Βοήθεια για επαναφορά εικονιδίου Bluetooth

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Διαβάστε τους κανόνες της κατηγορίας
Αν βρείτε κάποιο θέμα που δεν ισχύει πλέον παρακαλούμε πατήστε την αναφορά για να το ελέγξουμε και να το σβήσουμε
Απάντηση
give
Οικονομική στήριξη
Οικονομική στήριξη
Δημοσιεύσεις: 2631
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2015, 07:55
Νομός κατοικίας: Ν. Έβρου
Δήμος - Κοινότητα: Ορεστιάδας Έβρου
Φύλο: Οικογένεια
Επικοινωνία:

Re: Βοήθεια για επαναφορά εικονιδίου Bluetooth

Δημοσίευση από give » 01 Ιουν 2017, 15:10

Δε φαίνεται πουθενά... στις ρυθμίσεις υπολογιστή λέει ότι είναι ενεργό αλλά και πάλι δεν μπορώ να στείλω κάτι, στο εικονίδιο με δεξί κλικ γινόταν αποστολή αρχείου, τώρα όχι


give
Οικονομική στήριξη
Οικονομική στήριξη
Δημοσιεύσεις: 2631
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2015, 07:55
Νομός κατοικίας: Ν. Έβρου
Δήμος - Κοινότητα: Ορεστιάδας Έβρου
Φύλο: Οικογένεια
Επικοινωνία:

Re: Βοήθεια για επαναφορά εικονιδίου

Δημοσίευση από give » 01 Ιουν 2017, 17:50

nolan έγραψε:
01 Ιουν 2017, 10:58
δοκιμαστε αυτα τα βηματα:
1. Right-click the Start Button. (δεξι κλικ κουμπι εναρξη)
2. Select Search (επιλεξτε αναζητηση)
3. Making sure Everywhere is selected, type “change Bluetooth settings.”( πληκτρολογηστε "αλλαγη ρυθμισεων bluetooth")
4. “Change Bluetooth Settings” should appear in a list of search results as you type. Click it to open the Bluetooth Settings window (μολις εμφανιστει η επιλογη καθως πληκτρολογειτε καντε κλικ πανω της)
5. Under the Options tab, place a check in the box next to Show the Bluetooth icon in the notification area.(στην καρτελα "επιλογες" τσεκαρετε το κουτακι διπλα στο " εμφανιση εικονιδιου bluetooth στην περιοχη ειδοποιησεων ")
6. Click OK and restart Windows. The icon should reappear the next time you log in. (καντε κλικ στο "οκ" και καντε επανεκκινηση)
Στο 4 μάλλον έπρεπε μάλλον να πληκτρολογήσω τελικά μόνο bluetooth settings και μετά μου έβγαλε αλλαγή ρυθμίσεων bluetooth γιατί ήταν στα ελληνικά και μου έδινε άλλες επιλογές γράφοντας change bluetooth settings. Μετά βγήκε και το παράθυρο που μου δείξατε στη δεύτερη φώτο και επανήλθε! Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια!

Απάντηση

Επιστροφή στο “Υπολογιστές”