Υπερβολικά διοδια στην Ελλάδα

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Διαβάστε τους κανόνες της κατηγορίας
Αν βρείτε κάποιο θέμα που δεν ισχύει πλέον παρακαλούμε πατήστε την αναφορά για να το ελέγξουμε και να το σβήσουμε
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Magkas
Platinum Member
Platinum Member
14
Δημοσιεύσεις: 250
Εγγραφή: 28 Ιαν 2009, 13:41
Νομός κατοικίας: Ν. Αττικής-Πειραιώς
Τοποθεσία: Πέραμα
Επικοινωνία:

Υπερβολικά διοδια στην Ελλάδα

Δημοσίευση από Magkas » 20 Μαρ 2009, 16:04

"Συνάδελφοι οδηγοί. Μην πληρώνετε διόδια. Στην Κορίνθου - Πατρών έχω να πληρώσω δύο μήνες. Μη φοβάστε δεν μπορούν να σας κάνουν τίποτα. Η τελευταία φορά που δεν πλήρωσα
ήταν 24 Οκτωβρίου στα διόδια στο ζευγολατιό. Ώρα 9.15 το πρωί. Ένα περιπολικό ήταν σταματημένο στην άκρη δεξιά και οι αστυνομικοί κοιτούσαν τη φάση αδιάφορα. Πλησιάζω στο ταμείο κατεβάζω το τζάμι και λέω στην ταμία:
- Άνοιξέ μου να περάσω, αρνούμαι να πληρώσω. Ο αριθμός μου είναι ο τάδε.
Στραβομουτσούνιασε καθώς έγραφε τον αριθμό σε ένα μπλοκ το οποίο ήταν γεμάτο αριθμούς αυτοκινήτων. Κι άλλοι δεν πλήρωσαν σήμερα ! Μου λέει:
- Περιμένετε να έρθει ο επόπτης να συμπληρώσετε ένα έντυπο.
- Δεν συμπληρώνω τίποτα, της λέω άνοιξέ μου.
- Θα περιμένετε, μου λέει.
Πίσω μου άρχισε να σχηματίζεται ουρά. Σε ένα λεπτό ήρθε η επόπτης, άνοιξαν την μπάρα, πήγα λίγο πιο κάτω δεξιά, έδωσα ονοματεπώνυμο και διεύθυνση στην επόπτη
κι έφυγα. Στο γυρισμό, στα διόδια του Ρίο, τα πράγματα ήταν ευκολότερα. Οι μπάρες ήταν ανοιχτές. Πλησιάζω, λέω τον αριθμό μου, με ρωτάει αν θα συμπληρώσω έντυπο, λέω όχι, με χαιρετάει και φεύγω. Έτσι απλά.
Κάντο κι εσύ. Βοηθάς να μπει τέλος στην αισχροκέρδεια. Φτάνει πιά. Ας κινητοποιηθούμε."
και οχι μονο για αυτη την εθνικη οδο...


http://www.akribeia-stop.gr/index.php?o ... &Itemid=21 ειναι το ακριβες λινκ πο βρηκα το παραπανω κειμενο
Παρακαλώ ΜΗ δηλώνετε ενδιαφέρον σε κάποια αγγελία αν δεν σκοπεύετε να παραλάβετε!
Επίσης είναι επιθυμητό, όταν δηλώνει κάποιος ενδιαφέρον, να παραλαμβάνει και άμεσα...
Φιλικά Γιώργος

leftermann
Platinum Member
Platinum Member
7 6
Δημοσιεύσεις: 274
Εγγραφή: 26 Αύγ 2008, 01:22
Νομός κατοικίας: Ν. Θεσσαλονίκης
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Πως να μη πληρωσω διοδια

Δημοσίευση από leftermann » 20 Μαρ 2009, 22:02

από ότι ξέρω, η επιβολή διοδίων σε οδούς που δεν είναι ολοκληρωμένες, είναι παράνομη. Οπότε ο οδηγός νομιμοποιείται να μην πληρώσει διόδια σε μη ολοκληρωμένες οδούς. Όπως πχ στην Εγνατία, που περιμένουν να παραδοθεί και το τελευταίο χιλιόμετρο πριν λειτουργήσουν τα διόδια...
.

Άβαταρ μέλους
makis
Διαχειριστής Site
Διαχειριστής Site
Δημοσιεύσεις: 6723
Εγγραφή: 29 Φεβ 2008, 18:19
Νομός κατοικίας: Ν. Θεσσαλονίκης
Δήμος - Κοινότητα: Θεσσαλονίκης
Φύλο: Άντρας
Παπούτσι: 46
Μπλούζα: L
Τραπ. λογ/σμός: Eurobank
Τοποθεσία: ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΝΤΙΓΟΝΙΔΩΝ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Επικοινωνία:

Re: Πως να μη πληρωσω διοδια

Δημοσίευση από makis » 20 Μαρ 2009, 22:57

ΕΚΔΙΚΑΣΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΜΕΤΡΩΝ

Μετά το ενδιαφέρον που δείξατε στην προσπάθειά μας όλο αυτό το διάστημα και την εκδήλωση της επιθυμίας σας να συμμετάσχετε ενεργά, σας ενημερώνουμε πως στις 26.11.2008 εκδικάζεται από το Μονομελές Πρωτοδικείο της Πάτρας η από 25.10.2008 αίτηση Ασφαλιστικών Μέτρων που κατέθεσε η ομάδα του ΠΕΣ ΟΧΙ.

Ακολουθεί το ακριβές κείμενο της αίτησης που κατετέθη:

---------------------------------------------------

“ΑΙΤΗΣΗ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΜΟΝΟΜΕΛΟΥΣ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ

(Διαδικασία Ασφαλιστικών Μέτρων)

ΚΑΤΑ

1. Της εδρεύουσας στην Αθήνα και επί της οδού Λουίζης Ριανκούρ αρ. 78Α ανωνύμου εταιρείας με την επωνυμία «ΑΠΙΟΝ ΚΛΕΟΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟ ΕΛΕΥΣΙΝΑ – ΚΟΡΙΝΘΟΣ – ΠΑΤΡΑ – ΠΥΡΓΟΣ – ΤΣΑΚΩΝΑ» και το διακριτικό τίτλο «ΑΠΙΟΝ ΚΛΕΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ Α.Ε.» όπως νόμιμα εκπροσωπείται.
2. Του Ελληνικού Δημοσίου που εκπροσωπείται νόμιμα από τον κ. Γεώργιο Σουφλιά, Υπουργό Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων.

