Ζητάω γνώμη για αντιμετώπιση κακού τεχνίτη

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Διαβάστε τους κανόνες της κατηγορίας
Αν βρείτε κάποιο θέμα που δεν ισχύει πλέον παρακαλούμε πατήστε την αναφορά για να το ελέγξουμε και να το σβήσουμε
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
VIP Member
VIP Member
Δημοσιεύσεις: 11348
Εγγραφή: 22 Σεπ 2010, 11:24
Νομός κατοικίας: Ν. Θεσσαλονίκης
Δήμος - Κοινότητα: Αμπελοκήπων Θεσσαλονίκης
Φύλο: Ζευγάρι
Παπούτσι: 43
Μπλούζα: XL
Τραπ. λογ/σμός: Πειραιώς
Επικοινωνία:

Ζητάω γνώμη για αντιμετώπιση κακού τεχνίτη

Δημοσίευση από ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ » 20 Σεπ 2017, 22:58

Ζητάω βοήθεια για το εξής θέμα
Παραγγείλαμε έπιπλα από κατάστημα της γειτονιάς μας εδώ και τρεις μήνες
2 καναπέδες και 3 μικροέπιπλα για το σαλόνι
Έχουμε παραλάβει μόνο τους καναπέδες με ένα μεγάλο μαξιλάρι πλάτης να λείπει και λάθος ύφασμα στα μικρά μαξιλαράκια
Σχετικά με τα υπόλοιπα αρχίζει το θέατρο του παραλόγου.Χάσκουν αμοντάριστα γιατί έχουν γίνει ένα σωρό λάθη.
Πάνε έρχονται μοντάρουν ξεμοντάρουν και όλο είμαστε στα ίδια :wall:
Με το ζόρι συγκρατιόμαστε
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ
ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ XARISETO.GR
Αναστάσιος-Ξανθίππη
Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΜΟΥ ΜΕ ΚΟΜΙΞ ΚΑΙ ΦΙΓΟΥΡΕΣ *DISNEY*
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΓΙΑ ΑΜΕΣΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗ, ΕΑΝ ΣΕ 5 ΗΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΔΙΝΩ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟ ΜΕΛΟΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ.

Άβαταρ μέλους
polvar
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 39580
Εγγραφή: 22 Δεκ 2009, 12:30
Νομός κατοικίας: Ν. Θεσσαλονίκης
Δήμος - Κοινότητα: Θεσσαλονίκης
Φύλο: Άντρας
Τοποθεσία: Τούμπα
Επικοινωνία:

Re: Ζητάω γνώμη για αντιμετώπιση κακής εξυπηρέτησης

Δημοσίευση από polvar » 20 Σεπ 2017, 23:55

Αν εχετε στα χερια σας δελτιο παραγγελιας με λεπτομερη περιγραφη του τι παραγγειλατε μπορείτε να τους κυνηγησετε νομικα ή μεσω συνηγορου καταναλωτη
Αν οχι, τοτε δεν πληρωνετε μεχρι να σας φερουν αυτα που πρεπει

Άβαταρ μέλους
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
VIP Member
VIP Member
Δημοσιεύσεις: 11348
Εγγραφή: 22 Σεπ 2010, 11:24
Νομός κατοικίας: Ν. Θεσσαλονίκης
Δήμος - Κοινότητα: Αμπελοκήπων Θεσσαλονίκης
Φύλο: Ζευγάρι
Παπούτσι: 43
Μπλούζα: XL
Τραπ. λογ/σμός: Πειραιώς
Επικοινωνία:

