θεσσαλονίκης
Δήμος - Κοινότητα: Νεαπόλεως Θεσσαλονίκης
Φύλο: Άντρας
Επικοινωνία:

[ΖΗΤΑΩ] Re: Sony Ericsson Xperia X10 mini η παρόμοιο

Δημοσίευση από maxmad » 30 Απρ 2026, 20:08

καλησπερα, ναι θελω κατι να εχει android για να μπορω να κατεβαζω καποιες εφαρμογες που χρειαζεται.

mondomio
VIP Member
VIP Member
Δημοσιεύσεις: 839
Εγγραφή: 22 Σεπ 2010, 14:39
Νομός κατοικίας: Ν. Αττικής-Πειραιώς
Δήμος - Κοινότητα: Ραφήνας Αττικής
Φύλο: Άντρας
Τραπ. λογ/σμός: Alpha Bank
Επικοινωνία:

[ΖΗΤΑΩ] Re: Sony Ericsson Xperia X10 mini η παρόμοιο

Δημοσίευση από mondomio » 30 Απρ 2026, 20:43

maxmad έγραψε:
30 Απρ 2026, 20:08
καλησπερα, ναι θελω κατι να εχει android για να μπορω να κατεβαζω καποιες εφαρμογες που χρειαζεται.
ΟΚ θα ρίξω μια ματιά μήπως βρω κάτι και θα επανέλθω αν είναι
Λόγω εργασίας δεν έχω και πολύ χρόνο για συναντήσεις κλπ, οπότε προτιμώ παραλαβή από το χώρο μου.
Boxnow δεκτό υπό προϋποθέσεις.
Για να παραλάβω δεν ταλαιπωρώ κανέναν ,πάω εγώ όπου απαιτείται.
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ

Η συλλογή μου με κινητά τηλέφωνα

Άβαταρ μέλους
maxmad
Platinum Member
Platinum Member
14 16
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: 28 Ιαν 2010, 12:51
Νομός κατοικίας: Ν. Θεσσαλονίκης
Δήμος - Κοινότητα: Νεαπόλεως Θεσσαλονίκης
Φύλο: Άντρας
Επικοινωνία:

[ΖΗΤΑΩ] Re: Sony Ericsson Xperia X10 mini η παρόμοιο

Δημοσίευση από maxmad » 30 Μάιος 2026, 21:22

Ισχυει ακομα

Μιχάλης 04
VIP Member
VIP Member
Δημοσιεύσεις: 1559
Εγγραφή: 28 Ιουν 2021, 08:15
Νομός κατοικίας: Ν. Θεσσαλονίκης
Δήμος - Κοινότητα: Θεσσαλονίκης
Φύλο: Άντρας
Τραπ. λογ/σμός: Πειραιώς
Επικοινωνία:

[ΖΗΤΑΩ] Re: Sony Ericsson Xperia X10 mini η παρόμοιο

Δημοσίευση από Μιχάλης 04 » 06 Ιουν 2026, 18:39

maxmad έγραψε:
28 Απρ 2026, 21:00
Καλησπερα,

Ζηταω αν εχει καποιος το smartphone Sony Ericsson Xperia X10 mini η καποιο παρομοιο τετοιου μεγεθους.
Θα ηθελα να ειναι τουλαχιστον εξωτερικα σε χρησιμοποιουμενη κατασταση, χωρις δλδ σπασιματα και φθορες γιατι θα δωθει σε ηλικιωμενο ατομο για κυριο τηλεφωνο.
Βαζω ενδεικτικη φωτο:

Εικόνα
Καλησπέρα σας,

έχω ένα πολύ παρόμοιο μοντέλο, το LG Optimus L1 II E410 https://www.gsmarena.com/lg_optimus_l1_ii_e410-5608.php

Εϊναι πλήρως λειτουργικό και σε πολύ καλή κατάσταση, σε λευκό χρώμα, μικρό, βολικό και όμορφο κινητό.

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ

Για αντικείμενα μεγάλου όγκου/βάρους προτιμώ συνάντηση από κοντά, ανατολική Θεσσαλονίκη, περιοχή Μαρτίου.

Για μικρότερα αντικείμενα και με λιγότερο βάρος, μπορεί να γίνει και αποστολή με έξοδα παραλήπτη. Για αντικείμενα χαμηλής αξίας, μπορώ να στείλω και με boxnow, για οτιδήποτε κάποιας αξίας, στέλνω με οτιδήποτε άλλο (ΕΛΤΑ, κούριερ κλπ) viewtopic.php?f=389&p=2097119

Μιχάλης 04
VIP Member
VIP Member
Δημοσιεύσεις: 1559
Εγγραφή: 28 Ιουν 2021, 08:15
Νομός κατοικίας: Ν. Θεσσαλονίκης
Δήμος - Κοινότητα: Θεσσαλονίκης
Φύλο: Άντρας
Τραπ. λογ/σμός: Πειραιώς
Επικοινωνία:

[ΖΗΤΑΩ] Re: Sony Ericsson Xperia X10 mini η παρόμοιο

Δημοσίευση από Μιχάλης 04 » 12 Ιουν 2026, 14:19

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Το LG έφυγε εκτός...
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ

Για αντικείμενα μεγάλου όγκου/βάρους προτιμώ συνάντηση από κοντά, ανατολική Θεσσαλονίκη, περιοχή Μαρτίου.

Για μικρότερα αντικείμενα και με λιγότερο βάρος, μπορεί να γίνει και αποστολή με έξοδα παραλήπτη. Για αντικείμενα χαμηλής αξίας, μπορώ να στείλω και με boxnow, για οτιδήποτε κάποιας αξίας, στέλνω με οτιδήποτε άλλο (ΕΛΤΑ, κούριερ κλπ) viewtopic.php?f=389&p=2097119

Απάντηση

Επιστροφή στο “(Θεσσαλονίκη) Κινητά & σταθερά τηλέφωνα”