Την 24η Ιουλίου 2007 υπεγράφη στην Αθήνα, μεταξύ αφενός του δεύτερου των καθών Ελληνικού Δημοσίου που εκπροσωπείται νόμιμα από τον κ. Υπουργό Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων και αφετέρου της πρώτης των καθών ανώνυμης εταιρείας (κοινοπραξίας – παραχωρησιούχου) με την επωνυμία «ΑΠΙΟΝ ΚΛΕΟΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟ ΕΛΕΥΣΙΝΑ – ΚΟΡΙΝΘΟΣ – ΠΑΤΡΑ – ΠΥΡΓΟΣ – ΤΣΑΚΩΝΑ» και με το διακριτικό τίτλο «ΑΠΙΟΝ ΚΛΕΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ Α.Ε.» που εκπροσωπείται νόμιμα, σύμβαση παραχώρησης η οποία αφού κυρώθηκε από το Ελληνικό Κοινοβούλιο τέθηκε σε ισχύ με τον Ν. 3621/ 2007. Ειδικότερα, το δεύτερο των καθών ανέθεσε στον παραχωρησιούχο το έργο «Μελέτη – κατασκευή – χρηματοδότηση – λειτουργία – συντήρηση και εκμετάλλευση του αυτοκινητοδρόμου Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα – Πύργος – Τσακώνα» με τους όρους και τις συμφωνίες που αναφέρονται σε αυτήν, έναντι του συμβατικού ανταλλάγματος που συνίσταται στο αποκλειστικό δικαίωμα εκμετάλλευσης του έργου αυτού παραχώρησης.
Το δικαίωμα εκμετάλλευσης του έργου συνίσταται στην παραχώρηση εκ μέρους του Δημοσίου στην πρώτη των καθών μεταξύ άλλων και του δικαιώματος λειτουργίας, συντήρησης και εκμετάλλευσης με την επιβολή και είσπραξη για ίδιο λογαριασμό, διοδίων τελών από τους χρήστες του έργου παραχώρησης. Βάσει λοιπόν, της σύμβασης παραχώρησης το καταβαλλόμενο από το χρήστη διόδιο τέλος θα πρέπει να είναι ανάλογο με την διανυόμενη απόσταση και μάλιστα η ανώτατη ανά χιλιόμετρο τιμή που η πρώτη των καθών μπορεί να επιβάλλει μετά την ολοκλήρωση των κατασκευών της περιόδου Μελετών – Κατασκευών, ήτοι 72 μήνες μετά την ημερομηνία έναρξης παραχώρησης, ορίστηκε σε τέσσερα λεπτά του ευρώ ανά χιλιόμετρο (0,04 ευρώ/χλμ.). Κατά τη διάρκεια ωστόσο της περιόδου λειτουργίας έως και την επίτευξη της τέταρτης αποκλειστικής τμηματικής προθεσμίας, ήτοι για 20 μήνες από την έναρξη της παραχώρησης, η πρώτη των καθών μπορεί να επιβάλλει διόδια τέλη σε τιμές 01.01.2005. Άρα τα τέλη που οι χρήστες υποχρεούνται να πληρώνουν στους σταθμούς διοδίων του Ρίου και της Κορίνθου είναι έως 2,50 ευρώ το ανώτερο.
Παράλληλα, η πρώτη των καθών καθ’ όλη τη διάρκεια της περιόδου λειτουργίας, ήτοι από την ημέρα έναρξης της παραχώρησης, είναι υποχρεωμένη να τηρεί τις ελάχιστες απαιτήσεις λειτουργίας και συντήρησης και να παίρνει όλα τα κατάλληλα μέτρα, ώστε να εξασφαλίζεται η ασφαλής, εύρυθμη και σε υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης των χρηστών λειτουργία του έργου. Επιπρόσθετα, υποχρεούται να ενεργεί καθ’ όλη τη διάρκεια της περιόδου λειτουργίας, κατά τρόπο που να διασφαλίζει πλήρως την ασφάλεια των χρηστών (ατόμων και μεταφορικών μέσων) του έργου που κυκλοφορούν, τόσο υπό κανονικές συνθήκες όσο και σε περίπτωση περιστατικού. Ειδικότερα, η πρώτη των καθών οφείλει βάσει της σύμβασης που υπέγραψε με το Ελληνικό Δημόσιο, εντός 12 μηνών από την ημέρα έναρξης της παραχώρησης να έχει ολοκληρώσει την υλοποίηση των μέτρων συντήρησης και οδικής ασφάλειας στο υφιστάμενο δίκτυο προκειμένου να εξασφαλίσει την ασφάλεια για την οποία εγγυήθηκε.
Δυστυχώς όμως, καμία από τις ανωτέρω υποχρεώσεις που έχει αναλάβει η πρώτη των καθών έναντι των χρηστών στο τομέα της οδικής ασφάλειας δεν έχει πραγματοποιηθεί και το χειρότερο είναι πως το δεύτερο των καθών Ελληνικό Δημόσιο δεν αντιδρά και παραμένει απλός θεατής. Η πρώτη των καθών αντίθετα με ό,τι έχει συμφωνήσει στη σύμβαση παραχώρησης αλλά και ενεργώντας απόλυτα καταχρηστικά και αντισυμβατικά, λίγο καιρό αφότου ανέλαβε την λειτουργία και διαχείριση των διοδίων, επέβαλλε αύξηση στα τέλη η οποία είναι παράνομη και υπερβολική, καθώς τέτοιο δικαίωμα δεν έχει από την σύμβαση παραχώρησης. Ακόμη όμως και αν της δινόταν το δικαίωμα της αύξησης και πάλι θα ήταν παράνομη και καταχρηστική οποιαδήποτε είσπραξη τελών, αφού ο δρόμος αυτός δεν πληροί τις προϋποθέσεις που απαιτούνται, για την επιβολή διοδίων τελών. Ενδεικτικά υπογραμμίζουμε πως στους σταθμούς διοδίων του Ρίου και της Κορίνθου η αύξηση των διοδίων έφτασε τα 2,80 ευρώ από 2,50 που ίσχυε νωρίτερα. Οι καθών επομένως, μας υποχρεώνουν να πληρώνουμε διόδια τέλη για έναν δρόμο για τον οποίο δεν θα έπρεπε ούτε στο παρελθόν αλλά ούτε και σήμερα να πληρώνουμε τέλη διοδίων, καθώς δεν πληροί ούτε στο ελάχιστο τους όρους που η Ευρωπαϊκή Ένωση, μέλη της οποίας θέλουμε να λεγόμαστε, θέτει.
Ειδικότερα, με την οδηγία 1999/62/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Ιουνίου 1999, καθορίζονται και αναλύονται επ’ ακριβώς οι έννοιες των όρων αυτοκινητόδρομος και διόδια. Συγκεκριμένα, ως «αυτοκινητόδρομος» νοείται «κάθε οδός η οποία έχει μελετηθεί και κατασκευαστεί ειδικά για την κυκλοφορία αυτοκινήτων οχημάτων, η οποία δεν εξυπηρετεί τις παρόδιες ιδιοκτησίες και η οποία: i) εκτός από ορισμένα σημεία της ή εκτός από προσωρινές διευθετήσεις, διαθέτει, για τις δύο κατευθύνσεις της κυκλοφορίας, διακεκριμένα οδοστρώματα τα οποία χωρίζονται μεταξύ τους είτε με διαχωριστική νησίδα που δεν προορίζεται για την κυκλοφορία, είτε, κατ’ εξαίρεση, με άλλα μέσα, ii) δεν διασταυρώνεται στο ίδιο επίπεδο με άλλη οδό, με σιδηροδρομική ή τροχιοδρομική γραμμή ή με λωρίδα για πεζούς και iii) χαρακτηρίζεται συγκεκριμένα ως αυτοκινητόδρομος». Παράλληλα, ως «διόδια», «νοείται