Re: Ζητάω γνώμη για αντιμετώπιση κακής εξυπηρέτησης

Δημοσίευση από ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ » 21 Σεπ 2017, 00:10

polvar έγραψε:
20 Σεπ 2017, 23:55
Αν εχετε στα χερια σας δελτιο παραγγελιας με λεπτομερη περιγραφη του τι παραγγειλατε μπορείτε να τους κυνηγησετε νομικα ή μεσω συνηγορου καταναλωτη
Αν οχι, τοτε δεν πληρωνετε μεχρι να σας φερουν αυτα που πρεπει
Δελτίο έχουμε
Δυστυχώς έχουμε πληρώσει ήδη παραπάνω από την αξία των καναπέδων.αλλιώς θα τους λέγαμε να μαζέψουν τα υπόλοιπα για να ησυχάσουμε.
Συνέχεια πάνε από αναβολή σε αναβολή με χίλιες δυο δικαιολογίες
Σήμερα έμαθα τυχαία ότι μια γνωστή μας έκανε ένα χρόνο (!!!!!!) να ξεμπερδέψει και στο τέλος δεν ήταν και αυτό που είχε εξ αρχής θελήσει
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ
ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ XARISETO.GR
Αναστάσιος-Ξανθίππη
Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΜΟΥ ΜΕ ΚΟΜΙΞ ΚΑΙ ΦΙΓΟΥΡΕΣ *DISNEY*
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΓΙΑ ΑΜΕΣΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗ, ΕΑΝ ΣΕ 5 ΗΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΔΙΝΩ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟ ΜΕΛΟΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ.

Άβαταρ μέλους
nicnt
Οικονομική στήριξη
Οικονομική στήριξη
Δημοσιεύσεις: 7867
Εγγραφή: 22 Μάιος 2009, 16:01
Νομός κατοικίας: Ν. Θεσσαλονίκης
Δήμος - Κοινότητα: Θεσσαλονίκης
Φύλο: Άντρας
Παπούτσι: 43
Μπλούζα: XL
Τραπ. λογ/σμός: Πειραιώς
Τοποθεσία: Κ.ΤΟΥΜΠΑ
Επικοινωνία:

Re: Ζητάω γνώμη για αντιμετώπιση κακής εξυπηρέτησης

Δημοσίευση από nicnt » 21 Σεπ 2017, 00:48

Τους λέτε ή να σας δώσουν τα χρήματα πίσω ή να εφαρμόσουν άμεσα το δελτίο.
Φαντάζομαι αναγράφεται και η περίπου ημερομηνία παράδοσης.
Σε κάθε περίπτωση ότι είναι διαφορετικό απ' τη συμφωνία ή παραμένει ως έχει με τη δική σας συγκατάθεση ή τα παίρνουν πίσω για διόρθωση.
ΜΗΝ δέχεστε άλλες δικαιολογίες... στο φινάλε βάλτε και ένα δικηγόρο να τους τρίξει λίγο τα δόντια...
και μετά συνήγορος καταναλωτή κτλ κάτι το οποίο απεύχομαι...
"Κανένας δεν μπορεί να ανέβει στην πλάτη σου αν δεν σκύψεις πρώτα εσύ"(Μάρτιν Λούθερ Κινγκ)

Συνήθως προηγούνται όσοι παραλαμβάνουν άμεσα με συνάντηση
Παρακαλώ τα μέλη που μου χάρισαν κάτι να μου το υπενθυμίζουν όταν μου ζητάνε.

ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ

Άβαταρ μέλους
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
VIP Member
VIP Member
Δημοσιεύσεις: 11348
Εγγραφή: 22 Σεπ 2010, 11:24
Νομός κατοικίας: Ν. Θεσσαλονίκης
Δήμος - Κοινότητα: Αμπελοκήπων Θεσσαλονίκης
Φύλο: Ζευγάρι
Παπούτσι: 43
Μπλούζα: XL
Τραπ. λογ/σμός: Πειραιώς
Επικοινωνία:

Re: Ζητάω γνώμη για αντιμετώπιση κακής εξυπηρέτησης

Δημοσίευση από ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ » 21 Σεπ 2017, 00:58

Πολλά από τα λάθη είναι μεγάλα.δε γίνεται να συμβιβαστεί κανείς
Η ημερομηνία παράδοσης είναι τελείως έξω κι αυτή
Τα θέλαμε μέσα στο καλοκαίρι για να μην έχουμε σχολείο και άλλες δραστηριότητες
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ
ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ XARISETO.GR
Αναστάσιος-Ξανθίππη
Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΜΟΥ ΜΕ ΚΟΜΙΞ ΚΑΙ ΦΙΓΟΥΡΕΣ *DISNEY*
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΓΙΑ ΑΜΕΣΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗ, ΕΑΝ ΣΕ 5 ΗΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΔΙΝΩ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟ ΜΕΛΟΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ.

