Πήρα κάτι και τελικά δεν το θέλω ή είναι άχρηστο, τι κάνω;

Εδω θα βρείτε διάφορους οδηγούς ΠΡΙΝ ρωτήσετε και γίνετε ενεργά μέλη διαβάστε !
Άβαταρ μέλους
gogo
Πιστοποιημένο Μέλος
Πιστοποιημένο Μέλος
Δημοσιεύσεις: 5023
Εγγραφή: 29 Φεβ 2008, 20:41
Νομός κατοικίας: Ν. Πιερίας
Δήμος - Κοινότητα: Κατερίνης
Φύλο: Γυναίκα
Παπούτσι: 39
Επικοινωνία:

Πήρα κάτι και τελικά δεν το θέλω ή είναι άχρηστο, τι κάνω;

Δημοσίευση από gogo » 31 Μάιος 2009, 01:34

Ήθελα καιρό τώρα να το πω, αν πάρουμε κάτι που τελικά δεν ήταν όπως το περιμέναμε ή κάποιο ρούχο που τελικά δεν μας έστρωσε ή δεν μας έκανε, μην ντρέπεστε μπορείτε να βάλετε μια νέα αγγελία και να το ΞΑΝΑ χαρίσετε
ή να ρωτήσετε κάποιον που το ζήτησε , μετά από εσάς ,κι εκείνος αν το θέλει ακόμα.

Είναι κρίμα να το πετάξετε μην τυχών σας πούνε "αφού δεν σου έκανε γιατί το πήρες".

Εdit: 01-01-2010

Δίνουμε κανονικά ευχαριστώ αφού το εχουμε παραλαβή ,για να κλείσει η αγγελία και όταν το ξαναχαρίσουμε παίρνουμε νέο ευχαριστώ.
Εκτός αν το βάλουμε στην ίδια αγγελία και δοθεί στο επόμενο που το ζήτησε και μας δίνει αυτός ευχαριστώ , αφού πρώτα έχετε δώσει εσείς για αυτό που πήρατε.


Άβαταρ μέλους
PavlitoRT
Οικονομική στήριξη
Οικονομική στήριξη
80 30
Δημοσιεύσεις: 14898
Εγγραφή: 24 Μάιος 2009, 18:51
Νομός κατοικίας: Ν. Θεσσαλονίκης
Δήμος - Κοινότητα: Ευπαλίου Φωκίδας
Φύλο: Άντρας
Παπούτσι: 43
Μπλούζα: M
Τοποθεσία: Περαία
Επικοινωνία:

Re: Πηραμε κατι και τελικα δεν το θελουμε, τι κανουμε?

Δημοσίευση από PavlitoRT » 04 Ιουν 2009, 01:05

Καλησπέρα. Είναι πολύ σωστό αυτό που λέει η Gogo. Αν πάρεις κάτι και το πετάξεις τι νόημα είχε μετά η κίνηση του πρώτου κατόχου που μπήκε στην διαδικασία να το χαρίσει. Μπορούσε και ο ίδιος να το πετάξει. Άρα είναι προτιμότερο να το ξαναχαρίσει και να καταλήξει σε κάποιον που το έχει ανάγκη...
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
puppeta
Οικονομική στήριξη
Οικονομική στήριξη
Δημοσιεύσεις: 2078
Εγγραφή: 08 Δεκ 2009, 14:33
Νομός κατοικίας: Ν. Ηρακλείου
Επικοινωνία:

Re: ΕΔΩ Βοηθεια !

Δημοσίευση από puppeta » 28 Απρ 2010, 19:33

καλησπερα.να σας ρωτησω κατι;;;οτνα παρω κατι απο 1 μελος και τελικα δε με βολευει,δε μου κανει κτλ.πρεπει να ευχαριστησω αν το ξανα χαρισω;;ρωταω γιατι δε μου εχει ξανα τυχει..
οποιος δε μπορει....να παει σπιτι του!
ΔΕ ΣΤΕΛΝΩ ΜΕ ΚΟΥΡΙΕΡ!δε μπορω να πληρωνω...για τις ερωτησεις που κανω!!φτανει..αρκετα ξεπαραδιαστηκα!
Καλος και ο φακελακος!!