το καταβαλλόμενο καθορισμένο χρηματικό ποσό για την πραγματοποιούμενη από όχημα διαδρομή σε i) αυτοκινητόδρομο, ii) άλλη οδό με περισσότερες από μια λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση εφόσον η οδός αυτή έχει χαρακτηριστικά ανάλογα προς τα χαρακτηριστικά των αυτοκινητοδρόμων καθώς και iii) γέφυρα, σήραγγα ή ορεινή διάβαση». Με βάση την ως άνω οδηγία πορεύονται όλα τα κράτη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, τα οποία επιβάλλουν διόδια τέλη μόνο στους δρόμους που πληρούν τις ως άνω προϋποθέσεις, δηλαδή αυτούς που είναι αυτοκινητόδρομοι. Δυστυχώς μόνο η Ελλάδα δεν έχει συμμορφωθεί με αποτέλεσμα να δημιουργούνται προβλήματα και έριδες μεταξύ των πολιτών και όλη αυτή η κατάσταση να αποβαίνει σε βάρος των ιδιωτών. Η Ελλάδα θα έπρεπε χρόνια τώρα να έχει ενσωματώσει την Ευρωπαϊκή αυτή οδηγία στο δίκαιό της, κάτι που προφανώς εσκεμμένα δεν κάνει. Την ως άνω δε κοινοτική οδηγία εφαρμόζει ανελλιπώς το ΔΕΚ με αποτέλεσμα η νομολογία περί διοδίων να είναι ιδιαιτέρως πλούσια. Ενδεικτικά αναφέρουμε τις υποθέσεις C-157/02 και C-205/98 όπου γίνεται επίκληση και εφαρμογή της ως άνω κοινοτικής οδηγίας.
Αρκεί κανείς να ταξιδέψει μία φορά στην Εθνική οδό Πατρών – Κορίνθου, για να αντιληφθεί, πως ο δρόμος αυτός όχι μόνο αυτοκινητόδρομος δεν είναι αλλά δεν μπορεί να θεωρηθεί ούτε καν επαρχιακό οδικό δίκτυο. Δεν πληροί καμία από τις προϋποθέσεις που αναφέρει η ως άνω κοινοτική οδηγία για την ασφαλή διέλευση των οχημάτων, δεν έχει δηλαδή διαχωριστική νησίδα καθ’ όλο το μήκος της οδού, δεν έχει δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά ρεύμα επιπλέον μιας βοηθητικής, υπάρχει έλλειψη φωτισμού σε μεγάλο μέρος του και φωτοπετασμάτων. Παρ’ όλα αυτά οι καθών έχουν επιβάλει αυθαίρετα, παράνομα και καταχρηστικά τέλη διοδίων στους διερχόμενους οδηγούς. Είναι τόσα πολλά τα επικίνδυνα σημεία που τόσα χρόνια εκατοντάδες συμπολίτες μας έχουν χάσει τη ζωή τους. Το δε εκπληκτικό και χαρακτηριστικό είναι, πως αντί να προβούν οι αντίδικοι σε ενέργειες για την ομαλή διέλευση των οχημάτων και να σταματήσουν την επιβολή διοδίων μέχρι την ολοκλήρωση του έργου, ιδιώτες προέβησαν στην τοποθέτηση μεγάλων ευκρινών πινακίδων σε διάφορα επικίνδυνα σημεία της οδού, προκειμένου «να προειδοποιούν» τους οδηγούς που τυχόν δεν γνωρίζουν τον δρόμο για την επικινδυνότητα αυτού. Και για τον δρόμο αυτό, οι καθών επιβάλλουν διόδια τέλη και μάλιστα προέβησαν και σε παράνομη και υπέρογκη αύξησή τους, αμέσως μετά από την υπογραφή της σύμβασης. Επιπλέον της κακής κατάστασης του δρόμου, ο κίνδυνος ατυχήματος επιτείνεται από τη συχνή διέλευση φορτηγών οχημάτων τα οποία διέρχονται της Εθνικής οδού Πατρών – Κορίνθου ταξιδεύοντας από και προς το λιμάνι της Πάτρας. Η επικινδυνότητα δε της οδού θα ενταθεί, διότι εφόσον δεν θα πραγματοποιηθεί νέα χάραξη του δρόμου αλλά κατά βάση διαπλάτυνση αυτού, η συνύπαρξη χρηστών, εργοταξίων και εργατών σε μία και μόνη λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση θα είναι δολοφονική. Φυσικά προκειμένου να αποφευχθούν παντός είδους ατυχήματα κατά τη χρήση του δρόμου λόγω της παράλληλης κατασκευής του έργου, οι οδηγοί θα κινούνται με μικρές ταχύτητες και ως εκ τούτου θα πληρώνουμε 2,80 ευρώ και πραγματικά κανείς δεν γνωρίζει πόσο ακόμα παραπάνω μετά την ολοκλήρωση του έργου για να φτάνουμε στην Αθήνα σε πέντε ίσως και περισσότερες ώρες.
Σύμφωνα με τα ανωτέρω οι καθών δεν έχουν κανένα δικαίωμα να επιβάλλουν διόδια για ένα τέτοιο δρόμο, όπου δεν προσφέρει καμία ασφάλεια, δεν νοείται ως αυτοκινητόδρομος και τα τροχαία ατυχήματα είναι καθημερινό φαινόμενο. Μάλιστα, η πρώτη των καθών έχει την υποχρέωση εντός 12 μηνών από την ημέρα έναρξης της παραχώρησης να ολοκληρώσει την υλοποίηση των μέτρων συντήρησης και οδικής ασφάλειας στο υφιστάμενο δίκτυο προκειμένου να εξασφαλίσει την ασφάλεια για την οποία εγγυήθηκε. Ωστόσο, έως και σήμερα κανένα έργο δεν έχουμε δει από την πρώτη των καθών, εκτός βέβαια από την υπέρογκη και σίγουρα παράνομη αύξηση των διοδίων τελών. Όσο για το δεύτερο των καθών Ελληνικό Δημόσιο όχι μόνο δεν αντιδρά στην αδικία αυτή αλλά την επικροτεί κιόλας με εκπροσώπους του να ισχυρίζονται πως τα πάντα προβλέπονται από τη σύμβαση παραχώρησης. Αν είναι δυνατόν, μια ανώνυμη εταιρεία να κερδοσκοπεί εις βάρος των ελλήνων πολιτών, με τις ευλογίες του Ελληνικού Δημοσίου!! Να εισπράττει τέλη για ένα έργο που ουσιαστικά δεν έχει ξεκινήσει ακόμη. Σε ποιο προηγμένο κράτος του κόσμου θα γινόταν κάτι τέτοιο; Όταν μάλιστα το δεύτερο των καθών τηρεί «σιγή ιχθύος» για την ως άνω αναφερόμενη κοινοτική οδηγία, σύμφωνα με την οποία η Εθνική Οδός Πατρών – Αθηνών σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί αυτοκινητόδρομο και επομένως δεν υπάρχει υποχρέωση καταβολής διοδίων από τους διερχόμενους πολίτες. Μάλλον τελικά με τη σύμβαση παραχώρησης το ελληνικό δημόσιο «πούλησε» τόσο το έργο όσο και τη γη από την οποία θα διέρχεται ο δρόμος, με αποτέλεσμα η πρώτη των καθών να θεωρεί το δρόμο ιδιοκτησία της στην οποία μπορεί να δρα όπως επιθυμεί χωρίς να δίνει λογαριασμό.