IASO
VIP Member
VIP Member
Δημοσιεύσεις: 2296
Εγγραφή: 17 Φεβ 2014, 14:15
Νομός κατοικίας: Ν. Αττικής-Πειραιώς
Δήμος - Κοινότητα: Κρωπίας Αττικής
Φύλο: Γυναίκα
Επικοινωνία:

Re: Ζητάω γνώμη για αντιμετώπιση κακής εξυπηρέτησης

Δημοσίευση από IASO » 21 Σεπ 2017, 07:55

Ετυχε ακριβως το ιδιο σκηνικο χτες στην αδερφη μου.
Εκαναν μεγαλο καβγα, ο επιπλοποιος τους εβγαζε τρελους αλλα στο τελος η μεταφορικη πηρε πισω τα επιπλα και τους εδωσαν πισω την προκαταβολη που ηταν 1.200€.
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ

Δεν έχω πολύ χρόνο λόγω δουλειάς και 2 παιδιών.Ζητώ την κατανόηση σας
Μπορώ να εξυπηρετήσω άμεσα στο Κορωπί και κάποιες μέρες στο Κερατσίνι.
Έχω λογαριασμό σε Εθνική Τράπεζα και Πειραιώς.

Χρωστάω: 0,30 σε palmira,kateuro,lizouli86,Dinaki,Euphoria9
Οφειλή από:Giorgoslitsa 0,50
ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ

Άβαταρ μέλους
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
VIP Member
VIP Member
Δημοσιεύσεις: 11348
Εγγραφή: 22 Σεπ 2010, 11:24
Νομός κατοικίας: Ν. Θεσσαλονίκης
Δήμος - Κοινότητα: Αμπελοκήπων Θεσσαλονίκης
Φύλο: Ζευγάρι
Παπούτσι: 43
Μπλούζα: XL
Τραπ. λογ/σμός: Πειραιώς
Επικοινωνία:

Re: Ζητάω γνώμη για αντιμετώπιση κακής εξυπηρέτησης

Δημοσίευση από ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ » 21 Σεπ 2017, 22:28

Αφού τους μιλήσαμε σε πιο έντονο τόνο, αναγκάστηκαν να έρθουν σήμερα
Έχουμε (εννοείται) ακόμα ελλείψεις γιατί τα λάθη τους ήταν πολλά αλλά τουλάχιστον δεν έχουμε πια παρατημένες σανίδες στο σαλόνι
Η ιδιοκτήτρια της επιχείρησης που ήρθε επιτόπου, βγήκε και παραπονούμενη ότι την ζορίσαμε λέει.
Φυσικά δεν έχουμε ακόμα παραλάβει ένα τελευταίο έπιπλο, αλλά... χαλαρά
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ
ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ XARISETO.GR
Αναστάσιος-Ξανθίππη
Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΜΟΥ ΜΕ ΚΟΜΙΞ ΚΑΙ ΦΙΓΟΥΡΕΣ *DISNEY*
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΓΙΑ ΑΜΕΣΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗ, ΕΑΝ ΣΕ 5 ΗΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΔΙΝΩ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟ ΜΕΛΟΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ.