Άβαταρ μέλους
makis
Διαχειριστής Site
Διαχειριστής Site
Δημοσιεύσεις: 6724
Εγγραφή: 29 Φεβ 2008, 18:19
Νομός κατοικίας: Ν. Θεσσαλονίκης
Δήμος - Κοινότητα: Θεσσαλονίκης
Φύλο: Άντρας
Παπούτσι: 46
Μπλούζα: L
Τραπ. λογ/σμός: Eurobank
Τοποθεσία: ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΝΤΙΓΟΝΙΔΩΝ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Επικοινωνία:

Re: ΕΔΩ Βοηθεια !

Δημοσίευση από makis » 28 Απρ 2010, 19:46

puppeta έγραψε:καλησπερα.να σας ρωτησω κατι;;;οτνα παρω κατι απο 1 μελος και τελικα δε με βολευει,δε μου κανει κτλ.πρεπει να ευχαριστησω αν το ξανα χαρισω;;ρωταω γιατι δε μου εχει ξανα τυχει..
Aφου το εχεις παρει , ευχαριστεις κανονικα !

Απο και και περα το ξαναβαζεις νεα αγγελια η στην ιδια (αρκει να μην εχει γινει πολλες σελιδες) και οταν το ξαναχαρισεις σου δινει το νεο μελος ευχαριστω και εισαι στα ιδια !
ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ XARISETO.GR

===========================
THRIFT STORE (ΧΑΡΙΣΟΜΑΓΑΖΟ) Ανοιχτο 15:00 εψς 23:00 ΕΚΤΟΣ Κυριακης

CU: 6945.175598 , Τηλ: 231.2.203040

Χρωστάω γραμ/μα : dianeira
ΒΟΗΘΟΣ ΜΕΛΩΝ

STRAWBERRY8
VIP Member
VIP Member
Δημοσιεύσεις: 3819
Εγγραφή: 14 Ιαν 2011, 18:23
Νομός κατοικίας: Ν. Θεσσαλονίκης
Δήμος - Κοινότητα: Θεσσαλονίκης
Φύλο: Ζευγάρι
Επικοινωνία:

Re: ΕΔΩ Βοηθεια !

Δημοσίευση από STRAWBERRY8 » 05 Αύγ 2012, 01:34

τι γίνεται εάν εκ των υστέρων,αφού έχουμε ευχαριστήσει το μέλος και έχει κλειδωθεί η αγγελία,καταλάβουμε ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό και δεν είναι σε θέση να χρησιμοποιηθεί και ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση να μην το ήξερε ο αποστολέας;ανακαλούμε το "ευχαριστώ";Αφού δε μπορούμε να σχολιάσουμε πια;

Άβαταρ μέλους
polvar
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 39418
Εγγραφή: 22 Δεκ 2009, 12:30
Νομός κατοικίας: Ν. Θεσσαλονίκης
Δήμος - Κοινότητα: Θεσσαλονίκης
Φύλο: Άντρας
Τοποθεσία: Τούμπα
Επικοινωνία:

Re: ΕΔΩ Βοηθεια !

Δημοσίευση από polvar » 05 Αύγ 2012, 09:13

Δεν είναι πρωτοφανές το πρόβλημα στο xariseto.
Απλά πατάτε στην αγγελία εκείνη το κουμπί της αναφοράς (με το θαυμαστικό) για να γνωστοποιήσετε στον διαχειριστή το πρόβλημα ώστε να διερευνήσει την καταγγελία σας ή αν υπάρχουν και άλλες παρόμοιες καταγγελίες, να λάβει τα κατάλληλα μέτρα.
Στο κείμενο της αναφοράς γράψτε τις λεπτομέρειες του προβλήματος

theosve
Οικονομική στήριξη
Οικονομική στήριξη
Δημοσιεύσεις: 9562
Εγγραφή: 28 Απρ 2010, 01:59
Νομός κατοικίας: Ν. Δράμας
Δήμος - Κοινότητα: Δοξάτου Δράμας
Φύλο: Γυναίκα
Παπούτσι: 40
Μπλούζα: XXL
Επικοινωνία:

Re: ΕΔΩ Βοηθεια !