Επ’ ουδενί φυσικά δεν αρνούμαστε την κατασκευή του έργου, καθώς πρόκειται για ένα μεγάλο έργο που θα λύσει πολλά προβλήματα και θα σώσει εκατοντάδες ζωές. Ούτε βέβαια αρνούμαστε την επιβολή διοδίων τελών για την διέλευση των αυτοκινήτων στον αυτοκινητόδρομο που ΘΑ δημιουργηθεί. Όταν δημιουργηθεί όμως. Μετά δηλαδή την ολοκλήρωση του έργου. Εκτός αυτού όμως, δεν μπορούμε να καταλάβουμε γιατί υπάρχουν διακρίσεις ανάμεσα σε διαφορετικά τμήματα δρόμων που έχουν φτιαχτεί την ίδια περίοδο και με τις ίδιες προδιαγραφές και πιο συγκεκριμένα, στο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου Πάτρα – Πύργος – Τσακώνα δεν θα τεθούν σε λειτουργία διόδια πριν την ολοκλήρωση και παράδοση του έργου σε χρήση, ενώ στο τμήμα Πάτρα – Κόρινθος όχι μόνο θα υπάρχουν διόδια πριν την ολοκλήρωση αλλά θα είναι και πιο ακριβά απ’ ότι πριν την ημέρα έναρξης της παραχώρησης. Είναι επομένως παράνομη και καταχρηστική η επιβολή διοδίων και μάλιστα η αύξηση τους στο μισό τμήμα του έργου, ενώ στο άλλο μισό τμήμα η αύξηση θα γίνει μετά την ολοκλήρωση του έργου.
Σύμφωνα δε, με τις διατάξεις του νόμου 1799/1988 που όριζε την είσπραξη διοδίων τελών από το Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας (Τ.Ε.Ο.), τα διόδια και οι αυξήσεις αποφασίζονται με κοινή Υπουργική Απόφαση. Στην περίπτωση όμως της καθής δεν υπάρχει καμία υπουργική απόφαση (Κ.Υ.Α.), οποία να έχει αποφασίσει την πρόσφατη αύξηση των διοδίων τελών. Επομένως δεν υπάρχει καμία τεκμηρίωση και καμία αιτιολογία για την αύξηση αυτή.
Τέλος πρέπει να υπογραμμίσουμε πως όταν οδηγούμε στην εθνική οδό Πατρών – Κορίνθου, νιώθουμε εκτός από ανασφαλείς, και πολίτες δεύτερης κατηγορίας. Μάλιστα, το συναίσθημα αυτό επιτείνεται και από το γεγονός ότι αν και τόσο καιρό έχουν ξεσηκωθεί χιλιάδες πολίτες των νομών Αχαΐας, Ηλείας και Αιτωλοακαρνανίας, επικουρούμενοι από την Τοπική Αυτοδιοίκηση και το Ινστιτούτο Καταναλωτών, οι καθών η παρούσα αίτηση απαξιούν να κάνουν μια δήλωση και αδιαφορούν για τις έριδες που έχουν ήδη δημιουργηθεί. Πραγματικά, το θέμα του νέου αυτοκινητοδρόμου σε συνδυασμό με τα διόδια και την αύξηση αυτών, συζητείται παντού (internet, ΜΜΕ, κοινωνικές συνευρέσεις) και παρ’ όλα αυτά καμία αντίδραση δεν υπάρχει από την μεριά των καθών. Λειτουργεί μάλιστα αντισυμβατικά, καταχρηστικά και κακόπιστα η πρώτη των καθών, καθώς δεν έχει προβεί σε καμία ενημέρωση των χρηστών όπως η σύμβαση παραχώρησης προβλέπει. Κανείς δεν έχει ενημερώσει τους πολίτες για όσα αναφέρει η σύμβαση, με αποτέλεσμα να πραγματοποιούνται πολλές συζητήσεις στα Μέσα Ενημέρωσης με παντελή δυστυχώς απουσία των αντιδίκων. Αυτό φυσικά έχει επιτείνει τις έριδες ανάμεσα στους απλούς πολίτες που διέρχονται την εθνική οδό Πατρών – Κορίνθου και τους καθών.
Επειδή η συμπεριφορά των καθών είναι παράνομη, αντισυμβατική και καταχρηστική, συνεχίζεται δε καθημερινά αφήνοντας το πρόβλημα να διογκώνεται καθώς δεκάδες απλοί πολίτες αρνούνται να καταβάλουν διόδια τέλη και διέρχονται από τους σταθμούς χωρίς την καταβολή αυτή.
Επειδή η συμπεριφορά των αντιδίκων μας προσβάλει ως Έλληνες πολίτες και ως προσωπικότητες και έχουμε δικαίωμα να ζητήσουμε την άρση της προσβολής αυτής και την παύση της στο μέλλον.
Επειδή η από μέρους των καθών επιβολή διοδίων είναι αντίθετη στη χρηστή διοίκηση, αλλά και στη σύμβαση, αφού το διόδιο τέλος είναι δυσανάλογο της από μέρους τους αντιπαροχής.
Επειδή η Εθνική οδός Πατρών – Κορίνθου δεν πληροί τις προϋποθέσεις του αυτοκινητόδρομου, επομένως δεν θα έπρεπε να υπάρχουν σταθμοί διοδίων και επιβολή τελών, παρά μόνο μετά την ολοκλήρωση του έργου διαμόρφωσης.
Επειδή συντρέχει κατεπείγουσα περίπτωση και επικείμενος κίνδυνος από την απαράδεκτη, προσβλητική, καταχρηστική αλλά και επικίνδυνη συμπεριφορά των καθών απέναντι σε εμάς.
Επειδή υπάρχει άμεσος κίνδυνος για τη σωματική ακεραιότητα, την ψυχική υγεία και ψυχολογική ισορροπία ημών των αιτούντων, αφού η συμπεριφορά των καθών μας δημιουργεί σοβαρά προβλήματα και διαρκή ένταση, η προσβολή δε της προσωπικότητάς μας συνεχίζεται με τον χειρότερο τρόπο. Θα πρέπει να τονιστεί, πως όταν επιχειρούμε να διέλθουμε από τους σταθμούς διοδίων, σε περίπτωση άρνησής μας να καταβάλουμε το αντίτιμο για τους ως άνω λόγους, οι υπάλληλοι της καθής, χωρίς να έχουν κανένα δικαίωμα εκ του Νόμου, ζητούν τα στοιχεία μας προκειμένου να συμπληρώσουν ένα έντυπο που αφορά σε ΑΔΥΝΑΜΙΑ πληρωμής και όχι σε ΑΡΝΗΣΗ πληρωμής. Χωρίς δηλαδή καμία εξουσία μια ιδιωτική ανώνυμη εταιρεία, όπως η καθής, μας ζητάει τα στοιχεία και μάλιστα μας απειλεί με υπέρογκα πρόστιμα. Από όλα τα ανωτέρω γίνεται κατανοητό, πως υπάρχει βάναυση προσβολή της προσωπικότητάς μας από τη συμπεριφορά της καθής και των υπαλλήλων της.
Επειδή η εκδίκαση της αγωγής μας με την οποία θα αιτούμεθα την αναγνώριση του δικαιώματός μας να μην καταβάλουμε διόδια στους σταθμούς διοδίων του Ρίου και της Κορίνθου μέχρι την ολική περάτωση του έργου, καθώς και την άρση της προσβολής της προσωπικότητάς μας και η ακολούθως έκδοση απόφασης επ’ αυτής θα καθυστερήσει.
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ
Και όσα κατά την συζήτηση με την ρητή επιφύλαξη κάθε νομίμου δικαιώματός μας.
ΖΗΤΑΜΕ: -Να γίνει δεκτή η παρούσα αίτησή μας. Να υποχρεωθούν οι καθών να παύσουν την προσβολή της προσωπικότητάς μας. Να διαταχθούν οι καθών να απέχουν προσωρινά από την επιβολή και είσπραξη διοδίου τέλους στους σταθμούς διοδίων του Ρίου και της Κορίνθου, ώστε να έχουμε δικαίωμα να διερχόμαστε ελεύθερα εμείς οι αιτούντες από τους ως άνω σταθμούς είσπραξης διοδίων.
Την δικαστική μας δαπάνη.-