Άβαταρ μέλους
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
VIP Member
VIP Member
Δημοσιεύσεις: 11348
Εγγραφή: 22 Σεπ 2010, 11:24
Νομός κατοικίας: Ν. Θεσσαλονίκης
Δήμος - Κοινότητα: Αμπελοκήπων Θεσσαλονίκης
Φύλο: Ζευγάρι
Παπούτσι: 43
Μπλούζα: XL
Τραπ. λογ/σμός: Πειραιώς
Επικοινωνία:

Re: Ζητάω γνώμη για αντιμετώπιση κακού τεχνίτη

Δημοσίευση από ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ » 02 Οκτ 2017, 01:47

Αυτοί με τα έπιπλα κάτι λάθος μέτρησαν και την ώρα που καθάριζα το πάνω ράφι,αυτό βγήκε από τη θέση του.
Όλα τα ράφια που ήταν γυάλινα έσπασαν και μαζί ένα σερβίτσιο αντίκα της γιαγιάς μου :(
Το σερβίτσιο πιστεύω ήταν μεγάλης αξίας αλλά κυρίως ήταν δώρο τόσο αγαπητού προσώπου
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ
ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ XARISETO.GR
Αναστάσιος-Ξανθίππη
Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΜΟΥ ΜΕ ΚΟΜΙΞ ΚΑΙ ΦΙΓΟΥΡΕΣ *DISNEY*
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΓΙΑ ΑΜΕΣΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗ, ΕΑΝ ΣΕ 5 ΗΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΔΙΝΩ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟ ΜΕΛΟΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ.

Άβαταρ μέλους
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
VIP Member
VIP Member
Δημοσιεύσεις: 11348
Εγγραφή: 22 Σεπ 2010, 11:24
Νομός κατοικίας: Ν. Θεσσαλονίκης
Δήμος - Κοινότητα: Αμπελοκήπων Θεσσαλονίκης
Φύλο: Ζευγάρι
Παπούτσι: 43
Μπλούζα: XL
Τραπ. λογ/σμός: Πειραιώς
Επικοινωνία:

Re: Ζητάω γνώμη για αντιμετώπιση κακού τεχνίτη

Δημοσίευση από ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ » 22 Οκτ 2017, 12:16

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ έγραψε:
02 Οκτ 2017, 01:47
Αυτοί με τα έπιπλα κάτι λάθος μέτρησαν και την ώρα που καθάριζα το πάνω ράφι,αυτό βγήκε από τη θέση του.
Όλα τα ράφια που ήταν γυάλινα έσπασαν και μαζί ένα σερβίτσιο αντίκα της γιαγιάς μου :(
Το σερβίτσιο πιστεύω ήταν μεγάλης αξίας αλλά κυρίως ήταν δώρο τόσο αγαπητού προσώπου
Τελικά αυτοί με τα έπιπλα δεν παλεύονται με τίποτα :wall:
Η ιδιοκτήτρια της επιχείρησης δεν έδωσε καμία σημασία
Απέδωσε μάλιστα ευθύνες ότι δε βάλαμε καλά τα ράφια και ότι γενικά βιαζόμαστε και τους πιέζουμε (4 μήνες κλείσαμε)
Αφού πήγαν ήρθαν άλλα ράφια, μέχρι να έρθουν σε σωστές διαστάσεις, νομίσαμε ότι πλέον φτάσαμε στην Ιθάκη και αρχίσαμε να βάζουμε τα πράγματα
Τότε μας έσωσε η παρατηρητικότητα και καλή όραση της μικρής που είδε ότι τα δύο κάτω ράφια με τα βίας στηριζόταν.Πραγματικά μετακίνησα πολύ λίγο το κάτω ράφι και αμέσως έφυγε από τη θέση του.Ευτυχώς ήταν άδειο
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ
ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ XARISETO.GR
Αναστάσιος-Ξανθίππη
Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΜΟΥ ΜΕ ΚΟΜΙΞ ΚΑΙ ΦΙΓΟΥΡΕΣ *DISNEY*
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΓΙΑ ΑΜΕΣΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗ, ΕΑΝ ΣΕ 5 ΗΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΔΙΝΩ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟ ΜΕΛΟΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Διάφορα θέματα σχετικά με οικονομία”