Δημοσίευση από theosve » 05 Αύγ 2012, 09:40

STRAWBERRY8 έγραψε:τι γίνεται εάν εκ των υστέρων,αφού έχουμε ευχαριστήσει το μέλος και έχει κλειδωθεί η αγγελία,καταλάβουμε ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό και δεν είναι σε θέση να χρησιμοποιηθεί και ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση να μην το ήξερε ο αποστολέας;ανακαλούμε το "ευχαριστώ";Αφού δε μπορούμε να σχολιάσουμε πια;
Με τo μελος επικοινωνησατε;
Πως μπορειτε να ειστε βεβαιη οτι το προβλημα προυπηρχε;
θα επιστρεψω την Πεμπτη 25/5

Οφείλει σταλτικά στο viewtopic.php?f=173&t=129786

STRAWBERRY8
VIP Member
VIP Member
Δημοσιεύσεις: 3819
Εγγραφή: 14 Ιαν 2011, 18:23
Νομός κατοικίας: Ν. Θεσσαλονίκης
Δήμος - Κοινότητα: Θεσσαλονίκης
Φύλο: Ζευγάρι
Επικοινωνία:

Re: ΕΔΩ Βοηθεια !

Δημοσίευση από STRAWBERRY8 » 05 Αύγ 2012, 13:01

Καλώς,θα δω τι θα κάνω.Ε,ναι είμαι βέβαιη ότι προϋπήρχε,εάν και πάντα υπάρχουν πιθανότητες να μην το είχε προσέξει,τι να πω;Αυτό είναι κάτι που απλώς βασίζεσαι στο λόγο του αλλουνού,έτσι δεν είναι;Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Άβαταρ μέλους
Dimitris&Alice
VIP Member
VIP Member
Δημοσιεύσεις: 7757
Εγγραφή: 07 Οκτ 2010, 12:19
Νομός κατοικίας: Ν. Θεσσαλονίκης
Δήμος - Κοινότητα: Θεσσαλονίκης
Φύλο: Ζευγάρι
Τραπ. λογ/σμός: Πειραιώς
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Re: ΕΔΩ Βοηθεια !

Δημοσίευση από Dimitris&Alice » 05 Αύγ 2012, 13:10

STRAWBERRY8 έγραψε:Καλώς,θα δω τι θα κάνω.Ε,ναι είμαι βέβαιη ότι προϋπήρχε,εάν και πάντα υπάρχουν πιθανότητες να μην το είχε προσέξει,τι να πω;Αυτό είναι κάτι που απλώς βασίζεσαι στο λόγο του αλλουνού,έτσι δεν είναι;Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Καντε ομως μια αναφορα για δουμε εαν υπαρχει στο συστημα κατι παρομοιο απο το μελος.
Παραλαβές ΜΌΝΟ χέρι - χέρι από Ηλιούπολη θεσ/νίκης , αποστολές δεν γίνονται πλέον
Προσωπική συλλογή τηλεκαρτών

Άβαταρ μέλους
xeniachr
VIP Member
VIP Member
Δημοσιεύσεις: 6740
Εγγραφή: 28 Μάιος 2010, 20:59
Νομός κατοικίας: Ν. Θεσσαλονίκης
Δήμος - Κοινότητα: Θεσσαλονίκης
Φύλο: Γυναίκα
Μπλούζα: L
Τραπ. λογ/σμός: Πειραιώς
Τοποθεσία: Τούμπα
Επικοινωνία:

Re: Πήρα κάτι και τελικά δεν το θέλω ή είναι άχρηστο, τι κάν

Δημοσίευση από xeniachr » 21 Νοέμ 2012, 22:41

καλησπέρα! η ερωτηση μου ειναι η εξής

σε αγγελία ζητησα ενα ψηφιακό στυλό υπό την προυπόθεση - οπως έγραψα και στο σχετικο ποστ '' ότι λειτουργεί ετσι πως ειναι - χωρίς 'εξτρα μηχανισμό '' .

όταν τον πήρα, δεν μπορούσε να δουλέψει γιατί - όπως μου ειπε ενας ειδικος σε αυτα- ηθελε ''driver''.
Επικοινωνησα με το μέλος και του έιπα το πρόβλημα, μου πε ότι θα ψάξει να το βρει τον driver, τελικά όμως όπως μου ειπε δεν το βρηκε
Ετσι του είπα να του το στείλω πίσω μιας και ειναι μη λειτουργικο -πράγμα που πολύ ευγενικα μου εξηγησε -αν θυμαάμαι καλά - οτι δεν έχει νόημα


Σε αυτην την περίπτωση, τι κάνω με το κουμπάκι ευχαριστω;; το πατάω ή όχι
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ

Exω PAYPAL - Πειραιως

Λόγω έλλειψης χώρου θα ήθελα να γίνονται γρήγορα οι συναλλαγές μας ! :-D

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βοήθεια λειτουργίας”