Πάτρα 25η Οκτωβρίου 2008
Ο ΠΛΗΡΕΞΟΥΣΙΟΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ”
ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ XARISETO.GR

===========================
THRIFT STORE (ΧΑΡΙΣΟΜΑΓΑΖΟ) Ανοιχτο 15:00 εψς 23:00 ΕΚΤΟΣ Κυριακης

CU: 6945.175598 , Τηλ: 231.2.203040

Χρωστάω γραμ/μα : dianeira
ΒΟΗΘΟΣ ΜΕΛΩΝ

Άβαταρ μέλους
Magkas
Platinum Member
Platinum Member
14
Δημοσιεύσεις: 250
Εγγραφή: 28 Ιαν 2009, 13:41
Νομός κατοικίας: Ν. Αττικής-Πειραιώς
Τοποθεσία: Πέραμα
Επικοινωνία:

Re: Πως να μη πληρωσω διοδια

Δημοσίευση από Magkas » 21 Μαρ 2009, 22:12

αχ... τι αλλο θα συναντησουμε πια σε αυτη τη χωρα...
Αναρωτιεμαι!...
Παρακαλώ ΜΗ δηλώνετε ενδιαφέρον σε κάποια αγγελία αν δεν σκοπεύετε να παραλάβετε!
Επίσης είναι επιθυμητό, όταν δηλώνει κάποιος ενδιαφέρον, να παραλαμβάνει και άμεσα...
Φιλικά Γιώργος

Άβαταρ μέλους
argyrhs
Πιστοποιημένο Μέλος
Πιστοποιημένο Μέλος
24 31
Δημοσιεύσεις: 388
Εγγραφή: 09 Αύγ 2008, 10:12
Νομός κατοικίας: Ν. Θεσσαλονίκης
Τοποθεσία: Κέντρο
Επικοινωνία:

Re: Πως να μη πληρωσω διοδια

Δημοσίευση από argyrhs » 06 Απρ 2009, 10:22

Συμφωνώ απόλυτα με το σκεπτικό ότι δεν πρέπει να πληρώνουμε διόδια για δρόμους καρμανιόλες.
Υπάρχει και άλλος τρόπος βέβαια να μην πληρωνεις διόδια πέρα από τον προαναφερθέντα, οι παρακάμψεις. Και πιστέψτε υπάρχουν παρακάμψεις που σου κοστίζουν χρονικά 2 με 3 λεπτά. Αν κάποιος θέλει ν' αποφύγει κάποιο διόδιο στην ΠΑΘΕ θα του εξηγήσω την παράκαμψη με pm.
Παραλαμβάνω:
Στο χώρο σας ή όπου σας βολεύει στη Θεσσαλονίκη.
Από Χαρισομάγαζο.
Για εκτός πόλης στέλνω courier με δικιά μου συμφωνία.

Παραδίσω:
Με ραντεβού στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Χαρισομάγαζο.
Στέλνω με courier ή του χάρισετο ή δικό μου.

Αν θέλετε κάτι που χαρίζω ποστάρετε και μετά τηλεφωνήστε στο 6947704378.

Άβαταρ μέλους
makis
Διαχειριστής Site
Διαχειριστής Site
Δημοσιεύσεις: 6723
Εγγραφή: 29 Φεβ 2008, 18:19
Νομός κατοικίας: Ν. Θεσσαλονίκης
Δήμος - Κοινότητα: Θεσσαλονίκης
Φύλο: Άντρας
Παπούτσι: 46
Μπλούζα: L
Τραπ. λογ/σμός: Eurobank
Τοποθεσία: ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΝΤΙΓΟΝΙΔΩΝ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Επικοινωνία:

Διόδια στην Εγνατία Οδό : πως περνάμε χωρίς να πληρώσουμε!

Δημοσίευση από makis » 24 Μαρ 2011, 01:02

Νέο χαράτσι για τους Κομοτηναίους και τους Θρακιώτες

Χαμηλότερη κατά 25% η τιμολόγηση των διοδίων απ’ ότι στους υπόλοιπους εθνικούς αυτοκινητόδρομους

Αρχικός στόχος, η είσπραξη εσόδων 70-90 εκ. ευρώ για τα πρώτα χρόνια

Μετά τον αναπτυξιακό νόμο η κυβέρνηση συνεχίζει να δίνει «κίνητρα» στους πολίτες να επενδύσουν και να μείνουν στην παραμεθόριο περιοχή μας !

Οδηγίες για το πώς να περνάτε τα διόδια χωρίς να πληρώνετε, μετά και τη δημοσίευση της τροπολογίας του Ρέππα στο ΦΕΚ

Η Εγνατία Οδός βρίσκεται στην τελική ευθεία για να εγκαταστήσει σε όλο το μήκος της έξι νέους σταθμούς διοδίων – πέραν αυτού που ήδη λειτουργεί στον Πολύμυλο της Κοζάνης - σε Ηγουμενίτσα, Γιάννινα, Γρεβενά, Νυμφόπετρα, Παγγαίο και Κομοτηνή.

Στη διενέργεια διαγωνισμού για τη λειτουργία των σταθμών διοδίων στην Εγνατία προχωρά την Τετάρτη 23 Μαρτίου η Εγνατία Οδός ΑΕ, με αρχικό στόχο την είσπραξη εσόδων ύψους 70 έως 90 εκατ. ευρώ για τα πρώτα χρόνια και 150 εκατ. από το 2015. Οι σταθμοί, που έχουν προϋπολογιστεί στα 14 εκ. ευρώ, θα είναι συμβατικού τύπου και προσωρινοί, μέχρι να εγκατασταθεί και να λειτουργήσει πλήρως το ηλεκτρονικό διόδιο, με το οποίο η χρέωση θα γίνεται σε εξ ολοκλήρου διαφορετική βάση, κάτι που θα γίνει το 2012. Μάλιστα, το «τηλεδιόδιο» της Εγνατίας θα είναι συμβατό με όλους τους αυτοκινητοδρόμους με διόδια της χώρας.

Η τιμολόγηση των διοδίων στην Εγνατία Οδό θα είναι κατά 25% χαμηλότερη από ότι ισχύει στους υπόλοιπους εθνικούς αυτοκινητοδρόμους, ενώ σύμφωνα με τους επιτελείς της Εγνατίας Οδού, ένα ποσό θα παρακρατείται για τη δημιουργία μικρών έργων σε όλη τη ζώνη επιρροής του νευραλγικού αυτοκινητοδρόμου.

Πως περνάμε τα διόδια χωρίς να πληρώνουμε μετά και τη δημοσίευση της τροπολογίας του Ρέππα

Η «Φωνή» σας δίνει σήμερα οδηγίες για το πώς να περνάτε χωρίς να πληρώνετε τα διόδια, αφού έγινε πλέον νόμος η τροπολογία του Ρέππα, η οποία δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ.

Δεν πληρώνουμε – Πως περνάμε : Δηλώνουμε στον υπάλληλο ότι «δεν μπορούμε να πληρώσουμε» δίνοντας τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματός μας. Ζητάμε να εκδοθεί απόδειξη με πίστωση και να ανοίξουν την μπάρα. Αν καθυστερούν προειδοποιούμε ότι:

α) αν δεν ανοίξουν αμέσως την μπάρα καταστρατηγούν το συνταγματικό μας δικαίωμα για ελεύθερη μετακίνηση και διαπράττουν το ποινικό αδίκημα της παράνομης κατακράτησης.

β) αν δεν εκδώσουν την απόδειξη διαπράττουν το φορολογικό αδίκημα της άρνησης εκδόσεως επί πιστώσει φορολογικού στοιχείου.

γ) αν αρνηθούν να ανοίξουν διαπράττουν και το αδίκημα της πρόκλησης για εκτέλεση παράνομης πράξης. Εάν καθυστερεί το άνοιγμα της μπάρας και διαπιστώσουμε ότι δεν υπάρχει τροχαία ανοίγουμε την μπάρα με απλή ώθηση προς τα εμπρός και συνεχίζουμε την πορεία μας. Εάν καθυστερεί το άνοιγμα της μπάρας και υπάρχει τροχαία τότε ζητάμε την συνδρομή του αστυνομικού ώστε να κοπεί πιστωτικό και να ανοίξει η μπάρα. Αν μας ζητηθεί να συμπληρώσουμε έντυπο αδυναμίας πληρωμής πριν από την υπογραφή μας γράφουμε: «Με επιφύλαξη της νομιμότητας καταβολής του τέλους». Σε περίπτωση που ο τροχονόμος δηλώσει αναρμόδιος ή αρνούνται να μας ανοίξουν την μπάρα καλούμε την αστυνομία στο 100 και ζητάμε να συλληφθεί ο ταμίας και ο υπεύθυνος των διοδίων και να οδηγηθούν στη δικαιοσύνη με την αυτόφορη διαδικασία για παράνομη κατακράτηση.

Τι άλλαξε στον ΚΟΚ;
Στον κώδικα οδικής κυκλοφορίας προστέθηκε η εξής παράγραφος:
«Απαγορεύεται η κυκλοφορία οχημάτων σε αυτοκινητοδρόμους, οδούς ταχείας κυκλοφορίας, σήραγγες και γέφυρες που διακρίνονται με ειδικές πινακίδες σήμανσης χωρίς την καταβολή διοδίου τέλους, όταν και όπου προβλέπεται η καταβολή αυτή. Για την καταβολή του διοδίου τέλους είναι υπόχρεοι εις ολόκληρον ο κύριος και ο οδηγός του οχήματος. Η βεβαίωση της παράβασης γίνεται από τα αρμόδια αστυνομικά όργανα που τη διαπιστώνουν αυτοπροσώπως.»

Μπορεί ο παραχωρησιούχος να βεβαιώσει την τροχαία παράβαση ή να μου επιβάλλει πρόστιμο;
Μπορεί ο παραχωρησιούχος να διαβιβάσει στην τροχαία ποιοι δεν πλήρωσαν και να κοπεί κλήση;
Όχι, ο παραχωρησιούχος είναι ιδιωτική εταιρία και δεν μπορεί να βεβαιώσει τροχαία παράβαση ούτε μπορεί να επιβάλει πρόστιμο. Ρητά προβλέπεται από την τελευταία διάταξη του νόμου, ότι πρόστιμο επιβάλει μόνο ο τροχονόμος και μάλιστα όταν διαπιστώσει την παράβαση αυτοπροσώπως.

Ποια είναι τα αρμόδια αστυνομικά όργανα;
Αρμόδια να βεβαιώσει παραβάσεις του ΚΟΚ είναι η τροχαία.

Μπορεί να με σταματήσει μετά τα διόδια τροχονόμος και να μου ζητήσει απόδειξη ότι πλήρωσα;
Δεν υπάρχει κάποια διάταξη που να μας υποχρεώνει να κρατάμε τις αποδείξεις. Εξάλλου αν έχουμε περάσει με ΤΕΟ-pass ή με e-pass δεν θα έχουμε απόδειξη. Επίσης η βεβαίωση της παράβασης πρέπει να γίνει «αυτοπροσώπως», δηλαδή να μας δει ο ίδιος ο τροχονόμος να μην πληρώνουμε.

Μπορεί ο τροχονόμος να μου κόψει κλήση στηριζόμενος σε μαρτυρία άλλου ότι δεν πλήρωσα;
Όχι, ο τροχονόμος μπορεί να βεβαιώσει την παράβαση μόνο αν έχει διαπιστώσει ο ίδιος «αυτοπροσώπως» να μην πληρώνουμε.

Μπορεί να βεβαιωθεί η τροχαία παράβαση από τις κάμερες που υπάρχουν στα διόδια;
Όχι, διότι οι κάμερες που ο παραχωρησιούχος έχει τοποθετήσει, είναι παράνομες, έχουν τοποθετηθεί χωρίς άδεια της Αρχής προστασίας προσωπικών δεδομένων και ως εκ τούτου, τα προϊόντα τους αποτελούν παράνομα αποδεικτικά μέσα, που απαγορεύεται να χρησιμοποιηθούν για οποιαδήποτε νόμιμη ενέργεια. Επιπλέον η διάταξη λέει ότι ο τροχονόμος το διαπιστώνει «αυτοπροσώπως» και όχι μέσω της χρήσης τεχνικών μέσων.

Μπορεί ο παραχωρησιούχος να αρνηθεί να μας επιτρέψει να χρησιμοποιήσουμε την οδό;
Όχι, δεν μπορεί να μας απαγορεύσει να χρησιμοποιήσουμε την υποδομή ακόμα κι αν δεν έχουμε χρήματα να πληρώσουμε.

Έχω δικαίωμα να χρησιμοποιήσω την οδό χωρίς να πληρώσω εκείνη τη στιγμή;
Ναι, έχουμε το δικαίωμα να πληρώσουμε αργότερα. Συγκεκριμένα ο Ν. 3535 (Κύρωση Σύμβασης Παραχώρησης άρθρο 3ο, παρ.2 ΦΕΚ 41Α 23/2/2007) αναφέρει: «Ο υπόχρεος δικαιούται να καταβάλει το οφειλόμενο τέλος, χωρίς άλλη επιβάρυνση, εντός της προθεσμίας των δεκαπέντε ημερών από την έκδοση της βεβαιώσεως του Παραχωρησιούχου με τον τρόπο που θα υποδείξει ο τελευταίος.»

Μπορεί ο παραχωρησιούχος να αρνηθεί να μας κόψει επί πιστώσει απόδειξη αν για οποιοδήποτε λόγο δεν πληρώσουμε;
Όχι, πρέπει να μας κόψει επί πιστώσει απόδειξη. Αν δεν κόψει απόδειξη διαπράττει το φορολογικό αδίκημα της άρνησης έκδοσης επί πιστώσει φορολογικού στοιχείου. Καταγγελία του φορολογικού αδικήματος μπορούμε να κάνουμε στη ΣΔΟΕ καλώντας το 1517.

Δίνουμε τα στοιχεία μας;
Όχι, δεν είμαστε υποχρεωμένοι να δώσουμε τα στοιχεία μας. Αν υποχρεωθούμε να τα δώσουμε για να ξεμπερδέψουμε καλό είναι να δώσουμε τα κανονικά μας στοιχεία γιατί σε περίπτωση που η υπόθεσή μας δικαστεί θα είναι εις βάρος μας να έχουμε δώσει ψευδή στοιχεία.

Υπογράφουμε;
Όχι, δεν είμαστε υποχρεωμένοι να υπογράψουμε κανένα έγγραφο. Αν συμπληρώσουμε έντυπο αδυναμίας πληρωμής, υπογράφουμε, πριν όμως από την υπογραφή μας, γράφουμε: «Με επιφύλαξη της νομιμότητας καταβολής του τέλους».

Αν δεν υπάρχει τροχαία μπορώ να σπρώξω την μπάρα όπως και πριν;
Ναι.

Αν είμαι απρόσεκτος και με δει ο τροχονόμος να μην πληρώνω τι μπορεί να μου συμβεί;
Το πρόστιμο είναι 200 ευρώ και είναι στην κρίση του τροχονόμου το αν θα αφαιρέσει τις πινακίδες, την άδεια και το δίπλωμα για 20 ημέρες.

Αν ο τροχονόμος με γράψει ενώ έχω ακολουθήσει τις οδηγίες τι γίνεται;
Με αντίγραφο της επί πιστώσει απόδειξης καταθέτουμε αναφορά στον διοικητή του τμήματος της τροχαίας για κατάχρηση εξουσίας και παράβαση καθήκοντος, με την ένδειξη «Κοινοποίηση στον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη» και ζητάμε την ακύρωση της κλήσης και την επιστροφή πινακίδων, άδειας και διπλώματος.

Τι θα συμβεί αν μου στείλουν ειδοποίηση να πληρώσω;
Αν το έγγραφο μας το επιδίδουν με δικαστικό επιμελητή τότε απευθυνόμαστε σε δικηγόρο, αν δεν έχουμε τηλεφωνούμε στα μέλη των επιτροπών αγώνα για να μας συστήσουν κάποιο δικηγόρο μέλος των επιτροπών αγώνα. Αν το έγγραφο μας το στέλνουν με ταχυδρομείο μπορούμε να το στείλουμε για ανακύκλωση.
ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ XARISETO.GR

===========================
THRIFT STORE (ΧΑΡΙΣΟΜΑΓΑΖΟ) Ανοιχτο 15:00 εψς 23:00 ΕΚΤΟΣ Κυριακης

CU: 6945.175598 , Τηλ: 231.2.203040

Χρωστάω γραμ/μα : dianeira
ΒΟΗΘΟΣ ΜΕΛΩΝ

randy
Οικονομική στήριξη
Οικονομική στήριξη
Δημοσιεύσεις: 1467
Εγγραφή: 03 Σεπ 2009, 15:35
Νομός κατοικίας: Εκτός Ελλάδας
Δήμος - Κοινότητα: ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Φύλο: Γυναίκα
Παπούτσι: 39
Μπλούζα: S
Επικοινωνία:

Re: Διόδια στην Εγνατία Οδό : πως περνάμε χωρίς να πληρώσουμε!

Δημοσίευση από randy » 24 Μαρ 2011, 15:53

Κάτι σημαντικό που αναφέρουν εδώ και καιρό όλες οι επιτροπές κατά των διοδίων: τα διόδια των Μαλγάρων, της Εγνατίας Οδού και του Ακτίου είναι νόμιμα και ανήκουν στο κράτος. Αυτό σημαίνει πως σε αυτά πληρώνουμε κανονικά, ενώ σε όλα τα υπόλοιπα ακολουθούμε τη διαδικασία που προαναφέρει ο Μάκης.

Επίσης γνωρίζω πως στο κομμάτι της Εγνατίας από Θεσσαλονίκη έως Αλεξανδρούπολη, δεν μπορούν να βάλουν διόδια έως ότου φτιαχτούν σημεία για πάρκινγκ και wc ανά χ χιλιόμετρα, όπως έχουν όλοι οι μεγάλοι δρόμοι στην Ευρώπη.

xristin
Οικονομική στήριξη
Οικονομική στήριξη
Δημοσιεύσεις: 2180
Εγγραφή: 09 Μαρ 2009, 17:06
Νομός κατοικίας: Ν. Αχαΐας
Δήμος - Κοινότητα: Πάτρας
Φύλο: Γυναίκα
Παπούτσι: 39
Μπλούζα: M
Τραπ. λογ/σμός: Πειραιώς
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Επικοινωνία:

Ειδοποιητήριο Ολυμπίας Οδού

Δημοσίευση από xristin » 26 Μαρ 2013, 13:11

Πρόσφατα μας ήρθε ειδοποιητήριο απο την Ολυμπία Οδό και μιας και δεν το έχουμε πάρει ακόμα, μάλλον αφορά διελεύσεις διοδίων στην Κορίνθου Πατρών που δεν πληρώθηκαν ως άρνηση καταβολής αντιτίμου για έναν δρόμο ο οποίος όχι απλά είναι ακατάλληλος αλλά επικίνδυνος
Θα ήθελα να ρωτήσω αν έχει παραλάβει κάποιος κάτι αντίστοιχο και πως κινήθηκε, δηλ. πήρατε το ειδοποιητήριο ή όχι
και αν ναι σε τι αναφερόταν?

γνωρίζω για τις διάφορες επιτροπές αλλά απ'όσο ξέρω στο τελευταίο δικαστήριο που έγινε για το συγκεκριμένο θέμα η απόφαση ήταν στη μέση και κανείς δεν δικαιωνόταν

γνωρίζεται κάτι παραπάνω για να ξέρουμε κι εμείς πως να κινηθούμε?
ευχαριστώ
Έχω e-banking σε Εθνική, Πειραιώς και EUROBANK.
Αν καθυστερήσω να σας απαντήσω σε αγγελία πιθανόν δεν το έχω δει, παρακαλώ στείλτε μου πμ. Αποστολες θα γινονται καθε 15 και 30 του μηνος.

xristin
Οικονομική στήριξη
Οικονομική στήριξη
Δημοσιεύσεις: 2180
Εγγραφή: 09 Μαρ 2009, 17:06
Νομός κατοικίας: Ν. Αχαΐας
Δήμος - Κοινότητα: Πάτρας
Φύλο: Γυναίκα
Παπούτσι: 39
Μπλούζα: M
Τραπ. λογ/σμός: Πειραιώς
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Επικοινωνία:

Re: Ειδοποιητήριο Ολυμπίας Οδού

Δημοσίευση από xristin » 29 Μαρ 2013, 10:24

μέσω της ομάδας των δικηγόρων που είχαν κινηθεί δικαστικά απέναντι στην ολυμπία οδό για τα διόδια, η συμβουλή είναι να πληρωθεί το ποσό όφειλής προς την εταιρεία
εμνημερώνω για αυτούς που έχουν ανάλογη περίπτωση
Έχω e-banking σε Εθνική, Πειραιώς και EUROBANK.
Αν καθυστερήσω να σας απαντήσω σε αγγελία πιθανόν δεν το έχω δει, παρακαλώ στείλτε μου πμ. Αποστολες θα γινονται καθε 15 και 30 του μηνος.

Άβαταρ μέλους
makis
Διαχειριστής Site
Διαχειριστής Site
Δημοσιεύσεις: 6723
Εγγραφή: 29 Φεβ 2008, 18:19
Νομός κατοικίας: Ν. Θεσσαλονίκης
Δήμος - Κοινότητα: Θεσσαλονίκης
Φύλο: Άντρας
Παπούτσι: 46
Μπλούζα: L
Τραπ. λογ/σμός: Eurobank
Τοποθεσία: ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΝΤΙΓΟΝΙΔΩΝ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Επικοινωνία:

ανοίγουν 43 νέα διόδια

Δημοσίευση από makis » 14 Ιουν 2013, 03:27

Στήνουν 43 νέα διόδια - Απίστευτα χαράτσια στο δρόμο

75 σταθμούς διοδίων θα έχουν συνολικά οι ελληνικοί δρόμοι όταν ολοκληρωθούν και οι Έλληνες θα πληρώνουν χρυσάφι το κάθε χιλιόμετρο που θα κάνουν.
Εικόνα
Είναι χαρακτηριστικό ότι μέσα στα επόμενα χρόνια θα δημιουργηθούν άλλοι 43 νέοι σταθμοί διοδίων στους οδικούς άξονες της χώρας γεγονός που θα σημάνει ραγδαία αύξηση του κόστους για τους πολίτες που θα τους χρησιμοποιούν.
Σύμφωνα με την εφημερίδα “Το Ποντίκι” το αντίτιμο αναμένεται να τριπλασιαστεί, καθώς αρκεί να αναλογιστεί κανείς ότι εάν διαιρεθούν τα χιλιόμετρα των αυτοκινητοδρόμων με τον αριθμό των διοδίων προκύπτει ένας σταθμός ανά μόλις 23 χιλιόμετρα!
Μάλιστα οι οδικοί άξονες αναμένεται να παραδοθούν προς εκμετάλλευση σε ιδιώτες με αποτέλεσμα και και η τιμή των διοδίων σε πολλές περιπτώσεις να αυξηθεί.
Είναι χαρακτηριστικά ότι μόνο στην Εγνατία Οδό θα δημιουργηθούν 21 νέοι σταθμοί και έτσι θα φτάσουν συνολικά τους 26, άλλοι έξι σταθμοί θα γίνουν στην Ολυμπία Οδό (Κόρινθος-Πάτρα), ενώ 8 σταθμοί διοδίων θα στηθούν στην Ιόνια οδό, όταν μετά από ...ποιος ξέρει πόσα... χρόνια ολοκληρωθεί.
Ως και στη λεγόμενη κεντρική οδό, τον άξονα από Τρίκαλα ως Δομοκό δηλαδή που δεν θα έχει σύνδεση με άλλο οδικό άξονα θα στηθούν συνολικά επτά σταθμοί διοδίων.


πηγη
ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ XARISETO.GR

===========================
THRIFT STORE (ΧΑΡΙΣΟΜΑΓΑΖΟ) Ανοιχτο 15:00 εψς 23:00 ΕΚΤΟΣ Κυριακης

CU: 6945.175598 , Τηλ: 231.2.203040

Χρωστάω γραμ/μα : dianeira
ΒΟΗΘΟΣ ΜΕΛΩΝ

Απάντηση

Επιστροφή στο “Διάφορα θέματα σχετικά με οικονομία”